quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:27 schreef KingRoland het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nachtdienst strugglesquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga even een paar uurtjes slapen.
Bij voorkeur beide.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:31 schreef Kopsterk het volgende:
Douchen jullie altijd 's avonds of 's ochtends? Eeuwig dilemma bij mij.
Mensen die 's avonds ipv 's ochtends douchen zijn teringgoor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:31 schreef Kopsterk het volgende:
s' Middags.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:31 schreef Kopsterk het volgende:
Gisteren om 04:30... heeft even geduurd voordat ik geestelijk vol bij zinnen was.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:31 schreef GGMM het volgende:
Ik moest vandaag om 6 uur op. Dat vond ik zeer vervelend.
he bahquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:31 schreef Kopsterk het volgende:
Douchen jullie altijd maandag of vrijdag? Eeuwig dilemma bij mij.
Ik wil fris in m'n bed stappen, dus 's avonds. Ik train ook 's avonds.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:31 schreef Kopsterk het volgende:
Liever 's ochtends. 1: meteen wakker door douchen, 2: 's avonds douchen = 's ochtends als nog stinkend het bed uitquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:31 schreef Kopsterk het volgende:
's Ochtends is elke extra minuut langer in je bed goud waard, maar inderdaad, ik ga voor morgenochtend.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mensen die 's avonds douchen zijn teringgoor.
dan lig je vervolgens de hele nacht in je bed te zweten en ga je niet douchen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil fris in m'n bed stappen, dus 's avonds. Ik train ook 's avonds.
Depayquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie mogen raden wie de koploper is in het Voetballer van het jaar Klassement.
Toch niet Guardado he.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie mogen raden wie de koploper is in het Voetballer van het jaar Klassement.
Wijnaldumquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Precies ditquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
dan lig je vervolgens de hele nacht in je bed te zweten en ga je niet douchen.
GADVERDAMME
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |