Sinds ik bij Kijlstra Drachten een klus heb gedaan heb ik dat zinnetje al jaren in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
c'est le beton qui fait la musique
De scheidsrechter heeft ook opdracht gekregen om verlenging te forceren.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die stellen ook al niet geblesseerde spelers op
In het Feyenoordtopic was destijds iedereen boos op Van Geel dat Zwolle dit wél zag en hij nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:20 schreef Kopsterk het volgende:
Die Necid scoort ook niet erg veel. Werd toch behoorlijk gehyped toen PEC hem binnen wist te halen.
Mwah, in de eerste seizoenshelft deed hij het prima.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:20 schreef Kopsterk het volgende:
Die Necid scoort ook niet erg veel. Werd toch behoorlijk gehyped toen PEC hem binnen wist te halen.
Naar aanleiding van deze post heb ik even een Feyenoorder in het Feijenoord-topic voor lul gezet. Gaat dat zien allemaal.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het Feyenoordtopic was destijds iedereen boos op Van Geel dat Zwolle dit wél zag en hij niet![]()
Het Feyenoordtopic is dan ook niet serieus te nemen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het Feyenoordtopic was destijds iedereen boos op Van Geel dat Zwolle dit wél zag en hij niet![]()
Ik ben niet zo geïnteresseerd in de fluit van Makkelie.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Zit er een zessecondenvertraging op die fluit van Makkelie?
Oei, spannend.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Naar aanleiding van deze post heb ik even een Feyenoorder in het Feijenoord-topic voor lul gezet. Gaat dat zien allemaal.
Die zal die zeker voelen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Naar aanleiding van deze post heb ik even een Feyenoorder in het Feijenoord-topic voor lul gezet. Gaat dat zien allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |