Helaasquote:Op woensdag 8 april 2015 09:29 schreef Q. het volgende:
Niet door met sollicitatie maar had er toch al minder goed gevoel over dus ben er niet rouwig om. Eerst maar eens wat verbeterslagen maken in mijn huidige functie en daar wat beter in mijn vel komen.
quote:Op woensdag 8 april 2015 09:29 schreef Q. het volgende:
Niet door met sollicitatie maar had er toch al minder goed gevoel over dus ben er niet rouwig om. Eerst maar eens wat verbeterslagen maken in mijn huidige functie en daar wat beter in mijn vel komen.
Heel jammer hoorquote:Op woensdag 8 april 2015 09:29 schreef Q. het volgende:
Jammer!quote:Op woensdag 8 april 2015 09:29 schreef Q. het volgende:
Daarom. Nu eens in wat rustiger tempo af en toe om me heen kijken terwijl ik probeer weer te focussen op mn huidige werk.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heel jammer hoor
Maar wel goed dat je het in ieder geval geprobeerd hebt
Je bent liefquote:Op woensdag 8 april 2015 09:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach ja, voor hetzelfde geld ligt hij morgen in de bus. Is ook binnen 5 dagen. Ik houd hoop
Ik hoop het voor je
quote:Op woensdag 8 april 2015 09:29 schreef Q. het volgende:
Misschien kun je nu weer een uurtje extra slapenquote:Op woensdag 8 april 2015 11:03 schreef Q. het volgende:
Nu weer rust in mn hoofd. Ook fijn. Veel te stressvol voor mij dat solliciteren. Ik hou het wel bij werken, veel rustgevender.
Gewoon omdat ik me niet voor kan stellen zolang zonder phone te moetenquote:
Grappige is wel dat ik m'n baas heb gebeld die nacht in de kroeg (ik wist het niet)quote:Op woensdag 8 april 2015 11:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik me niet voor kan stellen zolang zonder phone te moeten
Ik heb niet voor niets zoveel reserve foons.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik me niet voor kan stellen zolang zonder phone te moeten
Slapen.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kun je nu weer een uurtje extra slapen
Moeten ze wel allemaal om kunnen gaan met hetzelfde formaat simquote:Op woensdag 8 april 2015 12:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets zoveel reserve foons.
Ach, ik ben geboren naast het PEC stadion dus dubbele gevoelens.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:26 schreef stbabylon het volgende:
In ander nieuws, hoe was het voor jullie (ex)twentenaren gisteren
Ik heb m'n iPhone 3 als reservequote:Op woensdag 8 april 2015 12:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets zoveel reserve foons.
Heb ook een reserve SIM.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moeten ze wel allemaal om kunnen gaan met hetzelfde formaat sim
Ik heb als het goed is nog ergens een adaptertje liggenquote:Op woensdag 8 april 2015 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moeten ze wel allemaal om kunnen gaan met hetzelfde formaat sim
Zijn overal wel te krijgen.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb als het goed is nog ergens een adaptertje liggen
hehehehequote:Op woensdag 8 april 2015 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, ik ben geboren naast het PEC stadion dus dubbele gevoelens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |