Ooo voetbal.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In het stadion, iets met penalties enzo
Dat mag ik nu toch eindelijk wel hopen ja... treurig hoe je in zo'n wedstrijd niet 1 fatsoenlijke kans weet te creëren.quote:
Stoelen zien vliegen als de KKK langs kwamquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat laatste vond ik ook wel komisch (totdat het echt ging vervelen).
Jerry, Jerry, Jerry
Yepquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Stoelen zien vliegen als de KKK langs kwam
Van de KKK geloofde ik nog wel, maar dingen zoals vreemd gaan e.d. was wel meer show dan echt denk ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Yep
Volgens mij was het vaak show en acteurs, maar goed het was wel komisch
Die heb ik gelukkig dan weer niet gezienquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Van de KKK geloofde ik nog wel, maar dingen zoals vreemd gaan e.d. was wel meer show dan echt denk ik.
Ik vergeet ook nooit meer dat er een kerel was die kon een soort van op commando kotsen maar dan ook echt zo 1,5 meter ver. Echt bizar gewoon.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik zo asociaal. Zo ben ik niet.
Zo ben ik.quote:
Hij scheen te dik te zijn volgens de icter hier / niet goed voor werktelefoon. Dus mocht niet.quote:
Okéquote:Op woensdag 8 april 2015 08:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij scheen te dik te zijn volgens de icter hier / niet goed voor werktelefoon. Dus mocht niet.
Dus heb gewoon een echte nano besteld, die ik hopelijk vandaag of morgen binnenrkijg.
Bij mij binnen 5 dagenquote:Op woensdag 8 april 2015 08:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij scheen te dik te zijn volgens de icter hier / niet goed voor werktelefoon. Dus mocht niet.
Dus heb gewoon een echte nano besteld, die ik hopelijk vandaag of morgen binnenrkijg.
Ze zullen wel wat gewend zijn denk ikquote:Op woensdag 8 april 2015 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik had online kleren besteld maar had de doos een beetje vernaggeld met het openmaken, nu heb ik dat ding helemaal dicht zitten tapen maar het ziet eruit alsof er een vrachtwagen overheen is gegaan
Dat duurt wel lang, ach na donderdag middag ben ik t/m zondag weg, dus hoop dat ie daarvoor er al isquote:Op woensdag 8 april 2015 09:08 schreef MissMSX het volgende:
Bij mij binnen 5 dagen
Nou ja, het is gratis, viel me al alles mee
Ach ja, voor hetzelfde geld ligt hij morgen in de bus. Is ook binnen 5 dagen. Ik houd hoopquote:Op woensdag 8 april 2015 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat duurt wel lang, ach na donderdag middag ben ik t/m zondag weg, dus hoop dat ie daarvoor er al is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |