Tuurlijk mag je klagen...ouwe KLB modquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:18 schreef Juup© het volgende:
Dit is R&P, dus ik mag klagen over zulke dingen.
Ik mis mijn grote hondenvriend
Dat ben ik beide nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Anonieme en niet ingelogde users kunnen dat niet i.d.d.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Anonieme en niet ingelogde users kunnen dat niet i.d.d.
quote:Code #FB1201
Op deze URL kan geen pagina worden gevonden. Ben je op zoek naar iemands fotoboek? Controleer dan of je de naam goed hebt gespeld.
Gebruik eventueel de zoekfunctie om het juiste fotoboek te vinden.
Hoe omzeil ik dat dan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aha, dat heeft de te maken met de © achter mijn username.
Ik heb je gespamd. Sorryquote:
Die mij ook zo'n vaag karakter in m'n naam. Fokking people upquote:
ik ook niet. Ben meteen na thuiskomst met de MTB ff het bos ingegaan, daarna geen zin meer om te kokenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:27 schreef Juup© het volgende:
Nog steeds geen avondeten genuttigd, maar ach ik kan het missen.
Vroeger kon dat nogquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die mij ook zo'n vaag karakter in m'n naam. Fokking people up
Ik had weer een Griekse salade willen maken maar de prinses kwam onverwachts een nachtje hier slapen, dus toen die eenmaal sliep had ik geen energie en zin meer om de salade te maken. Morgen dan maarquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook niet. Ben meteen na thuiskomst met de MTB ff het bos ingegaan, daarna geen zin meer om te koken
snap ik...voor een griekse salade moet je heel je servies op de grond flikkeren. Straks wordt ze wakkerquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik had weer een Griekse salade willen maken maar de prinses kwam onverwachts een nachtje hier slapen, dus toen die eenmaal sliep had ik geen energie en zin meer om de salade te maken. Morgen dan maar
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
snap ik...voor een griekse salade moet je heel je servies op de grond flikkeren. Straks wordt ze wakker
Hoezo, die heeft een bezem om alles op te vegen?quote:
Die heeft ervarings met Grieksquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoezo, die heeft een bezem om alles op te vegen?
Een man die naar zoiets kijkt?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:52 schreef Belsezar het volgende:
Wtf, raar programma op net 5. Stelletjes praten over situaties in hun relaties, een vrouw word me toch boos omdat manlief zegt dat ze niet met geld om kan gaan![]()
![]()
Yep, ik kijk naar van alles zeker als er ruzies zijn. Ik was dan ook fervent Jerry Springer kijkerquote:
Dat laatste vond ik ook wel komisch (totdat het echt ging vervelen).quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep, ik kijk naar van alles zeker als er ruzies zijn. Ik was dan ook fervent Jerry Springer kijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |