Dat spiced zo'n reenactment wel goed op jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tuurlijk
Typisch plaatje van wat Bio wel eens poste:
[ afbeelding ]
Dat zou wel ultiem zijnquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wie er allemaal gaan komen en wie het organiseert. Komt Ted dan ook over uit Azië op de kosten van Danny?
Maar dat zou ik alleen doen bij een verse pleeborstel die ik zelf net in de winkel gekocht hebquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat spiced zo'n reenactment wel goed op ja
Nou voorui, het is natuurlijk toch net niet echt allemaalquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar dat zou ik alleen doen bij een verse pleeborstel die ik zelf net in de winkel gekocht heb
Voorui? Is dat een ui die ik vooruit ga krijgen om te kunnen huilen van ellende?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou voorui, het is natuurlijk toch net niet echt allemaal
Een VoorUI. Plak je op je hoofd tijdens reenactments, duh!quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voorui? Is dat een ui die ik vooruit ga krijgen om te kunnen huilen van ellende?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een VoorUI. Plak je op je hoofd tijdens reenactments, duh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zorrie, ik seur nog wel eenz over zpelfouten e.d.![]()
Ik ook, dus neem daar geen aanstoot aanquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:01 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Zorrie, ik seur nog wel eenz over zpelfouten e.d.
Dat laatste snap ik, ik ook maar heel evenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook, dus neem daar geen aanstoot aan
Verwarrend, je nieuwe UI
<<< Therequote:Op dinsdag 7 april 2015 22:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik, ik ook maar heel even
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voldoet wel meer aan mijn beeld van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al staat er gewoon een foto van mijn min mijn fotoboek (al dan niet verborgen achter een klein glas bier, maar toch![]()
Fanquote:
Kan geen reactie plaatsen in je fotoboekquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Al staat er gewoon een foto van mijn min mijn fotoboek (al dan niet verborgen achter een klein glas bier, maar toch![]()
Ik woon daar niet meerquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zeg, wordt er nog wel eens iets in de fik gestoken daar
Anonieme en niet ingelogde users kunnen dat niet i.d.d.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan geen reactie plaatsen in je fotoboek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |