Dat spiced zo'n reenactment wel goed op jaquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tuurlijk
Typisch plaatje van wat Bio wel eens poste:
[ afbeelding ]
Dat zou wel ultiem zijnquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wie er allemaal gaan komen en wie het organiseert. Komt Ted dan ook over uit Azië op de kosten van Danny?
Maar dat zou ik alleen doen bij een verse pleeborstel die ik zelf net in de winkel gekocht hebquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat spiced zo'n reenactment wel goed op ja
Nou voorui, het is natuurlijk toch net niet echt allemaalquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar dat zou ik alleen doen bij een verse pleeborstel die ik zelf net in de winkel gekocht heb
Voorui? Is dat een ui die ik vooruit ga krijgen om te kunnen huilen van ellende?quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou voorui, het is natuurlijk toch net niet echt allemaal
Een VoorUI. Plak je op je hoofd tijdens reenactments, duh!quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Voorui? Is dat een ui die ik vooruit ga krijgen om te kunnen huilen van ellende?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een VoorUI. Plak je op je hoofd tijdens reenactments, duh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zorrie, ik seur nog wel eenz over zpelfouten e.d.![]()
Ik ook, dus neem daar geen aanstoot aanquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:01 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Zorrie, ik seur nog wel eenz over zpelfouten e.d.
Dat laatste snap ik, ik ook maar heel evenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ook, dus neem daar geen aanstoot aan
Verwarrend, je nieuwe UI
<<< Therequote:Op dinsdag 7 april 2015 22:03 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat laatste snap ik, ik ook maar heel even
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voldoet wel meer aan mijn beeld van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al staat er gewoon een foto van mijn min mijn fotoboek (al dan niet verborgen achter een klein glas bier, maar toch![]()
Fanquote:
Kan geen reactie plaatsen in je fotoboekquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:08 schreef Juup© het volgende:
[..]
Al staat er gewoon een foto van mijn min mijn fotoboek (al dan niet verborgen achter een klein glas bier, maar toch![]()
Ik woon daar niet meerquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:15 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zeg, wordt er nog wel eens iets in de fik gestoken daar
Anonieme en niet ingelogde users kunnen dat niet i.d.d.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan geen reactie plaatsen in je fotoboek
Tuurlijk mag je klagen...ouwe KLB modquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:18 schreef Juup© het volgende:
Dit is R&P, dus ik mag klagen over zulke dingen.
Ik mis mijn grote hondenvriend
Dat ben ik beide nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Anonieme en niet ingelogde users kunnen dat niet i.d.d.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
Anonieme en niet ingelogde users kunnen dat niet i.d.d.
quote:Code #FB1201
Op deze URL kan geen pagina worden gevonden. Ben je op zoek naar iemands fotoboek? Controleer dan of je de naam goed hebt gespeld.
Gebruik eventueel de zoekfunctie om het juiste fotoboek te vinden.
Hoe omzeil ik dat dan?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aha, dat heeft de te maken met de © achter mijn username.
Ik heb je gespamd. Sorryquote:
Die mij ook zo'n vaag karakter in m'n naam. Fokking people upquote:
ik ook niet. Ben meteen na thuiskomst met de MTB ff het bos ingegaan, daarna geen zin meer om te kokenquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:27 schreef Juup© het volgende:
Nog steeds geen avondeten genuttigd, maar ach ik kan het missen.
Vroeger kon dat nogquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die mij ook zo'n vaag karakter in m'n naam. Fokking people up
Ik had weer een Griekse salade willen maken maar de prinses kwam onverwachts een nachtje hier slapen, dus toen die eenmaal sliep had ik geen energie en zin meer om de salade te maken. Morgen dan maarquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook niet. Ben meteen na thuiskomst met de MTB ff het bos ingegaan, daarna geen zin meer om te koken
snap ik...voor een griekse salade moet je heel je servies op de grond flikkeren. Straks wordt ze wakkerquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik had weer een Griekse salade willen maken maar de prinses kwam onverwachts een nachtje hier slapen, dus toen die eenmaal sliep had ik geen energie en zin meer om de salade te maken. Morgen dan maar
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
snap ik...voor een griekse salade moet je heel je servies op de grond flikkeren. Straks wordt ze wakker
Hoezo, die heeft een bezem om alles op te vegen?quote:
Die heeft ervarings met Grieksquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoezo, die heeft een bezem om alles op te vegen?
Een man die naar zoiets kijkt?quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:52 schreef Belsezar het volgende:
Wtf, raar programma op net 5. Stelletjes praten over situaties in hun relaties, een vrouw word me toch boos omdat manlief zegt dat ze niet met geld om kan gaan![]()
![]()
Yep, ik kijk naar van alles zeker als er ruzies zijn. Ik was dan ook fervent Jerry Springer kijkerquote:
Dat laatste vond ik ook wel komisch (totdat het echt ging vervelen).quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep, ik kijk naar van alles zeker als er ruzies zijn. Ik was dan ook fervent Jerry Springer kijker
Ooo voetbal.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In het stadion, iets met penalties enzo
Dat mag ik nu toch eindelijk wel hopen ja... treurig hoe je in zo'n wedstrijd niet 1 fatsoenlijke kans weet te creëren.quote:
Stoelen zien vliegen als de KKK langs kwamquote:Op dinsdag 7 april 2015 22:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat laatste vond ik ook wel komisch (totdat het echt ging vervelen).
Jerry, Jerry, Jerry
Yepquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Stoelen zien vliegen als de KKK langs kwam
Van de KKK geloofde ik nog wel, maar dingen zoals vreemd gaan e.d. was wel meer show dan echt denk ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Yep
Volgens mij was het vaak show en acteurs, maar goed het was wel komisch
Die heb ik gelukkig dan weer niet gezienquote:Op dinsdag 7 april 2015 23:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Van de KKK geloofde ik nog wel, maar dingen zoals vreemd gaan e.d. was wel meer show dan echt denk ik.
Ik vergeet ook nooit meer dat er een kerel was die kon een soort van op commando kotsen maar dan ook echt zo 1,5 meter ver. Echt bizar gewoon.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik zo asociaal. Zo ben ik niet.
Zo ben ik.quote:
Hij scheen te dik te zijn volgens de icter hier / niet goed voor werktelefoon. Dus mocht niet.quote:
Okéquote:Op woensdag 8 april 2015 08:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij scheen te dik te zijn volgens de icter hier / niet goed voor werktelefoon. Dus mocht niet.
Dus heb gewoon een echte nano besteld, die ik hopelijk vandaag of morgen binnenrkijg.
Bij mij binnen 5 dagenquote:Op woensdag 8 april 2015 08:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij scheen te dik te zijn volgens de icter hier / niet goed voor werktelefoon. Dus mocht niet.
Dus heb gewoon een echte nano besteld, die ik hopelijk vandaag of morgen binnenrkijg.
Ze zullen wel wat gewend zijn denk ikquote:Op woensdag 8 april 2015 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik had online kleren besteld maar had de doos een beetje vernaggeld met het openmaken, nu heb ik dat ding helemaal dicht zitten tapen maar het ziet eruit alsof er een vrachtwagen overheen is gegaan
Dat duurt wel lang, ach na donderdag middag ben ik t/m zondag weg, dus hoop dat ie daarvoor er al isquote:Op woensdag 8 april 2015 09:08 schreef MissMSX het volgende:
Bij mij binnen 5 dagen
Nou ja, het is gratis, viel me al alles mee
Ach ja, voor hetzelfde geld ligt hij morgen in de bus. Is ook binnen 5 dagen. Ik houd hoopquote:Op woensdag 8 april 2015 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat duurt wel lang, ach na donderdag middag ben ik t/m zondag weg, dus hoop dat ie daarvoor er al is
Helaasquote:Op woensdag 8 april 2015 09:29 schreef Q. het volgende:
Niet door met sollicitatie maar had er toch al minder goed gevoel over dus ben er niet rouwig om. Eerst maar eens wat verbeterslagen maken in mijn huidige functie en daar wat beter in mijn vel komen.
quote:Op woensdag 8 april 2015 09:29 schreef Q. het volgende:
Niet door met sollicitatie maar had er toch al minder goed gevoel over dus ben er niet rouwig om. Eerst maar eens wat verbeterslagen maken in mijn huidige functie en daar wat beter in mijn vel komen.
Heel jammer hoorquote:Op woensdag 8 april 2015 09:29 schreef Q. het volgende:
Jammer!quote:Op woensdag 8 april 2015 09:29 schreef Q. het volgende:
Daarom. Nu eens in wat rustiger tempo af en toe om me heen kijken terwijl ik probeer weer te focussen op mn huidige werk.quote:Op woensdag 8 april 2015 09:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heel jammer hoor
Maar wel goed dat je het in ieder geval geprobeerd hebt
Je bent liefquote:Op woensdag 8 april 2015 09:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach ja, voor hetzelfde geld ligt hij morgen in de bus. Is ook binnen 5 dagen. Ik houd hoop
Ik hoop het voor je
quote:Op woensdag 8 april 2015 09:29 schreef Q. het volgende:
Misschien kun je nu weer een uurtje extra slapenquote:Op woensdag 8 april 2015 11:03 schreef Q. het volgende:
Nu weer rust in mn hoofd. Ook fijn. Veel te stressvol voor mij dat solliciteren. Ik hou het wel bij werken, veel rustgevender.
Gewoon omdat ik me niet voor kan stellen zolang zonder phone te moetenquote:
Grappige is wel dat ik m'n baas heb gebeld die nacht in de kroeg (ik wist het niet)quote:Op woensdag 8 april 2015 11:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik me niet voor kan stellen zolang zonder phone te moeten
Ik heb niet voor niets zoveel reserve foons.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik me niet voor kan stellen zolang zonder phone te moeten
Slapen.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kun je nu weer een uurtje extra slapen
Moeten ze wel allemaal om kunnen gaan met hetzelfde formaat simquote:Op woensdag 8 april 2015 12:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets zoveel reserve foons.
Ach, ik ben geboren naast het PEC stadion dus dubbele gevoelens.quote:Op woensdag 8 april 2015 11:26 schreef stbabylon het volgende:
In ander nieuws, hoe was het voor jullie (ex)twentenaren gisteren
Ik heb m'n iPhone 3 als reservequote:Op woensdag 8 april 2015 12:05 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb niet voor niets zoveel reserve foons.
Heb ook een reserve SIM.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moeten ze wel allemaal om kunnen gaan met hetzelfde formaat sim
Ik heb als het goed is nog ergens een adaptertje liggenquote:Op woensdag 8 april 2015 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moeten ze wel allemaal om kunnen gaan met hetzelfde formaat sim
Zijn overal wel te krijgen.quote:Op woensdag 8 april 2015 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb als het goed is nog ergens een adaptertje liggen
hehehehequote:Op woensdag 8 april 2015 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, ik ben geboren naast het PEC stadion dus dubbele gevoelens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |