twitter:joostluiten twitterde op woensdag 08-04-2015 om 00:41:18Tee times are out. Teeing off at 10.30 the first day at the Masters alongside Schwartzel and Bae!! http://t.co/OiVBpvZIlx reageer retweet
Tijden zijn + 6 uur. Donderdag dus 16u30, vrijdag 19u37. Ik zou er echter niet te veel van verwachten, hij heeft tot nu toe een slecht seizoen.quote:
BBC in het weekend dus maar kijken.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2015 21:35 schreef vivelafete het volgende:
Haha, die ouwe Nicklaus slaat wel ff een hole in one
Denk dat Tijger het ook wel goed gaat doen.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:25 schreef Leatherface het volgende:
Ik gok erop dat McIlroy zijn career slam hier vervolledigt.
Kut is dat. Ik wou dat ik af en toe een weekje Sport 1 kon huren. Masters, Formule 1, Ryder Cup. Voor de rest kan die zender me gestolen worden met hun 15 euro per maand.quote:
Mocht je tv kijken via Ziggo, en een alles in 1 abb. hebben. Dan koop je een Dreambox, en een kaartje erin voor een paar Euro.quote:Op donderdag 9 april 2015 15:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kut is dat. Ik wou dat ik af en toe een weekje Sport 1 kon huren. Masters, Formule 1, Ryder Cup. Voor de rest kan die zender me gestolen worden met hun 15 euro per maand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |