quote:Je wilt haar terug he?
Op maandag 11 november 2002 16:50 schreef frost_old_hate het volgende:
Rotterdam is een aso stinkende klotestad, en mijn ex komt ervandaan en dat is een aso stinkend klotewijf !!!!
quote:Nee, in de Bijlmer wonen veel Nederlanders.
Op zondag 10 november 2002 18:43 schreef Chr1st1aan het volgende:
Rotterdam - Buitenlandercity
![]()
quote:Ik vind de binnenkomst bij Nijmegen over de waalbrug ook wel wat hebben hoor.
Op donderdag 14 november 2002 19:38 schreef FLIPNEUS het volgende:
Rijd 's nachts over de Maasboulevard naar het centrum en durf dan nog te beweren dat het een lelijke stad is. Een mooiere "thuiskomstad" heb je echt niet in Nederland, vooral niet dat dorp aan het IJ.
quote:Wat een onzin...
Rijd 's nachts over de Maasboulevard naar het centrum en durf dan nog te beweren dat het een lelijke stad is. Een mooiere "thuiskomstad" heb je echt niet in Nederland, vooral niet dat dorp aan het IJ.
Hoe weet je nou of een andere stad niet een mooiere thuiskomstad is als het je thuis niet is, slimkees.
Kwa uitgaan, sfeer, maar ook het veiligheids gevoel, voel ik me veel meer thuis in bijvoorbeeld Amsterdam.
Maar het is maar net wat je gewend bent natuurlijk
quote:AMEN
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |