Werk ze.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:21 schreef Yeszie het volgende:
Zo ik ga nu werken doe niets wat ik ook niet zou doenlaterzzzz
Als dat werkelijk zo is waarom loopt hij er dan nog steeds zo vies mee te kussen dan? weet je wat , we zien wat we hopen te zienquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:17 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ik denk dat hij tijdens die korte tijd buiten wat mensen heeft gesproken die hem het een en ander duidelijk hebben gemaakt. Het is erg opvallend hoe hij Gnoom probeert te ontlopen.
Woensdagnacht....quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:23 schreef tammie04 het volgende:
Wanneer hebben ze in het bos geslapen?
LauaB zegt dat dat al weer ruim 1.5 week geleden is.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:25 schreef Koekiebakkie het volgende:
En LauB haar zin weer doordrijven aan Gabri.
En die toon die ze aanslaat,alsof ze tegen een 4 jarig kind praat.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:25 schreef tammie04 het volgende:
Waarom moet LauraB met gabri overleggen. Het moet toch gebeuren zoals zij het zegt.
Gabri is ook wel een beetje simpel hoor!quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:27 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
En die toon die ze aanslaat,alsof ze tegen een 4 jarig kind praat.
Het liefst vanavond nog optieven met Toekanquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:29 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Goh LauB,ik heb ook een droom.Dat jij zo snel mogelijk oprot,het liefst bij de e.v.nominatie
Het liefst zou die dikke heel de dag in dr nest liggen vreten en maar meelullen met de lau's.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:30 schreef tammie04 het volgende:
Gabri is heel makkelijk . Het maakt haar allemaal niets uit. Dus LauraB kan haar zin gewoon doordrijven want Gabri zegt toch elke keer : Ja doe maar.
Ze weet precies bij wie en met wie ze dit moet doen.
Met degene waar ze wel tegenspraak van krijgt zal ze nooit iets mee organiseren.
Ja is iets met de hoodies maar wat, denk dat ze niet op tijd zijn voor de markt of zoquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:35 schreef Ransjih het volgende:
mark moet bellen, iets regelen over 150 stuks, de prijs is toch al anders, zal over die vesten gaan denk ik
Haar vuilniszak kleding weer iets niet goed gegaan. Mark moet bellen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:33 schreef Dotteke het volgende:
Wat baalt Laura van, wat gaat er weer niet door?
ik vertik het een vest een hoodie te noemenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is iets met de hoodies maar wat, denk dat ze niet op tijd zijn voor de markt of zo
Ze hadden het over een koerier
Ja, dat was B, ik doelde meer op wat die inktpot tegen Mark zei,quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:36 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Kaarsjes in hun slaapkamerhoek zetten en een gezellig hoekje waar ze kan zitten, omdat Gio en Gnoom er zo´n pruttel van maken.
ja hij kan ze volgens mij pas maandag (1 dag na de markt) leveren, dan krijgen mensen verzendkosten dus dat wil laaf nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is iets met de hoodies maar wat, denk dat ze niet op tijd zijn voor de markt of zo
Ze hadden het over een koerier
Zelf bellen..lastig..lastig..quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:36 schreef yaba het volgende:
[..]
Haar vuilniszak kleding weer iets niet goed gegaan. Mark moet bellen.
O sorryquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:37 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik vertik het een vest een hoodie te noemen
En dat kan die bitch niet zelf regelen, ze heeft toch altijd zo grote bek.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:37 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ja hij kan ze volgens mij pas maandag (1 dag na de markt) leveren, dan krijgen mensen verzendkosten dus dat wil laaf niet
idd. ze zegt dat ze te kwaad is om te bellen, omdat er altijd wat aan de hand is met die leverancierquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat kan die bitch niet zelf regelen, ze heeft toch altijd zo grote bek.
Ze kan niets zelf regelen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat kan die bitch niet zelf regelen, ze heeft toch altijd zo grote bek.
Naomi staat in keuken,Tineke bij de wasmachine en Gaby op bed.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:42 schreef tammie04 het volgende:
Waar zijn Gaby , Naomi en tineke die heb ik nog helemaal niet gezien?
Maarja ik heb dan ook alleen maar stream 1.
De eerste twee zijn natuurlijk keihard aan het werk zoals gewoonlijkquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:42 schreef tammie04 het volgende:
Waar zijn Gaby , Naomi en tineke die heb ik nog helemaal niet gezien?
Maarja ik heb dan ook alleen maar stream 1.
thanks!!quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:44 schreef FreshFruit72 het volgende:
Naomi staat in keuken,Tineke bij de wasmachine en Gaby op bed.
Al die verschillende symbolen...lastig..lastig..quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:
haha laur a leest heel langzaam, volgens gabrie wel 10 minuten over 1 pagina
Komt goed ze heeft Nijntje al bijna uitquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:46 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Al die verschillende symbolen...lastig..lastig..
Als ik collie zie moet ik altijd aan evil dead denkenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:48 schreef Zeyina het volgende:
Wilco tegen Mark: Collie wil alles wel
Mark: Als ik naar Collie kijk denk ik aan de meiden van Holland
Die denkt toch niet met dr hoofd?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Laura:mijn hoofd is aan het denken....
quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:49 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Als ik collie zie moet ik altijd aan evil dead denken
waarom niet ? ik denk dat hij de grootste marge op die flut dingen pakt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:52 schreef miertje36 het volgende:
als ik memmis was zou ik geen zaken meer doen met lau joh
Dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:55 schreef yaba het volgende:
[..]
waarom niet ? ik denk dat hij de grootste marge op die flut dingen pakt.
hij zei dat hij heel weinig winst maakte dat hij het echt deed omdat hij het leuk vondquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:55 schreef yaba het volgende:
[..]
waarom niet ? ik denk dat hij de grootste marge op die flut dingen pakt.
paar pakken melk bestellenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:17 schreef Dotteke het volgende:
Wilco zegt dat ze het niet gaan redden met de koeien zo tegen Gio
Vanmorgen alle melk in de koeling zuur.
'Ik fiks wel even wat", zegt Gio en loopt weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |