HW ga deze man even wat waarheid leren, hij beweert dat een apple stuk isquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:56 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dus wel.
Connector kapot. Krijg morgen (lees: MORGEN) al een nieuwe opgestuurd!
Ik kon het ook niet gelovenquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
HW ga deze man even wat waarheid leren, hij beweert dat een apple stuk is
Dat is echt relaxed he.quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:51 schreef MissMSX het volgende:
On a more relaxing note: vluchten geboekt
Alleen nog een maandje wachtenquote:
Jij nog zin in een poezenoppasvakantie aan zee in mei?quote:
Voorpret!quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen nog een maandje wachten
Nou ja, voorpret ende zoo
Ik denk niet dat we in die hoek gaan komen, maar ik zwaai wel een keer richting het zuidenquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Voorpret!![]()
Ik ook over maandje lekker paar dagen weg die kant op. Wel zwaaien als jullie mij daar ook zien hè?
Je kan ook op schiphol een echte last minute pakken. hopef je niet te wachtenquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen nog een maandje wachten
Nou ja, voorpret ende zoo
ga je doen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Voorpret!![]()
Ik ook over maandje lekker paar dagen weg die kant op. Wel zwaaien als jullie mij daar ook zien hè?
Mjah, dan heb je minder keuze in bestemming en ik wil per se naar Lloretquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan ook op schiphol een echte last minute pakken. hopef je niet te wachten
Elk voordeel ...quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mjah, dan heb je minder keuze in bestemming en ik wil per se naar Lloret
Uiteraard. Daarom focus ik gewoon lekker op de voorpretquote:
Ik heb m'n eigen veestapel die niet heel erg compatibel is met katten, helaasquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij nog zin in een poezenoppasvakantie aan zee in mei?
Wilde het toch even gevraagd hebbenquote:Op dinsdag 7 april 2015 12:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb m'n eigen veestapel die niet heel erg compatibel is met katten, helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |