Idd, perfect voor.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:12 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind Excel wel relaxed, leuk voor lijstjes, pivot tables en vlookup![]()
Maar op het moment dat er echt templates in gemaakt worden met datarestricties, moet ik ook wat langer zoeken voordat ik het helamaal uitgeplozen heb.
Ligt eraan wat voor berekeningen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:18 schreef Anthraxx het volgende:
Ik reken het meeste ook gewoon op kladpapier. Eventueel lastigere dingen doe ik met een rekenmachine er naast. Excel vind ik voor mij te omslachtig. Ik ben sneller met kladpapier.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:18 schreef Anthraxx het volgende:
Ik reken het meeste ook gewoon op kladpapier. Eventueel lastigere dingen doe ik met een rekenmachine er naast. Excel vind ik voor mij te omslachtig. Ik ben sneller met kladpapier.
Hogerquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het aantal autisten is net zo hoog hier?
Haha dit dusquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar je het over hebt
quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het aantal autisten is net zo hoog hier?
Als ik iets wil opschrijven moet ik eerst een kladblok en pen zoeken, geloof niet dat iemand hier die dingen gebruikt.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:18 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb wel een blok voor bij meetings, maar verdomme wat een doktershandschriftquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ik iets wil opschrijven moet ik eerst een kladblok en pen zoeken, geloof niet dat iemand hier die dingen gebruikt.
Naar Lloret?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:51 schreef MissMSX het volgende:
On a more relaxing note: vluchten geboekt
Nou ja, technisch gezien naar Girona, maar 'ja'quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou ja, technisch gezien naar Girona, maar 'ja'
Check.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:50 schreef MissMSX het volgende:
Krijg na drie zinnen schrijven al kramp in m'n vingers
Dat kan niet!quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:55 schreef HarveySpecter het volgende:
Ben aan het chatten met iemand van Apple support. Hilarisch![]()
Iphone stuk
HW ga deze man even wat waarheid leren, hij beweert dat een apple stuk isquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:56 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dus wel.
Connector kapot. Krijg morgen (lees: MORGEN) al een nieuwe opgestuurd!
Ik kon het ook niet gelovenquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
HW ga deze man even wat waarheid leren, hij beweert dat een apple stuk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |