Je zou zo'n goede moeder zijn.quote:Op maandag 6 april 2015 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ok. Maar ik ga niet stiefmoederen.
Het gaat niet om vervangen. Ervaringen draag je gewoon een tijd met je mee, die vergeet je niet zomaar als ze indruk maakten.quote:Op maandag 6 april 2015 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel vervelend dat je die ervaringen niet kunt vervangen met nieuwe, seksuele ervaringen op dit moment. Maar wie weet wat de toekomst brengt.
Snap ik. Met de kleine op komst en zo.quote:Op maandag 6 april 2015 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ok. Maar ik ga niet stiefmoederen.
Voor je eigen bestwil is datquote:Op maandag 6 april 2015 19:03 schreef perro. het volgende:
[..]
wel beetje jammer dat ik je niet mag aanraken.
We heten niet allemaal Yv.quote:
Nee dat is waar, maar nieuwe ervaringen kunnen oude wel doen vervagen. Dat is althans mijn ervaring.quote:Op maandag 6 april 2015 19:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het gaat niet om vervangen. Ervaringen draag je gewoon een tijd met je mee, die vergeet je niet zomaar als ze indruk maakten.
Wat?quote:Op maandag 6 april 2015 19:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hey!
[..]
Nja zonde als je gewond zou raken natuurlijk.
quote:Op maandag 6 april 2015 19:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Snap ik. Met de kleine op komst en zo.
gewond? ik wist niet dat je gevaarlijk bent.quote:Op maandag 6 april 2015 19:06 schreef Yvie_lu het volgende:
Nja zonde als je gewond zou raken natuurlijk.
Ja heel ergquote:Op maandag 6 april 2015 19:09 schreef perro. het volgende:
[..]
gewond? ik wist niet dat je gevaarlijk bent.
waarom? ik vraag gewoon door tot de kern. dan weet je dat. ken je vijand beter dan je beste vriend.quote:
Nog bedankt voor de vraag om peetoom te wordenquote:
Niet nodig. ik zal tegen jou wel lief doen.quote:Op maandag 6 april 2015 19:10 schreef perro. het volgende:
[..]
waarom? ik vraag gewoon door tot de kern. dan weet je dat. ken je vijand beter dan je beste vriend.
/sun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |