We heten niet allemaal Yv.quote:
Nee dat is waar, maar nieuwe ervaringen kunnen oude wel doen vervagen. Dat is althans mijn ervaring.quote:Op maandag 6 april 2015 19:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het gaat niet om vervangen. Ervaringen draag je gewoon een tijd met je mee, die vergeet je niet zomaar als ze indruk maakten.
Wat?quote:Op maandag 6 april 2015 19:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hey!
[..]
Nja zonde als je gewond zou raken natuurlijk.
quote:Op maandag 6 april 2015 19:03 schreef artelligence het volgende:
[..]
Snap ik. Met de kleine op komst en zo.
gewond? ik wist niet dat je gevaarlijk bent.quote:Op maandag 6 april 2015 19:06 schreef Yvie_lu het volgende:
Nja zonde als je gewond zou raken natuurlijk.
Ja heel ergquote:Op maandag 6 april 2015 19:09 schreef perro. het volgende:
[..]
gewond? ik wist niet dat je gevaarlijk bent.
waarom? ik vraag gewoon door tot de kern. dan weet je dat. ken je vijand beter dan je beste vriend.quote:
Nog bedankt voor de vraag om peetoom te wordenquote:
Niet nodig. ik zal tegen jou wel lief doen.quote:Op maandag 6 april 2015 19:10 schreef perro. het volgende:
[..]
waarom? ik vraag gewoon door tot de kern. dan weet je dat. ken je vijand beter dan je beste vriend.
/sun.
Zegt me niets...quote:
zie je wel dat je geweldig bent.quote:Op maandag 6 april 2015 19:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet nodig. ik zal tegen jou wel lief doen.
Ik doe niet gemeen.quote:
Vakantie?quote:
Hele week vrij idd, hierna nog 6 weken overquote:
Is niet mijn ervaring, ik heb toch een soort van minachting wat betreft mijn houding tegenover mijn seksuele gedrag in het verleden ontwikkeld lijkt het. Maar misschien moet er gewoon meer tijd overheen gaan voordat ik er helemaal vrede mee heb, en geen spijt meer heb van dingen maar ze zie als onderdeel van wie ik ben.quote:Op maandag 6 april 2015 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee dat is waar, maar nieuwe ervaringen kunnen oude wel doen vervagen. Dat is althans mijn ervaring.
Ben aan het genieten van mijn vrije paasmaandag, dan wil ik niet denken aan morgen weer werken.quote:
Moet je dat doen.quote:Op maandag 6 april 2015 19:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik eigenlijk aan jou vragen.
De leef is hardquote:Op maandag 6 april 2015 19:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben aan het genieten van mijn vrije paasmaandag, dan wil ik niet denken aan morgen weer werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |