Vooral door jou maar dat vertel ik binnenkort wel :$quote:
Ik weet alleen niet nummer hoeveel :$ Op een gegeven moment stop je met tellen he.quote:Op maandag 6 april 2015 18:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kan ermee leven dat ik je zoveelste ben
quote:
Wanneer wordt je precies een slet?quote:
Iets normalers dan seks is er eigenlijk niet. Wel vreemd inderdaad.quote:Op maandag 6 april 2015 18:41 schreef HeatWave het volgende:
Mensen maken zich soms ook echt te druk om dat soort dingen, "we" zijn er de hele dag mee bezig, maar als mensen het dan ook echt doen is het weer niet goed.
Met tijdsschema's en alles zeker?quote:Op maandag 6 april 2015 18:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was het wel. Het was strak gepland zelfs.
We leven in het heden, ik kijk niet naar je verleden. Je hebt ook geen problemen met de 54 vrouwen die ik voor jou had.quote:Op maandag 6 april 2015 18:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet nummer hoeveel :$ Op een gegeven moment stop je met tellen he.
Hey zo heb ik het ook gedaanquote:Op maandag 6 april 2015 18:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Met tijdsschema's en alles zeker?![]()
Nopequote:
Ja, tuurlijk.quote:Op maandag 6 april 2015 18:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het kan ook heel naar zijn hoor.
#verzuurdemuts
Ik heb alleen pandapunten dus ach wat maakt het uitquote:
Oh crap, i am screwed thenquote:
Levensmotto.quote:Op maandag 6 april 2015 18:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
We leven in het heden, ik kijk niet naar je verleden. Je hebt ook geen problemen met de 54 vrouwen die ik voor jou had.
quote:
Whut?quote:Op maandag 6 april 2015 18:57 schreef Dqod het volgende:
Ah het slettenpraatje. Dat hebben we gister al gecovered :$
Dat niet hoor.quote:Op maandag 6 april 2015 18:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.Maar ik neem aan dat je ontmaagding dat niet was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |