Ditquote:Op maandag 6 april 2015 18:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, blij dat ik het heb mogen meemaken.
Lukte jou dan gisteren zelf niet dan?quote:Op maandag 6 april 2015 18:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je mij aanprijst eh
Als ik mijn maagdelijkheid nog zou hebben gehad, had ik tenminste nog iets waardevols om weg te geven.quote:
Ow kut ja. Euhm. Cali, het is de bedoeling dat je met dqod gaat neuken, ze is immers super gezelligquote:Op maandag 6 april 2015 18:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik was te stoned en helemaal van slag :$quote:Op maandag 6 april 2015 18:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lukte jou dan gisteren zelf niet dan?
Door haar?quote:Op maandag 6 april 2015 18:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik was te stoned en helemaal van slag :$
Idem, die groeit weer terug schijntquote:
Ben ook wel echt een sletje ja.quote:Op maandag 6 april 2015 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gelukkig is art niet zo narrow minded.
Dat heb je sowieso wel bij de juiste persoon. Daar is maagdelijkheid niet voor nodigquote:Op maandag 6 april 2015 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik mijn maagdelijkheid nog zou hebben gehad, had ik tenminste nog iets waardevols om weg te geven.
Dit.quote:Op maandag 6 april 2015 18:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat heb je sowieso wel bij de juiste persoon. Daar is maagdelijkheid niet voor nodig
quote:Op maandag 6 april 2015 18:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik was te stoned en helemaal van slag :$
Door de hele dag :$quote:
Dat kun jij zelf primaquote:Op maandag 6 april 2015 18:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het kan ook heel naar zijn hoor.quote:Op maandag 6 april 2015 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik snap jou niet.Seks kan zo mooi zijn.
Niet Door mij?quote:
Nu klinkt het alsof seks hebben geen bewuste keuze was.quote:Op maandag 6 april 2015 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik mijn maagdelijkheid nog zou hebben gehad, had ik tenminste nog iets waardevols om weg te geven.
Like a virginquote:Op maandag 6 april 2015 18:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat heb je sowieso wel bij de juiste persoon. Daar is maagdelijkheid niet voor nodig
een paar. Halve joint op nadat ie in jouw handen was belandtquote:Op maandag 6 april 2015 18:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Oja. Heb ook nog paar trekken van je joint gedaan.
quote:Op maandag 6 april 2015 18:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
een paar. Halve joint op nadat ie in jouw handen was belandt
Was het wel. Het was strak gepland zelfs.quote:Op maandag 6 april 2015 18:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nu klinkt het alsof seks hebben geen bewuste keuze was.
Volgens vrienden van die gast misschien. Ik denk dat vrouwen het ook niet geweldig vinden als vriendlief er tig voor hun heeft gehad. Persoonlijk heb ik er ook wat minder mee, maar die dubbele standaard slaat nergens op.quote:Op maandag 6 april 2015 18:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo'n hekel aan. Als een gast alles loopt te ballen is dat prima, maar stel je voor dat een meid eens zin heeft om rond te neuken. Dra-ma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |