Het probleem is, ik ben haar 3e en zij is mijn 1e relatie en ik zou wel open willen zijn, ware het niet dat ik een beetje bang ben dat mijn Mr. Happy kleiner is dan die van haar exen en dat het zou tegenvallen.
Ik ben ook 30 cm kleiner dan haar vriendje en mijnes is ongeveer 16,5 cm (dus proportioneel had hij een wat groter 'geschapene' lijkt me).
Ook maakt ze soms flauwe geintjes over de omvang van bepaalde objecten (in winkels bijvoorbeeld) door een vergelijking te trekken.
Hoe kan ik mezelf openstellen en daar niet zo bang voor zijn? Iemand, advies, tips???
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 16:54 schreef Mr_Man het volgende:
Mr. Happy
quote:het topic of de reply's??
Op vrijdag 8 november 2002 16:57 schreef THE-SILENCE het volgende:
neemt iemand dit uberhaupt serieus
(het topic wel namelijk)
quote:Naar mijn mening wel,..
Op vrijdag 8 november 2002 16:57 schreef THE-SILENCE het volgende:
neemt iemand dit uberhaupt serieus
quote:wel goed gelezen ?
Op vrijdag 8 november 2002 16:58 schreef F1908 het volgende:
30 cm?
dream on
quote:30 cm in lengte, wel goed lezen
30 cm?
dream on
quote:Euhmm.... Hij zegt dat die gozer 30 cm groter is dan hij. Dat kan toch best?
30 cm?
dream on
quote:shorty hier zal wel zijn lichaamslengte bedoeling...hij 1.60 -> ex 1.90
30 cm?
dream on
I hope....
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 17:00 schreef cruesli het volgende:[..]
Euhmm.... Hij zegt dat die gozer 30 cm groter is dan hij. Dat kan toch best?
ik had een een jongen afgetrokken die een veel grotere had en toen ik mijn vriend kreeg vond ik het niet erg
VOOR DE ZOVEELSTE KEER!:
Het gaat niet om de grootte , maar om wat je d'r mee KAN!!!!!!!!!!!!!! Onthoud dat!!!!!!!
quote:heb ik gedaan, ever heard of "comparison theory", psychologisch hulpmiddel om jezelf beter te voelen? (ook één van de redenen dat dit forum bestaat en één van de redenen waarom JIJ deze topics leest
Op vrijdag 8 november 2002 17:01 schreef Flierp het volgende:
zou je dat niet aan je vriendin vragen ipv. de rest van nederland ??
heb je trouwens de faq al doorgelezen? aangezien je net nog niet wist wat een slotje was
ik probeer hem alleen maar te helpen want als zijn vriendin hem daarom afwijst is ze stom, ook al staat het wel mooi een grote penis maar het is net zo lekker om vast te houden (vrijen weet ik niet omdat ik met 1 vriend gevrijd heb)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |