Allemaal chokersquote:Op maandag 6 april 2015 16:25 schreef Pedroso het volgende:
Ook Daan Olivier ziek. Wat is dat toch met die Nederlandse renners, altijd zwak, ziek of misselijk ?
Komt dan ook alleen op naam van Terpstra en Mollema.quote:Op maandag 6 april 2015 16:31 schreef Sked het volgende:
Nederland tweede in de landenranking, maar Jumbo wint helemaal niks
Dumoulin heeft ook nog aardig wat puntjesquote:Op maandag 6 april 2015 16:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Komt dan ook alleen op naam van Terpstra en Mollema.
Oh ja, van de TDU. Had ik even over het hoofd gezien.quote:Op maandag 6 april 2015 16:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Dumoulin heeft ook nog aardig wat puntjes
Da's gewoon een klim hoor.quote:Op maandag 6 april 2015 16:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Leuk heuveltje op 13km van de finish...daar gaat zeker nog wel wat gebeuren.
Wat zijn de stats? 4/5 km a 8%? Profiel is niet heel duidelijk.quote:Op maandag 6 april 2015 16:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Da's gewoon een klim hoor.
4,3 a 8,6 zei José volgens mijquote:Op maandag 6 april 2015 16:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat zijn de stats? 4/5 km a 8%? Profiel is niet heel duidelijk.
Dat klopt wel.quote:Op maandag 6 april 2015 16:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat zijn de stats? 4/5 km a 8%? Profiel is niet heel duidelijk.
Matthews komt dit jaar overal overheenquote:Op maandag 6 april 2015 16:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
lijkt mij veel te zwaar voor de mannen die Been en Kroon opnoemen.
Lijkt me idd ook meer iets voor de klassementsmannen.quote:Op maandag 6 april 2015 16:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
lijkt mij veel te zwaar voor de mannen die Been en Kroon opnoemen.
Lijkt me ook. Movistar gaat dadelijk echt gas geven en dan blijven er niet al te veel over.quote:Op maandag 6 april 2015 16:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lijkt me idd ook meer iets voor de klassementsmannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |