abonnement Unibet Coolblue
pi_151409475
Zoals een aantal van jullie gelezen hebben moet ik binnen nu en 5 dagen 450 eur gaan dokken - wat dus niet gaat lukken als je zonder baan zit. Een tijdje geleden heb ik eigenhandig 16K afgelost met heel veel werken en daarnaast nog werk als chatoperator. Een hondenbaan en je mag blij zijn als je 50-100 euro per week verdient. Maargoed, geld is geld en ik wil gewoon zo snel mogelijk van die 450 euro af.

Aangezien ik al een tijdje uit de markt ben; heeft iemand aanraders voor goede bedrijven? Ik heb zubar en Operatormatch al gemaild aangezien ik daar ervaring mee heb.
Dus ik wil sowieso even zo snel mogelijk die schuld aflossen en wellicht kan ik hier toch mijn vrije uren als ik weer een baan heb mee invullen en een leuk spaarcentje opbouwen zodat ik dus ook echt nooit meer in de schulden kom.

Graag tips!
pi_151409799
Nu even serieus, Chatoperator? Waarom niet gewoon bij een lesbo sexlijn werken, niemand die jou ziet en jij kunt faken wat jij wilt en toch geld verdienen?
pi_151409816
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 02:40 schreef Geerd het volgende:

[..]

Naja 2 kranten wijken sochtends en 2 folder wijken smiddags
Believe me, ik solliciteer op alle reeel mogelijke banen maar helaas woon ik in een klein dorp en dus weinig kranten enz. en het leukste komt nog, mijn afghaanse buurman laat WSNP moeders zwartwerken met alle 5 de wijken op zijn naam. Is dan wat ik gehoord heb maargoed. Dat boeit me verder ook niet, ik wil gewoon iets doen. En niet neuken
pi_151409839
quote:
99s.gif Op maandag 6 april 2015 02:41 schreef Juup© het volgende:
Nu even serieus, Chatoperator? Waarom niet gewoon bij een lesbo sexlijn werken, niemand die jou ziet en jij kunt faken wat jij wilt en toch geld verdienen?
Ik en faken.
Lieve schat
Ik ben met vaste partner al een hel met dirty talk. Laat staan voor werk. Bovendien kan ik de 18 cent die dat per minuut beurt ook met chatten verdienen.

OT

Even serieus guys. Ik ben geen 12 meer. Ik heb al heel de dag hoofdpijn door dit gezeik.
Moeten jullie nou echt altijd iemand naakt zien voor je serieus tegen haar kan doen?
pi_151409854
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 02:48 schreef Geerd het volgende:

[..]

Je kent fok nog niet :') nog geen 2 dagen en al zulke topics
yep i've been here before. But username and password lost.
Ik weet hoe jullie zijn ~O>

Maargoed hey als het dan met sex moet..
Jullie mogen me een voor een met een bruine pruik met lang haar op heel lief en zachtjes komen beffen voor de helft van de prijs van een echte hoer. Okay? ;-)
pi_151410027
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 03:10 schreef Bunnii het volgende:

[..]

Oh nu je weet dat ik een dikke oude lesbo met hangtieten ben wil je niet meer?
Heb je geen fam ofzo dan ? 450 kom op niet echt een wereld bedrag
Ik zwaai naar dieren.
pi_151410036
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 03:11 schreef Geerd het volgende:

[..]

Heb je geen fam ofzo dan ? 450 kom op niet echt een wereld bedrag
Natuurlijk wel maar ik ga toch niet door een fout die ik gemaakt heb mijn familie even 450 euro voor me laten dokken? Kom op joh, als ik maandag even een typ accountje geregeld heb en dinsdag GGN bel dat het geld binnen een maand rond is, 3x 150 euro.. Wat is dan het probleem? Ik sta voor financiele onafhankelijkheid en ook al heb ik nu geen cent, ik ga het niet van iemand lenen. Werken of inboedel weg heel simpel.
pi_151410043
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 03:13 schreef Bunnii het volgende:

[..]

Natuurlijk wel maar ik ga toch niet door een fout die ik gemaakt heb mijn familie even 450 euro voor me laten dokken? Kom op joh, als ik maandag even een typ accountje geregeld heb en dinsdag GGN bel dat het geld binnen een maand rond is, 3x 150 euro.. Wat is dan het probleem? Ik sta voor financiele onafhankelijkheid en ook al heb ik nu geen cent, ik ga het niet van iemand lenen. Werken of inboedel weg heel simpel.
Waarom je inboedel voor maar 450 mee laten nemen? Ben je achteraf veel meer kwijt.
Ik zwaai naar dieren.
pi_151410049
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 03:15 schreef Geerd het volgende:

[..]

Waarom je inboedel voor maar 450 mee laten nemen? Ben je achteraf veel meer kwijt.
Omdat ik niet wil dat mijn familie mijn problemen oplost. Bovendien zit ik op mijn moeders zolder in een soort van huiskamertje met bankstel tv tvmeubel en salontafel en bed , dus zo veel soeps is het niet.
pi_151410052
Geen deurwaarder gaat inboedel van 450 Euro meenemen.
pi_151410057
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 03:16 schreef Bunnii het volgende:

[..]

Omdat ik niet wil dat mijn familie mijn problemen oplost. Bovendien zit ik op mijn moeders zolder in een soort van huiskamertje met bankstel tv tvmeubel en salontafel en bed , dus zo veel soeps is het niet.
Jullie hadden samen wat gekocht?
Ik zwaai naar dieren.
pi_151410063
quote:
10s.gif Op maandag 6 april 2015 03:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Geen deurwaarder gaat inboedel van 450 Euro meenemen.
Al zouden ze het niet doen, dan is er nog bankbeslag wat zelfs met nihil saldo 100 eur kost (van mij dus) en loonbeslag gaat ook niet. Geld moet gewoon betaald worden klaar. Als ik niet op tijd betaald krijg ga ik ook zeuren. Doet ggn dus ook.
Maar ze doen het wel degelijk hoor voor 450 eur.. Zelfs weetikhoeveeldehands.. kijk maar eens op internet RTLXL de gerechtsdeurwaarder.
pi_151410070
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 03:17 schreef Geerd het volgende:

[..]

Jullie hadden samen wat gekocht?
Nee ik zelf toen ik van mijn 16K schuld af was, en heb de zolder naar mijn stijl in mogen richten.
En die 450 eur is een door mij EN door bol.com vergeten rekening die nog betaald moet worden. uit 2011
pi_151410078
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 03:18 schreef Bunnii het volgende:

[..]

Al zouden ze het niet doen, dan is er nog bankbeslag wat zelfs met nihil saldo 100 eur kost (van mij dus) en loonbeslag gaat ook niet. Geld moet gewoon betaald worden klaar. Als ik niet op tijd betaald krijg ga ik ook zeuren. Doet ggn dus ook.
Maar ze doen het wel degelijk hoor voor 450 eur.. Zelfs weetikhoeveeldehands.. kijk maar eens op internet RTLXL de gerechtsdeurwaarder.
Het saldo loopt op en bankbeslag gaat nooit verder dan wat je erop hebt staan.
pi_151410085
quote:
2s.gif Op maandag 6 april 2015 03:20 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Het saldo loopt op en bankbeslag gaat nooit verder dan wat je erop hebt staan.
quote:
2s.gif Op maandag 6 april 2015 03:20 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Het saldo loopt op en bankbeslag gaat nooit verder dan wat je erop hebt staan.
Klopt maar de bank rekent schuldenaar wel 100eur ook al staat er geen geld op. Kan je een brief laten zien hoor. 100 eur in de min gezet door ing wegens poging beslag
pi_151410095
quote:
14s.gif Op maandag 6 april 2015 03:20 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dat dan wel weer
Mijn mams is anders blij dat ik terug thuis ben.. Zeker nu ik thuis zit. Die hoeft geen hand meer uit te steken aan het huishouden (Y)
pi_151410096
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 03:21 schreef Bunnii het volgende:

Klopt maar de bank rekent schuldenaar wel 100eur ook al staat er geen geld op. Kan je een brief laten zien hoor. 100 eur in de min gezet door ing wegens poging beslag
Dat tellen ze bij je schuld op., en tsja banken, wie vertrouwd ze nog?
pi_151410098
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 03:21 schreef Bunnii het volgende:

[..]

[..]

Klopt maar de bank rekent schuldenaar wel 100eur ook al staat er geen geld op. Kan je een brief laten zien hoor. 100 eur in de min gezet door ing wegens poging beslag
Waarom leen je niet even 450 dan? Ben je even van dat probleem af kun je ondertussen zoeken naar werk ofzo.. het is geen 4500
Ik zwaai naar dieren.
pi_151410102
quote:
3s.gif Op maandag 6 april 2015 03:22 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dat tellen ze bij je schuld op., en tsja banken, wie vertrouwd ze nog?
Is bij mij niet gebeurd, maar dat is ook al ruim 4,5 jr geleden.
pi_151410105
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 03:23 schreef Geerd het volgende:

[..]

Waarom leen je niet even 450 dan? Ben je even van dat probleem af kun je ondertussen zoeken naar werk ofzo.. het is geen 4500
Loopt hard op bij die aasgieren inderdaad.
pi_151410107
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 03:23 schreef Geerd het volgende:

[..]

Waarom leen je niet even 450 dan? Ben je even van dat probleem af kun je ondertussen zoeken naar werk ofzo.. het is geen 4500
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 03:23 schreef Geerd het volgende:

[..]

Waarom leen je niet even 450 dan? Ben je even van dat probleem af kun je ondertussen zoeken naar werk ofzo.. het is geen 4500
Ik wil mijn mams er niet mee lastig vallen.. alleenstaande moeders van 2 kids hebben het zwaar genoeg als vader ineens wegvalt. Die gaat maar lekker van de overblijvende centen (wat niet veel is) iets voor zichzelf doen (Y)
Bank?? 450? Dan moet ik gelijk 1000 min aanvragen toch?
pi_151410124
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 03:22 schreef Bunnii het volgende:

[..]

Mijn mams is anders blij dat ik terug thuis ben.. Zeker nu ik thuis zit. Die hoeft geen hand meer uit te steken aan het huishouden (Y)
Moet er niet meer aandenken ondertussen, de helicopter met je klabanus doen als je onder de douche weer komt.

Naakt bier drinken, beetje rukken in de kamer met bier.
NIet bang zijn om mensen wakker te maken, (werk alleen maar laat)
En al die shit zegmaar
Ik zwaai naar dieren.
pi_151410128
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 03:24 schreef Bunnii het volgende:

[..]

[..]

Ik wil mijn mams er niet mee lastig vallen.. alleenstaande moeders van 2 kids hebben het zwaar genoeg als vader ineens wegvalt. Die gaat maar lekker van de overblijvende centen (wat niet veel is) iets voor zichzelf doen (Y)
Bank?? 450? Dan moet ik gelijk 1000 min aanvragen toch?
Ik denk dat mams ook niet zit te wachten op een deurwaarder dus gewoon vertellen en proberen eruit te komen met haar.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_151410130
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 03:24 schreef Bunnii het volgende:

[..]

[..]

Ik wil mijn mams er niet mee lastig vallen.. alleenstaande moeders van 2 kids hebben het zwaar genoeg als vader ineens wegvalt. Die gaat maar lekker van de overblijvende centen (wat niet veel is) iets voor zichzelf doen (Y)
Bank?? 450? Dan moet ik gelijk 1000 min aanvragen toch?
Dus jij had een man als partner en met hem 2 kinderen, toen besloot jij dat een man niet was wat jij wilde en nu zit jij met een "schuld" van ¤450,-?
pi_151410136
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 03:28 schreef Impressme het volgende:

[..]

Ik denk dat mams ook niet zit te wachten op een deurwaarder dus gewoon vertellen en proberen eruit te komen met haar.
Ja het is wel haar huis
Ik zwaai naar dieren.
pi_151410139
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 03:28 schreef Geerd het volgende:

[..]

En je broer dan?
Is 18 en studeert mbo. Blijft nog steeds dat ik echt vind dat het mijn probleem is. De bank wil ik nog wel proberen, die kennen mijn situatie en zijn sindsdien erg schappelijk geweest. Maar niet mn familie
pi_151410143
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 03:29 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ja het is wel haar huis
Ben het even kwijt nu, van wie is dat huis precies?
pi_151410147
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 03:29 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ja het is wel haar huis
Oh maar ze weet het hoor!! Alles staat bij de notaris op papier. De zolder plus inhoud is wat mij toebehoord, en dat kan beslagen worden. De rest niet.
Ze staat altijd achter me O+ Maar van haar schamel loontje kan ik dit echt niet vragen

en nee mijn moeder is alleenstaande moeder wegens overlijden vader. Niet ik. 15 jaar terug. En degene die daar een grote mond over heeft mag me een envelopje krijgen want dan krijg je pas echt een boze lesbienne te zien.
pi_151410156
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 03:31 schreef Bunnii het volgende:

[..]

Oh maar ze weet het hoor!! Alles staat bij de notaris op papier. De zolder plus inhoud is wat mij toebehoord, en dat kan beslagen worden. De rest niet.
Ze staat altijd achter me O+ Maar van haar schamel loontje kan ik dit echt niet vragen
Laat maar komen dan, toch? Nemen ze je spullen in beslag, als dat al zo gaat maar goed.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_151410157
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 03:31 schreef Bunnii het volgende:

[..]

Oh maar ze weet het hoor!! Alles staat bij de notaris op papier. De zolder plus inhoud is wat mij toebehoord, en dat kan beslagen worden. De rest niet.
Ze staat altijd achter me O+ Maar van haar schamel loontje kan ik dit echt niet vragen

en nee mijn moeder is alleenstaande moeder wegens overlijden vader. Niet ik. 15 jaar terug. En degene die daar een grote mond over heeft mag me een envelopje krijgen want dan krijg je pas echt een boze lesbienne te zien.
Uhmzz ja snap ik, ik heb het niet zo met vreemde mensen over de deur anders mocht je hier wel even de keuken doen etc
Ik zwaai naar dieren.
pi_151410196
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 03:36 schreef Bunnii het volgende:

[..]

Doe ff normaal. Jou grote fok bek is leuk maar ga geen grapjes maken over andermans moeders. Vraag je eigen moeder maar eens hoeveel pijn ze geleden heeft om jou op de wereld te zetten.

En hoeveel spijt ze heeft nu ze weet wat voor grote mond je gekregen hebt ;)
Dat is de schuld van mijn pa kan ik ook niks aan doen, had die zijn lul maar binnen de broek moeten houden, het is al bijna 0400 en jij zit beetje te fokken dus stroom te gebruiken van je o zo lieve ma, en morgen maakt ze ook nog een paasontbijtje voor je klaar dan zit je weer te janken hoe moeilijk je het hebt.
Ik zwaai naar dieren.
pi_151410205
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 03:40 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dat is de schuld van mijn pa kan ik ook niks aan doen, had die zijn lul maar binnen de broek moeten houden, het is al bijna 0400 en jij zit beetje te fokken dus stroom te gebruiken van je o zo lieve ma, en morgen maakt ze ook nog een paasontbijtje voor je klaar dan zit je weer te janken hoe moeilijk je het hebt.
Kun je je voorstellen dat een moeder die inmiddels zoveel op haar bordje gehad heeft haar geloof in den here volledig is kwijtgeraakt? Wij doen hier niet aan pasen en niemand krijgt ontbijt op bed.
ze wil het zelf niet, want dan komen er kruimels in bed.
Terwijl ik die dan toch weer op stofzuig ;-)
pi_151410251
quote:
99s.gif Op maandag 6 april 2015 03:48 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dat snap ik ook niet echt, tenzij TS bang is jonge doosjes mis te lopen.
Hoe jonger hoe beter toch?
Kom maar konijntje, doe maar wiebelen wiebelen...
pi_151410252
quote:
99s.gif Op maandag 6 april 2015 03:48 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dat snap ik ook niet echt, tenzij TS bang is jonge doosjes mis te lopen.
Als ze nou zelf een baan had, niet der moeder lastig viel op zolder voor 450, vond ik het terecht maar nu beetje tenenkrommend.
Ik zwaai naar dieren.
pi_151410255
quote:
99s.gif Op maandag 6 april 2015 03:48 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dat snap ik ook niet echt, tenzij TS bang is jonge doosjes mis te lopen.
doosjes gebruik ik voor het versturen van postpakketten en voor het oud papier.
Verder val ik op vrouwen met ongeveer het dubbele aan inhoud van jou leuke piemeltje.
pi_151410285
Maar wat wil TS nu precies doen voor die 450 Euro?
pi_151410287
quote:
5s.gif Op maandag 6 april 2015 03:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar wat wil TS nu precies doen voor die 450 Euro?
Werken.
Aangekleed.

[ Bericht % gewijzigd door Five_Horizons op 07-04-2015 10:15:55 ]
  maandag 6 april 2015 @ 06:18:00 #38
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_151410497
In WGR / Chatjobs kwamen wat tips voorbij. Is wel van 2013, maar goed.
  maandag 6 april 2015 @ 06:58:44 #39
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_151410540
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 03:31 schreef Bunnii het volgende:

[..]

Oh maar ze weet het hoor!! Alles staat bij de notaris op papier. De zolder plus inhoud is wat mij toebehoord, en dat kan beslagen worden. De rest niet.
Ze staat altijd achter me O+ Maar van haar schamel loontje kan ik dit echt niet vragen

en nee mijn moeder is alleenstaande moeder wegens overlijden vader. Niet ik. 15 jaar terug. En degene die daar een grote mond over heeft mag me een envelopje krijgen want dan krijg je pas echt een boze lesbienne te zien.
Daar wil ik me best aan wagen. Je bent namelijk een dom egoistisch mens als je je te goed voelt om bij anderen om hulp aan te kloppen.

Wat denk je nou dat je moeder liever heeft, dat je der van het probleem vertelt en laat helpen of dat er ineens een deurwaarder op de stoep staat die het bed van haar dochter meeneemt? :') maar jij bent te trots om een ander je te laten helpen, dat je daarmee je problemen veel groter maakt waar ook je moeder veel last van heeft, maakt je niet uit. En dan heb je hier wel grote stoere woorden over je moeder, maar laat je ondertussen wel zien hoe ondankbaar je eigenlijk bent
Laffe huichelaar
pi_151410544
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 06:58 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Daar wil ik me best aan wagen. Je bent namelijk een dom egoistisch mens als je je te goed voelt om bij anderen om hulp aan te kloppen.

Wat denk je nou dat je moeder liever heeft, dat je der van het probleem vertelt en laat helpen of dat er ineens een deurwaarder op de stoep staat die het bed van haar dochter meeneemt? :') maar jij bent te trots om een ander je te laten helpen, dat je daarmee je problemen veel groter maakt waar ook je moeder veel last van heeft, maakt je niet uit. En dan heb je hier wel grote stoere woorden over je moeder, maar laat je ondertussen wel zien hoe ondankbaar je eigenlijk bent
Dat proberen we al de hele nacht duidelijk te maken, maar ondertussen weet ze wel even te vertellen wat er mis is met je eigen leven.
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 6 april 2015 @ 07:56:39 #41
236046 NotYou
tigerblood
pi_151410624
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 07:03 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dat proberen we al de hele nacht duidelijk te maken, maar ondertussen weet ze wel even te vertellen wat er mis is met je eigen leven.
Sterkte man, dat was inderdaad echt niet cool. ;(

quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 03:57 schreef Bunnii het volgende:

[..]

Ga jij maar lekker op je xbox one uitleven dat jij de randjes van het kutje van je vriendin nooit zult voelen. Volgens mij ben jij diep van binnen een lief verlegen jongetje met erg weinig eigenwaarde.
Zulke dingen zeg je niet tegen een Fok!ker!! :N :(
Je suis Charlie Sheen
  Moderator maandag 6 april 2015 @ 11:37:30 #42
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_151413033
Die 450 euro is het resultaat van een bestelling bij bol.com van 75 euro? Ik heb volgens mij nog niet gelezen waarom ts die rekening toen niet betaald heeft?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_151414076
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 06:58 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Daar wil ik me best aan wagen. Je bent namelijk een dom egoistisch mens als je je te goed voelt om bij anderen om hulp aan te kloppen.

Wat denk je nou dat je moeder liever heeft, dat je der van het probleem vertelt en laat helpen of dat er ineens een deurwaarder op de stoep staat die het bed van haar dochter meeneemt? :') maar jij bent te trots om een ander je te laten helpen, dat je daarmee je problemen veel groter maakt waar ook je moeder veel last van heeft, maakt je niet uit. En dan heb je hier wel grote stoere woorden over je moeder, maar laat je ondertussen wel zien hoe ondankbaar je eigenlijk bent
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2015 06:58 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Daar wil ik me best aan wagen. Je bent namelijk een dom egoistisch mens als je je te goed voelt om bij anderen om hulp aan te kloppen.

Wat denk je nou dat je moeder liever heeft, dat je der van het probleem vertelt en laat helpen of dat er ineens een deurwaarder op de stoep staat die het bed van haar dochter meeneemt? :') maar jij bent te trots om een ander je te laten helpen, dat je daarmee je problemen veel groter maakt waar ook je moeder veel last van heeft, maakt je niet uit. En dan heb je hier wel grote stoere woorden over je moeder, maar laat je ondertussen wel zien hoe ondankbaar je eigenlijk bent
Mijn moedertje weet van de deurwaarder. Plus bed mogen ze niet mee nemen, hooguit tv salontafel etcetera.
Maargoed ik heb goed nieuws. Ben bij een van de oude typcentrales weer aangenomen. Dus over 3 weekjes is GGN betaald en van de baan. Ben nu ingelogd en ga lekker heel de dag door, ,zoveel mogelijk berichten bijeen typen.
En daarom wil ik dus niet dat een ander mijn schuld betaald. Ik weet dat ik goed ben in de dingen die ik gedaan heb dus kan ik het makkelijk zelf oplossen! Ik had vanmorgen om 7u al een mail en inlogcodes omdat ik een goede operator was de vorige keer, dus ik kon gewoon weer beginnen ^O^ ^O^ ^O^ ^O^
  maandag 6 april 2015 @ 12:27:54 #44
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_151414102
Waar is de baan waarmee je je 16 duizend schuld hebt weggewerkt gebleven? En waren dat die gokschulden, was jij dat?
Prrrrr
pi_151414112
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 11:37 schreef CoolGuy het volgende:
Die 450 euro is het resultaat van een bestelling bij bol.com van 75 euro? Ik heb volgens mij nog niet gelezen waarom ts die rekening toen niet betaald heeft?
Klopt, uit 2011. Die is destijds aan mijn aandacht ontsnapt en kennelijk ook aan die van bol.com
ik heb in de periode 2011 - 2015 16K afgelost en kreeeg ineens na 3,5 jaar geen contact een vonnis van GGN of ik even wou betalen. Verjaring had ik mij op kunnen beroepen als ik eerder wist van de dagvaarding. Maakt niet uit, dure les, maar ik weet nu beter hoe en of wat. Dus ik heb er in elk geval weer wat van geleerd.
pi_151414127
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 12:27 schreef mrspoeZ het volgende:
Waar is de baan waarmee je je 16 duizend schuld hebt weggewerkt gebleven? En waren dat die gokschulden, was jij dat?
Nee dat waren schulden bij energiebedrijf, zorgverzekering, t-mobile etc.
Die baan is wegbezuinigd. en de operatorbaan heb ik dus sinds vandaag weer terug.
  maandag 6 april 2015 @ 12:30:31 #47
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_151414153
Hoe komt het dat je geen uitkering hebt?
Prrrrr
pi_151414197
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 12:30 schreef mrspoeZ het volgende:
Hoe komt het dat je geen uitkering hebt?
WW is al op en als ik bijstand ga trekken krijgt mijn moeder een aanzienlijk bedrag minder.
Zij werkt icm bijstand maar kan meer uren momenteel zelf niet aan dus ik ga haar niet in de weg lopen.
Er komt desalniettemin geld binnen waarmee ik de 600 euro bijstand zelf kan verdienen, dus dan gaat er gewoon weer 250 kostgeld naar haar toe :)

Bovendien zijn de enige vaste lasten die ik heb mijn kostgeld telefoonrekening en zorgverzekering dus bijstand is de laatste strohalm. Dat vind ik iets wat je echt pas doet als ik geen kant meer op kan.
  maandag 6 april 2015 @ 12:41:16 #49
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_151414409
Ok, helder.

Succes met aanhetlijntjehouden, hoop dat je schuld snel is weggewerkt.

[ Bericht 72% gewijzigd door mrspoeZ op 06-04-2015 13:40:18 ]
Prrrrr
  Moderator maandag 6 april 2015 @ 13:31:27 #50
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_151415592
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 12:28 schreef Bunnii het volgende:

[..]

Klopt, uit 2011. Die is destijds aan mijn aandacht ontsnapt en kennelijk ook aan die van bol.com
ik heb in de periode 2011 - 2015 16K afgelost en kreeeg ineens na 3,5 jaar geen contact een vonnis van GGN of ik even wou betalen. Verjaring had ik mij op kunnen beroepen als ik eerder wist van de dagvaarding. Maakt niet uit, dure les, maar ik weet nu beter hoe en of wat. Dus ik heb er in elk geval weer wat van geleerd.
Die is aan je.. Aan je aandacht ontsnapt... Je bestelde iets, en dat vergat je acuut ook weer zodat je vergeten was dat je datgene wat je schijnbaar graag wilde hebben ook nog moest betalen..

Ik weet het niet hoor, ik vind dat altijd zulke vage verhalen :{

Volgens mij is jouw probleem niet zo zeer dat je een schuld van 450 euro niet kunt betalen, maar dat je gewoon to-taal, maar dan ook echt helemaal niet met geld om kunt gaan.

Als jij 16k schuld hebt opgebouwd in het verleden aan je gsm, energie en nog iets, dan ben je echt onverantwoordelijk bezig geweest. Ik zou als ik jou was met je moeder praten over die 450 euro aangezien je die binnen 4 of 5 dagen moet betalen, en daarna gewoon geen stuiver meer uitgeven want ik heb het idee dat jij jezelf helemaal niet onder controle hebt.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 6 april 2015 @ 13:41:05 #51
428862 Plausibel
Écht waar!
pi_151415834
Wat een grappig topic....

TS heeft er geen enkele moeite mee om een schuld van 16.000 euro af te lossen, maar eentje van 450 is niet te doen? :?
Regenboog, regenboog
gelukkig ben je krom,
anders heette je regenstreep,
en dat klinkt toch wel zo stom
  Licht Ontvlambaar maandag 6 april 2015 @ 13:45:29 #52
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_151415965
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 04:36 schreef Bunnii het volgende:

[..]

Was een serieuze vraag maar een stelletje heren begon te trollen. :{w
en je trollt zelf keihard mee...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_151416385
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 13:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Die is aan je.. Aan je aandacht ontsnapt... Je bestelde iets, en dat vergat je acuut ook weer zodat je vergeten was dat je datgene wat je schijnbaar graag wilde hebben ook nog moest betalen..

Ik weet het niet hoor, ik vind dat altijd zulke vage verhalen :{

Volgens mij is jouw probleem niet zo zeer dat je een schuld van 450 euro niet kunt betalen, maar dat je gewoon to-taal, maar dan ook echt helemaal niet met geld om kunt gaan.

Als jij 16k schuld hebt opgebouwd in het verleden aan je gsm, energie en nog iets, dan ben je echt onverantwoordelijk bezig geweest. Ik zou als ik jou was met je moeder praten over die 450 euro aangezien je die binnen 4 of 5 dagen moet betalen, en daarna gewoon geen stuiver meer uitgeven want ik heb het idee dat jij jezelf helemaal niet onder controle hebt.
Ik heb dat geld zonder bewindvoerder of hulp van wie dan ook afgelost in nog geen 3 jaar tijd he. Kun je dan niet met geld omgaan? En nee, je maakt er nu wat leukers van. Geen mens heeft16k schuld bij tmobile. Dat ging om 2 onbetaalde rekeningen die verhoogd zijn door proceskosten en het gros van de schuld is zorg geweest.
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 13:41 schreef Plausibel het volgende:
Wat een grappig topic....

TS heeft er geen enkele moeite mee om een schuld van 16.000 euro af te lossen, maar eentje van 450 is niet te doen? :?
Lieve schat toen had ik dus 1 full time baan met betaald overwerk en een chat-bijbaantje. Die had ik nu geen van bijden want mijn baan is wegbezuinigd. Daarna nog bij een leuk callcenter gewerkt waar ik buiten gegooid ben op de 3e dag van ziek zijn en dat heeft wel degelijk moeite gekost hoor ;)
pi_151416423
Wat moet ik me in godsnaam voorstellen bij thuiswerk als chatoperator?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Moderator maandag 6 april 2015 @ 14:05:07 #55
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_151416453
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 14:02 schreef Bunnii het volgende:

[..]

Ik heb dat geld zonder bewindvoerder of hulp van wie dan ook afgelost in nog geen 3 jaar tijd he. Kun je dan niet met geld omgaan? En nee, je maakt er nu wat leukers van. Geen mens heeft16k schuld bij tmobile. Dat ging om 2 onbetaalde rekeningen die verhoogd zijn door proceskosten en het gros van de schuld is zorg geweest.

[..]

Lieve schat toen had ik dus 1 full time baan met betaald overwerk en een chat-bijbaantje. Die had ik nu geen van bijden want mijn baan is wegbezuinigd. Daarna nog bij een leuk callcenter gewerkt waar ik buiten gegooid ben op de 3e dag van ziek zijn en dat heeft wel degelijk moeite gekost hoor ;)
Inderdaad, dan kun je niet met geld omgaan want als je dat wel had gekund dan was die schuld er om te beginnen al nooit geweest. Dan had je nooit iets besteld en daarna 'vergeten'.

16k is een hoop geld en hetgros daarvan is zorg. Leuk. Waar is dat geld dan heen gegaan als het niet maandelijks naar je zorg gegaan is?

Dus nee. Je kunt to-taal niet met geld om gaan.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_151416492
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 14:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Inderdaad, dan kun je niet met geld omgaan want als je dat wel had gekund dan was die schuld er om te beginnen al nooit geweest. Dan had je nooit iets besteld en daarna 'vergeten'.

16k is een hoop geld en hetgros daarvan is zorg. Leuk. Waar is dat geld dan heen gegaan als het niet maandelijks naar je zorg gegaan is?

Dus nee. Je kunt to-taal niet met geld om gaan.
2 jaar samen gewoond en van die 2 jaar anderhalf jaar erg weinig inkomen gehad en als er al geld binnen kwam had mijn ex dat zo te pakken dus ja is vreselijk mijn schuld. Zet mijn inschrijving op fok maar stop hoor, dit heeft geen zin ;-)
Ik had voor dat bedrag makkelijk de wsnp in kunnnen gaan.. Maar dat wilde ik zelf niet . Eigen schuld dikke bult. WSNP vind ik voor mensen die echt schulden hebben die je nooit zelf af kunt betalen en dan bedoel ik tonnen. 600 per maand aan betalingsregelingen. En nu jij weer.
  maandag 6 april 2015 @ 14:19:05 #57
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_151416773
quote:
7s.gif Op maandag 6 april 2015 14:04 schreef Geralt het volgende:
Wat moet ik me in godsnaam voorstellen bij thuiswerk als chatoperator?
http://chatoperator.nl/
Prrrrr
  maandag 6 april 2015 @ 14:28:00 #58
440637 Hamlapje
met honing-mosterdsaus
pi_151417016
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 12:32 schreef Bunnii het volgende:

[..]

WW is al op en als ik bijstand ga trekken krijgt mijn moeder een aanzienlijk bedrag minder.
Zij werkt icm bijstand maar kan meer uren momenteel zelf niet aan dus ik ga haar niet in de weg lopen.
Er komt desalniettemin geld binnen waarmee ik de 600 euro bijstand zelf kan verdienen, dus dan gaat er gewoon weer 250 kostgeld naar haar toe :)

Bovendien zijn de enige vaste lasten die ik heb mijn kostgeld telefoonrekening en zorgverzekering dus bijstand is de laatste strohalm. Dat vind ik iets wat je echt pas doet als ik geen kant meer op kan.
Lieve schat oO< ,
Ervaring met bijstandsuitkeringen heb ik in tegenstelling tot de gemiddelde FOK!-er niet, maar is het niet zo dat moeders ook op haar uitkering wordt gekort als jij als inwonend kind een salaris hebt?
pi_151417561
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 14:28 schreef Hamlapje het volgende:
niet
Klopt maar als ik werk kan ik dat wat zij gekort word aan haar geven. Met bijstand krijg ik maar iets van 600 dus dat is net genoeg voor kostgeld CZ en telefoon en wat leven.
pi_151417615
mrsPoeZ ik hoop dat je dit leest:
Ik kan niet op je DM reageren?
Die viva topics zijn niet van mij maar ik heb alles al nagekeken en de originele rekening gevonden dus het klopt.
  maandag 6 april 2015 @ 16:54:10 #61
428522 AwesomeItalian
AwesomeItalian
pi_151421502
Even terugkomen op de oorzaak van de 450 euro schuld. TS had de dagvaardig wel gezien maar is niet op komen dagen. Rechter heeft TS veroordeeld, klaar.
  Moderator maandag 6 april 2015 @ 18:33:37 #62
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_151424804
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 14:07 schreef Bunnii het volgende:

[..]

2 jaar samen gewoond en van die 2 jaar anderhalf jaar erg weinig inkomen gehad en als er al geld binnen kwam had mijn ex dat zo te pakken dus ja is vreselijk mijn schuld. Zet mijn inschrijving op fok maar stop hoor, dit heeft geen zin ;-)
Ik had voor dat bedrag makkelijk de wsnp in kunnnen gaan.. Maar dat wilde ik zelf niet . Eigen schuld dikke bult. WSNP vind ik voor mensen die echt schulden hebben die je nooit zelf af kunt betalen en dan bedoel ik tonnen. 600 per maand aan betalingsregelingen. En nu jij weer.
Jij was toch samen met je ex of niet? Je had ook weg kunnen gaan. Als je ex dat geld zo te pakken had, waarom liet je het dan niet rechtstreeks naar je bank over maken? kon ie er ook niet bij. Je had ook -nogmaals- bij hem weg kunnen gaan.

Jezus, alle verantwoordelijkheid buiten jezelf leggen. Kun je prima doen hoor, hier op het forum, lekker proberen alle discussies te winnen, maar ondertussen rol jij van de ene schuld in de andere, en al die situaties hebben 1 gemeenschappelijke factor, en die factor ben jij.

Dus je kunt inderdaad proberen hier het meest bijdehand te zijn, overal een weerwoord op te hebben en weet ik veel wat, maar terug in de realiteit zit je nog steeds in de shit, dus ik zou die energie vooral steken in daar wat aan doen om dat te voorkomen, niet om achteraf met allerlei noodgrepen de situatie waar je dan in zit te tackelen.

Dus nu jíj weer.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_151436868
Is er een TS met schulden die duidelijk zegt die als haar verantwoordelijkheid te beschouwen en ze zelf op te willen lossen, gaat iedereen alsnog op haar zeiken. En WGR zou nog een van de serieuzere regionen hier moeten zijn. Wat een bullshit :')
  Official ESF Kreviewer dinsdag 7 april 2015 @ 09:18:42 #64
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_151507525
weg, voegt niets toe

[ Bericht 96% gewijzigd door Five_Horizons op 09-04-2015 10:28:03 ]
pi_151539097
Er bestaat toch voorschotje.nl ofzo dat je gelijk 500 kan lenen?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')