Dan heb je een leven he.quote:
Het trekt natuurlijk geen kijkers als ze het tegelijkertijd met PSV doen.quote:Op zaterdag 18 april 2015 16:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zie net pas dat Barcelona - Valencia bezig is.. wat is dat voor een raar tijdstip voor zo'n wedstrijd
Is voor Aziëquote:Op zaterdag 18 april 2015 16:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik zie net pas dat Barcelona - Valencia bezig is.. wat is dat voor een raar tijdstip voor zo'n wedstrijd
Precies.. ze acteert een presentatrice maar is zo onzeker dat ze er geen hout van bakt.. verlos dat mormel toch uit haar lijdenquote:Op zaterdag 18 april 2015 16:58 schreef DuvelDuvel het volgende:
Die Fatima is zo'n ontzettend irritant dom wijf
Niet overdrijven, Valencia drong even aan in de eerste helft, maar was de tweede helft niet gevaarlijk meer.quote:
Maar echt overtuigend was deze overwinning niet ...quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet overdrijven, Valencia drong even aan in de eerste helft, maar was de tweede helft niet gevaarlijk meer.
Dat zeg ik ook niet, maar door het oog van de naald is zwaar overdreven.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar echt overtuigend was deze overwinning niet ...
Het Barcelona van de eerste helft was geen 70% eerder 35%. Ze werden echt compleet overlopen en het was een wonder dat Valencia niet heeft gescoord.quote:Op zaterdag 18 april 2015 17:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Barca kan dit soort wedstrijden op 70% uit spelen. Die gaan er echt niet vol op. Interesseert ze geen ruk. Als ze op 100% spelen tikken ze bijna iedereen met 6 of 7-0 van de mat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |