saai wandelen lijkt me dat.quote:Op zondag 5 april 2015 09:30 schreef nofxtbr het volgende:
Bollenstreek represent
al is dat eigenlijk beter op de fiets te doen
Je kan in weekend idd beter gebieden dicht in buurt van pannenkoekhuizen vermijdenquote:Op zondag 5 april 2015 10:07 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik vind de Lage Vuursche, bij Hilversum, fijn wandelen. Het is soms wel erg druk, maar als je dat ontwijkt zijn het mooie bossen!
Ja, vind ik ook erg mooi!quote:Op zondag 5 april 2015 10:07 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik vind de Lage Vuursche, bij Hilversum, fijn wandelen. Het is soms wel erg druk, maar als je dat ontwijkt zijn het mooie bossen!
Kom daar ook regelmatig, lekker in de buurt. Mooie bossen. Niet voor niets dat Beatrix daar woontquote:Op zondag 5 april 2015 10:07 schreef Maria2.0 het volgende:
Bij bollenvelden denk ik niet aan duinen, maar platte stukken land met wegen met ' immer gerade aus ' garantie.quote:
toch is die combinatie er wel degelijkquote:Op zondag 5 april 2015 15:16 schreef computergirl het volgende:
[..]
Bij bollenvelden denk ik niet aan duinen, maar platte stukken land met wegen met ' immer gerade aus ' garantie.
Ik hou van duinen, heuvels, bos , hei en slingerende onverharde paadjes.
welke camping uioquote:Op zondag 5 april 2015 08:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Als zoon van Kennemerland vind ik het duingebied tussen Wijk aan Zee en Egmond natuurlijk het mooiste gebied om te wandelen, maar met een jeugd op een camping op de Veluwe ben ik ook fan van de Hoge Veluwe. En vorig jaar hebben we de bossen rond het Zuid-Limburgse Vijlen ontdekt. Ook niet verkeerd.
Maar wat vinden jullie mooie wandelgebieden in Nederland?
Stuk Pieterpad gelopen in Drenthe en moet zeggen dat ik oprecht verbaasd was hoe mooi Nederland kan zijnquote:
bij wijze van. Echt wanneer ik een euro kreeg elke keer dat ik hoor dat groningen of drenthe ver weg liggen, kon ik mooi naar curacao voor drie weken.quote:Op zondag 5 april 2015 19:15 schreef computergirl het volgende:
[..]
Valt wel meemaar dat geeft niet zo want weilanden zijn saai
De Zanding in Otterlo.quote:Op zondag 5 april 2015 18:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
welke camping uio! Ik heb in mijn jeugd jaren lang een aantal weken in het jaar doorgebracht in Hoenderloo
heerlijk!
Drenthe -> Randstad ben je zo.quote:
Filewandelen?quote:Op zondag 5 april 2015 23:13 schreef UIO_AMS het volgende:
De hoge zanding in Otterlo.
We zijn uiteindelijk vandaag naar de Posbank gegaan. Mooi gebied, maar ook vreselijk druk dit Paasweekend..
ah! Ik t veluws hof en t schinkel in hoenderloooooo. Ijsje van Coquote:Op zondag 5 april 2015 23:13 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
De Zanding in Otterlo.
We zijn uiteindelijk vandaag naar de Posbank gegaan. Mooi gebied, maar ook vreselijk druk dit Paasweekend..
Daar kwam het wel zo'n beetje op neer.quote:Op maandag 6 april 2015 00:18 schreef Isabeau het volgende:
Filewandelen?
Posbank is ook mooi jaVeel gewandeld als kind. Al mijn familie woont verder in Velp en Arnhem. Dus ook veel op de Hoge Veluwe zelf geweest.
Je doet ook inspiratie op voor volgende wandelingen? Ik vind het echt leuk om voor mij nog onbekende gebieden in dit topic te ontdekken. En Drenthe of Zuid-Limburg, het is allemaal niet zo ver. Het blijft binnen de grenzen van Nederland nietwaar?quote:
OV reiziger.quote:Op maandag 6 april 2015 00:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Drenthe -> Randstad ben je zo.
Randstad -> Drenthe is heel ver weg.
Zit met hetzelfde. Vanaf bijvoorbeeld station Castricum loop je zo het duingebied in. Ben dus ook wel benieuwd welke andere gebieden met het OV makkelijk bereikbaar zijn.quote:Op maandag 6 april 2015 08:10 schreef computergirl het volgende:
OV reiziger.
Amsterdam ->Assen is al ruim 2 uur met de trein en dan sta je nog lang niet op de hei.
In NH, Utrecht en Gelderland zijn een aantal grote natuurgebieden bijna vanaf station te belopen
Ns-wandelingen.quote:Op maandag 6 april 2015 09:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zit met hetzelfde. Vanaf bijvoorbeeld station Castricum loop je zo het duingebied in. Ben dus ook wel benieuwd welke andere gebieden met het OV makkelijk bereikbaar zijn.
mooie natuur op loopafstand van station:quote:Op maandag 6 april 2015 09:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zit met hetzelfde. Vanaf bijvoorbeeld station Castricum loop je zo het duingebied in. Ben dus ook wel benieuwd welke andere gebieden met het OV makkelijk bereikbaar zijn.
Biesbosch en Weerribben moet je een bootje of kano huren idd. Echt prachtigquote:Op maandag 6 april 2015 09:42 schreef Spanky78 het volgende:
Loose en Drunense duinen zijn ook erg mooi. Verder kun je in Zeeland mooi langs d oosterschelde lopen en langs stikken en schorren. De heide in Drenthe is ook heel mooi, net als de biesbosch en weerribben alhoewel beter geschikt voor kano...
Wat ik bedoelde is dat ik echt heel vaak naar de Randstad reis vanuit Drenthe (wonen veel vrienden) en ik het een prima afstand vind. Maar mensen die in de Randstad wonen klagen altijd dat de noordelijke provincies heel ver weg zijn en komen zelden mijn kant opquote:Op maandag 6 april 2015 08:10 schreef computergirl het volgende:
OV reiziger.
Amsterdam ->Assen is al ruim 2 uur met de trein en dan sta je nog lang niet op de hei.
In NH, Utrecht en Gelderland zijn een aantal grote natuurgebieden bijna vanaf station te belopen
Haha, dit klinkt zo bekend. Wij krijgen ook altijd te horen dat wij "zo ver weg wonen", ze willen daarom niet naar ons komen, wij moeten maar naar hen komen. Want dat is minder ver rijden of zoietsquote:Op maandag 6 april 2015 19:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dat ik echt heel vaak naar de Randstad reis vanuit Drenthe (wonen veel vrienden) en ik het een prima afstand vind. Maar mensen die in de Randstad wonen klagen altijd dat de noordelijke provincies heel ver weg zijn en komen zelden mijn kant op(wat onze natuur dan ook weer heel rustig maakt. Vorige week zo'n 15 km gewandeld op de Dwingelose heide en 2 mensen tegen gekomen
)
De logica ontgaat mij idd ook hoorquote:Op maandag 6 april 2015 19:57 schreef Gwywen het volgende:
Haha, dit klinkt zo bekend. Wij krijgen ook altijd te horen dat wij "zo ver weg wonen", ze willen daarom niet naar ons komen, wij moeten maar naar hen komen. Want dat is minder ver rijden of zoiets
Huur een fiets op het station in Assen en binnen 20 minuten zit je in de natuur.quote:Op maandag 6 april 2015 08:10 schreef computergirl het volgende:
hebben ze geen tram of metro in Assen?quote:Op maandag 6 april 2015 20:25 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Huur een fiets op het station in Assen en binnen 20 minuten zit je in de natuur.
Eeuhm nee..quote:Op maandag 6 april 2015 21:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
hebben ze geen tram of metro in Assen?
Hier is het juist andersom, wij(randstad) gingen altijd naar het noorden voor familiebezoek. Ze kwamen nooit bij ons, was zooooo ver...quote:Op maandag 6 april 2015 19:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dat ik echt heel vaak naar de Randstad reis vanuit Drenthe (wonen veel vrienden) en ik het een prima afstand vind. Maar mensen die in de Randstad wonen klagen altijd dat de noordelijke provincies heel ver weg zijn en komen zelden mijn kant op(wat onze natuur dan ook weer heel rustig maakt. Vorige week zo'n 15 km gewandeld op de Dwingelose heide en 2 mensen tegen gekomen
)
quote:
Ik zal beide sites eens bezoeken. Bedankt voor de tips!quote:Op maandag 6 april 2015 09:39 schreef computergirl het volgende:
mooie natuur op loopafstand van station:
Ede-wageningen, Wolfheze, Oosterbeek, Lunteren, Velp, Dieren, Nunspeet, Ermelo, t-harde, Hollandse rading, Hilversum mediapark, Baarn, Bussum zuid, Overveen, Zandvoort etc etc.
Ik ben zelf fan van Groene wissels, dan heb je minder kans op filelopen dan de ns wandelingen http://www.wandelzoekpagina.nl/groene_wissels/lijst.php
Pokke eind zwemmenquote:Op maandag 6 april 2015 23:12 schreef drakin het volgende:
Schiermonnikoog is geweldig om te wandelen!
Je moet ook niet zwemmen maar wadlopen naar Schierquote:Op vrijdag 8 mei 2015 14:17 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Pokke eind zwemmen![]()
OT: Utrechtse Heuvelrug.
Prachtig eiland, maar in een dag of twee ben je het eiland 3x rond en van alle kanten doorkruist. Wel heel mooi eiland.quote:Op maandag 6 april 2015 23:12 schreef drakin het volgende:
Schiermonnikoog is geweldig om te wandelen!
Je hoeft er dan ook maar 1 keer te wandelen, niet een week lang.quote:Op vrijdag 8 mei 2015 16:19 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Prachtig eiland, maar in een dag of twee ben je het eiland 3x rond en van alle kanten doorkruist. Wel heel mooi eiland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |