abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6699005
kreeg tijdje geleden van abn brief dat als je stufi zou krijg je rekening automatisch wordt omgezet in abn studenterekening..

nou kreeg ik vandaag een brief dat ik een abn studentenrekening heb gekregen... maar ik heb nog lang geen eindexamen gedaan..?!

mag dat..?! (heb wel zon tegmoet koming scholieren gehad maar das niet het zelfde als stufi..!!??)

Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
  vrijdag 8 november 2002 @ 15:49:04 #2
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_6699096
Blijkbaar checken zij of je geld van een bepaalde instantie/gironummer heb gehad en is die tegemoetkoming van dezelfde rekening afkomstig als stufi zou zijn. Blijkbaar is dat voor hun voldoende om jou een studentenrekening te geven.

Ik zou het gewoon zo houden. Een studentenrekening is alleen maar prettig. Pas wel op dat je niet te veel rood gaat staan.

pi_6699121
Ik heb ook een stufi rekening terwijl ik al 2 jaar niet meer naar school gaat en een vaste werkgever heb.
...
pi_6699167
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 15:50 schreef Choller het volgende:
Ik heb ook een stufi rekening terwijl ik al 2 jaar niet meer naar school gaat en een vaste werkgever heb.
Knap. Bij mij kwamen ze binnen 2 maanden aankloppen dat er geen stufi meer gestort werd en dat ik dus een gewone betaalrekening kreeg (met bijbehorende kosten).
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
  vrijdag 8 november 2002 @ 15:57:17 #5
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_6699301
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 15:51 schreef Fling het volgende:

[..]

Knap. Bij mij kwamen ze binnen 2 maanden aankloppen dat er geen stufi meer gestort werd en dat ik dus een gewone betaalrekening kreeg (met bijbehorende kosten).

* Jojogirl heeft haar studentenrekeneing ook nog steeds terwijl ze al in augustus afgestudeerd is. Bovendien kreeg ik de laatste 2 jaar van m'n studie (5e en 6e jaar) al geen geld meer van IBG (geen basisbeurs meer, alleen nog OV) en toen had ik ook die rekening gewoon nog (terecht, want ik was nog student)

Dat vind ik vreemd, want

pi_6700012
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 15:51 schreef Fling het volgende:

[..]

Jij hebt pech dan.

Ik zit wel te denken om ff op eigen initiatief te gaan omwisselen maar dan moet ik eerst de saldo wat omhoog brengen

edit: Schrijffout (stam+t) verbeterd.

...
pi_6754379
Ik had al een jaar stufi en kreeg pas een studentenrekening toen ik 18 werd, wel met de mededeling dat er kort geleden stufi gestort was ( ja al een jaar lang maar ok...) was wel postbank btw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')