nou kreeg ik vandaag een brief dat ik een abn studentenrekening heb gekregen... maar ik heb nog lang geen eindexamen gedaan..?!
mag dat..?! (heb wel zon tegmoet koming scholieren gehad maar das niet het zelfde als stufi..!!??)
Ik zou het gewoon zo houden. Een studentenrekening is alleen maar prettig. Pas wel op dat je niet te veel rood gaat staan.
quote:Knap. Bij mij kwamen ze binnen 2 maanden aankloppen dat er geen stufi meer gestort werd en dat ik dus een gewone betaalrekening kreeg (met bijbehorende kosten).
Op vrijdag 8 november 2002 15:50 schreef Choller het volgende:
Ik heb ook een stufi rekening terwijl ik al 2 jaar niet meer naar school gaat en een vaste werkgever heb.
quote:* Jojogirl heeft haar studentenrekeneing ook nog steeds terwijl ze al in augustus afgestudeerd is. Bovendien kreeg ik de laatste 2 jaar van m'n studie (5e en 6e jaar) al geen geld meer van IBG (geen basisbeurs meer, alleen nog OV) en toen had ik ook die rekening gewoon nog (terecht, want ik was nog student)
Op vrijdag 8 november 2002 15:51 schreef Fling het volgende:[..]
Knap. Bij mij kwamen ze binnen 2 maanden aankloppen dat er geen stufi meer gestort werd en dat ik dus een gewone betaalrekening kreeg (met bijbehorende kosten).
Dat vind ik vreemd, want
quote:Jij hebt pech dan.
Op vrijdag 8 november 2002 15:51 schreef Fling het volgende:[..]
Knap. Bij mij kwamen ze binnen 2 maanden aankloppen dat er geen stufi meer gestort werd en dat ik dus een gewone betaalrekening kreeg (met bijbehorende kosten).
Ik zit wel te denken om ff op eigen initiatief te gaan omwisselen maar dan moet ik eerst de saldo wat omhoog brengen
edit: Schrijffout (stam+t) verbeterd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |