GMTA!quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hahaha, ik wilde dus echt net een DM sturen van; doe maar iets van Jurassic 5![]()
Doe ik altijd met winkelwagentjes.quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:24 schreef YokiKater het volgende:
Nu krijg ik echt zin om te cruisen in de waggie, beetje stoer kijken en zo.
Ik snap er srsly niks van, pakken, chinezen, latino's, en dat was het o.oquote:
ik ben redbull aan het drinken in ben all over the placequote:Op zaterdag 4 april 2015 21:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik snap er srsly niks van, pakken, chinezen, latino's, en dat was het o.o
quote:Op zaterdag 4 april 2015 21:31 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ben redbull aan het drinken in ben all over the place
Kay...quote:
Moet je ff een yt linkje sturen ^^quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heb je ook nog wat Macedonische muziek?
Ik wil mijn ene buurjongen even jennen en hem vervolgens bij de andere buren de schuld geven.quote:
lolquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik wil mijn ene buurjongen even jennen en hem vervolgens bij de andere buren de schuld geven.
Zo thuis ben ik daar ook niet in.
Toevallig praat ze nu over je, in een muzikale vorm.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:09 schreef Fokker89 het volgende:
Ik tief je zo van de radio hoor als je zo doet, zo rol ik dan ook wel weer.
tevens ingetuned
is je e-piemel nu gegroeid?quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:09 schreef Fokker89 het volgende:
tevens ingetuned
Das mooi, ik versta het toch nietquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Toevallig praat ze nu over je, in een muzikale vorm.
Wacht, dan heb je haar gangsterverhaal niet gehoord.. pas op, deze vrouw is gevaarlijk!quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:09 schreef Fokker89 het volgende:
tevens ingetuned
Nee jonge druk druk drukquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wacht, dan heb je haar gangsterverhaal niet gehoord.. pas op, deze vrouw is gevaarlijk!
Ohquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik krijg verdomme nog chocola van je.
it's a joke m8quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Rot ff lekker op naar je kliekjesSC
quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gierende banden, raam naar beneden, alles.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:19 schreef Crip het volgende:
ik check nu heletijd of mn mic niet aan staat voordat ik mee rap/zing
Oooooja. Download m nuquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]![]()
Doe je mijn andere verzoekje ook nog?
Hij komt toch uit Italië man. Maffia alles.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Marco Borsato is geen gangster inderdaad.
quote:
Oh ja .. shit.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hij komt toch uit Italië man. Maffia alles.
Nu wil ik een Borsato met guns painten.quote:
*tripquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
met je hostess bad bitch crippppp
Later!quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:27 schreef jamesdeen het volgende:
ik ga, was chillmoet je vaker doen crip
quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:27 schreef jamesdeen het volgende:
Thanks voor het luisteren! Ik draai vaker komt good thanks ^^quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:27 schreef jamesdeen het volgende:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:27 schreef jamesdeen het volgende:
Fopje, laat die TR maar zitten.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Onzin, die krijg je als je googled op ''marco borsato gangster''
hell nahquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:37 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik was even bang dat WP je foute vrienden aan ging vragen.
Ja dat doe je niet zo evenquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:37 schreef Crip het volgende:
hoe doe je dt btw dat je skype calls kan uitzenden
ligt aan je broadcaster geloof ikquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:37 schreef Crip het volgende:
hoe doe je dt btw dat je skype calls kan uitzenden
en virtuele audio kabeltjes en troep. Ik heb het na 4 maanden eindelijk werkend zoals ik het wil.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ligt aan je broadcaster geloof ik
ohhh okeokequote:Op zaterdag 4 april 2015 22:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat doe je niet zo even
Wil het je van de week wel rustig uitleggen
lolquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
en virtuele audio kabeltjes en troep. Ik heb het na 4 maanden eindelijk werkend zoals ik het wil.
Ah weer een nacht doorgehaaldquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:45 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik heb besloten om over 15 minuten naar bed te gaan.
whyyquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:45 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik heb besloten om over 15 minuten naar bed te gaan.
Oh lawdquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:50 schreef Monopoly het volgende:
Is er nog plek voor een dronken DJ Mono over de FM ?
Misschien.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:50 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga crip wel even heeeeeeeeeeel lief aankijkenquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:50 schreef Monopoly het volgende:
Begin eerst eens, hoelaat zou u willen beginnen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:50 schreef Monopoly het volgende:
''plz, kom naar het topic, zeg even hallo..of zo..''quote:
quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
''plz, kom naar het topic, zeg even hallo..of zo..''
Ik kreeg het ff moeilijk.
quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:53 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
''plz, kom naar het topic, zeg even hallo..of zo..''
Ik kreeg het ff moeilijk.
Roep maar wat. Ik moet eerst even Vdj installeren en jij moet me even de inlog shit toesturen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Begin eerst eens, hoelaat zou u willen beginnen.
Joah dan ben je wel weer even onderweg. Ik help je zo wel als je zover bent, dan testen we eerst even op een andere serverquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Roep maar wat. Ik moet eerst even Vdj installeren en jij moet me even de inlog shit toesturen.
Jaaaaa.quote:
Prima, doen we!quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Joah dan ben je wel weer even onderweg. Ik help je zo wel als je zover bent, dan testen we eerst even op een andere server
Hier in Groningen alles dikke prima!quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaa.Met jou?
en in grunn? Ga je nou naar de onz meet? Ik wil je/jullie srs eigenlijk wel weer eens zien.
![]()
Als je zo radio gaat draaien dan ga ik sowieso wel even luisteren btw.
Goed om te horenquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hier in Groningen alles dikke prima!
Wij willen jou ook weer even zien! TE lang geleden!
Ik ga de radio shit installeren, maar kom net uit de kroeg dus echt flawless is het totaal niet![]()
We gaan ons best doen voor de ONZ meet, stuur morgen even een PM of DM dat ik het onthoud. Dat gaat nogal moeilijk op het moment
Mono is sws doenbaar, moira ook, maar dat mag ik niet zeggen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jaaaaa.Met jou?
en in grunn? Ga je nou naar de onz meet? Ik wil je/jullie srs eigenlijk wel weer eens zien.
![]()
Als je zo radio gaat draaien dan ga ik sowieso wel even luisteren btw.
Ik zou Moira. ook doen hoorquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mono is sws doenbaar, moira ook, maar dat mag ik niet zeggen.
Heel herkenbaarquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed om te horenJa precies. Ik mis jullie soms best wel, ook al klinkt dat wat raar misschien.
![]()
Hehehe zal ik doen en we wachten rustig af. Crip is toch bezig
Yaasssssssssssssssss, sluiten we aan bij Grove street?quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zou haar mee op vakantie nemen naar San Andreas.
Haha, ja is cool!quote:Op zaterdag 4 april 2015 23:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Yaasssssssssssssssss, sluiten we aan bij Grove street?
Dit is een automatisch bericht.quote:
Oh godquote:Op zaterdag 4 april 2015 23:19 schreef Fokker89 het volgende:
Zometeen om 23:30, een dronken mono door je speakers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |