Qua artiesten heb ik echt geen flauw idee wie ik nu een winnaar moet noemen, maar laat ik het maar houden op die superslimme producers die snel veel geld verdienen aan alle commerciele artiesten van de laatste tijd
Heeft alles zelf in de hand, heeft ze eigen platen label, hoeft zich van niemand iets aan te trekken...
en doet ook nog de soundtrakc van DooM III
Some people have all the luck.
[Dit bericht is gewijzigd door Escimo op 08-11-2002 15:41]
quote:Dat is toch die vent van Nine Inch Nails?
Op vrijdag 8 november 2002 15:40 schreef Punica het volgende:
Trent Reznor:Heeft alles zelf in de hand, heeft ze eigen platen label, hoeft zich van niemand iets aan te trekken...
quote:Ja. Hij is NIN.
Op vrijdag 8 november 2002 15:40 schreef Leatherface het volgende:[..]
Dat is toch die vent van Nine Inch Nails?
quote:Dat is dus nog steeds niet bevestigd, al heeft hij wel de ambientgeluiden voor de inmiddels uitgelekte alpha verzorgd. Waarschijnlijk komt er in Doom III alleen in cutscenes muziek en op andere momenten waar het gepast is.
Op vrijdag 8 november 2002 15:40 schreef Punica het volgende:
Trent Reznor:Heeft alles zelf in de hand, heeft ze eigen platen label, hoeft zich van niemand iets aan te trekken...
-Nieuw album Queens of the Stone Age
-Nieuw album Foo Fighters
-Compilatie album Nirvana (incl. laatst opgenomen nummer met Cobain ooit)
Dus ja, Dave Grohl is de winnaar van dit moment
quote:Ze heeft al met mij geknald!!
Op vrijdag 8 november 2002 15:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Anouk. Ze gaat knallen met Graduated Fool
quote:Idem dito met een rietje, hoewel ik het Nirvanaalbum niet hoef. Zowel Qotsa als FF zijn geniale rockplaten die barsten vande energie en spelgenot maar toch is songs for the deaf ontegenzeggelijk een echte qotsa plaat. en One by One een onvervalste FF plaat
Op vrijdag 8 november 2002 15:58 schreef Klingon het volgende:
Dave Grohl-Nieuw album Queens of the Stone Age
-Nieuw album Foo Fighters
-Compilatie album Nirvana (incl. laatst opgenomen nummer met Cobain ooit)Dus ja, Dave Grohl is de winnaar van dit moment
ROCK!
quote:Thnx
Op vrijdag 8 november 2002 16:52 schreef StarGazer het volgende:
Nightwish. Muzikaal grandioos met een werkelijk geweldige zangeres.
quote:Ik heb het Nirvana-album ook niet, heb alle nummers die op die cd staan namelijk allang in mijn eigen collectie. Om dan nog eens een compilatie-cd met één nieuw nummer te kopen vindt ik een beetje onzin
Op vrijdag 8 november 2002 16:59 schreef Thomasumo het volgende:
Idem dito met een rietje, hoewel ik het Nirvanaalbum niet hoef.
quote:Eigelijk vooral Josh Homme.. creatieve genie achter Queens of the Stoneage, the Desert Sessions en Kyuss (
Op vrijdag 8 november 2002 15:55 schreef dolle_hond het volgende:
qotsa
Al jarenlang mijn grote held en nu eindelijk onderkent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |