Oké, je accent was nog redelijk geloofwaardigquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oo hehe, dat russische was een act....k ben wel half tsjechisch trouwens
whut?quote:
ja, ik ben erquote:
haha o ik dacht dat t wle mee viel door de stem vervorming lolquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Oké, je accent was nog redelijk geloofwaardig
Volgens mij is dit een inzicht in de date met crip.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:22 schreef madeliefff het volgende:
nee dit is puur jouw geest die spelletjes met je speelt
Je was een paar keer niet te verstaan, daarom denk ikquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha o ik dacht dat t wle mee viel door de stem vervorming lol
De conducteur moest heel lang naar mijn OV kaart met 5 jaar oude foto kijken of ik het was. De "karakteristieke snor" leidde hem af.quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Zouden de puntjes van zijn snor elkaar geraakt hebben en kortsluiting hebben gemaakt?
quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je was een paar keer niet te verstaan, daarom denk ik
of het komt door de drugsquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een inzicht in de date met crip.
het is ook nooooooit goedquote:Op zaterdag 4 april 2015 13:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Draag ik stiekjes in mijn neckbeard en draag ik zelf-maak rokken?
Ik dacht het niet.
goed hoor, hoe was de kerk?quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:31 schreef vigilant7 het volgende:
eindelijk eens naar de kapper geweest![]()
#feelingfresh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |