quote:Op zondag 5 april 2015 16:11 schreef Cue_ het volgende:
Straks dan/vamavonf disco party incl kleurige pruik en bril
Zie d'r scorenquote:Op zondag 5 april 2015 16:10 schreef Cue_ het volgende:
Niet eens zo heel brak![]()
Wel leuke jongen gesproken, helaas geen gegevens van en moest ie op tijd weg![]()
En andere gast zei "jij bent een vrouw om mn vriendin voor te verlaten"![]()
Wou ook alvast tel nr uitwisselen enzo, maar niet gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zondag 5 april 2015 17:41 schreef MissMSX het volgende:
Volgens mij heb ik mijn eerste kleurtje van het jaar te pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik verklaar het goede seizoen voor geopendquote:
Mooi. En bij het nageslacht ook?quote:Op zondag 5 april 2015 18:02 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Gaat na een dag of 4 jeuk e.d. weer de juiste dus goede kant op gelukkig
ga gewoon iets doen? Wat je normaal ook op zaterdag doet of zo?quote:Op zondag 5 april 2015 18:16 schreef Belsezar het volgende:
Uit verveling maar de administratie gaan doen, zucht.
Feestdagen, het vrij zijn is leuk maar vervolgens de verveling verdrijven
Alleen is het nu zondagquote:Op zondag 5 april 2015 18:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ga gewoon iets doen? Wat je normaal ook op zaterdag doet of zo?
Oh, dat had ik anders begrepen. Nou, gelukkig maarquote:Op zondag 5 april 2015 18:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Die had deze maal nergens last van gelukkig.
Nah, gister al genoeg gedronkenquote:Op zondag 5 april 2015 18:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ga gewoon iets doen? Wat je normaal ook op zaterdag doet of zo?
Jij komt de juiste leuke gast wel tegen hoorquote:Op zondag 5 april 2015 19:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou een andere jongen die leuk was zag me niet staan
Whehe, ben blij dat jij in sprookjes geloofdquote:Op zondag 5 april 2015 19:29 schreef Juup© het volgende:
Jij komt de juiste leuke gast wel tegen hoor
Awquote:Op zondag 5 april 2015 19:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou een andere jongen die leuk was zag me niet staan
Niet zo negatief hoor, jij had al bijna succes dus dat komt echt wel een keer goedquote:Op zondag 5 april 2015 19:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Whehe, ben blij dat jij in sprookjes geloofd
Foto na verkleden graagquote:Op zondag 5 april 2015 19:38 schreef Cue_ het volgende:
Heb t trouwens wel beetje zwaar. Net middagdutje gedaan, eten in de oven nu. Douchen nu, maar voel de drank nog wel beetje (was half 7 geworden gister/vanmorgen) en om 22 uur wil ik toch wel van de partij ,zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |