Ken je Sonata Arctica?? Moet je ook eens luisteren!! Erg mooi!!
hoi trouwens, ik heb lekker al weekend
quote:*nog jaloerser wordt*
Op vrijdag 8 november 2002 15:30 schreef Troel het volgende:
N.a.v. Sunjammers fotoboek...Ken je Sonata Arctica?? Moet je ook eens luisteren!! Erg mooi!!
quote:Jij hoeft nog maar anderhalf uur
Op vrijdag 8 november 2002 15:31 schreef Twoflower het volgende:[..]
*nog jaloerser wordt*
quote:Da's twee uur te veel...
Op vrijdag 8 november 2002 15:32 schreef Andyvie het volgende:[..]
Jij hoeft nog maar anderhalf uur
quote:Ik zou liever tot 5 uur werken als dat zou betekenen dat ik geen last meer heb van mijn nek, dus je jaloersheid is een beetje misgeplaatst denk ik
Op vrijdag 8 november 2002 15:31 schreef Twoflower het volgende:[..]
*nog jaloerser wordt*
quote:Ok, maar ik wil weekend...
Op vrijdag 8 november 2002 15:33 schreef Troel het volgende:[..]
Ik zou liever tot 5 uur werken als dat zou betekenen dat ik geen last meer heb van mijn nek, dus je jaloersheid is een beetje misgeplaatst denk ik
quote:Dan ga je toch gezellig even buurten bij je collega's om te zeggen dat je graag een vrijdagmiddagborrel wilt invoeren om kwart voor 4 elke vrijdag
Op vrijdag 8 november 2002 15:35 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ok, maar ik wil weekend...
quote:Het klokje tikt vanzelf door....doet hij hier ook
Op vrijdag 8 november 2002 15:35 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ok, maar ik wil weekend...
quote:Als hte klokje thuis tikt, is het niet digitaal
Op vrijdag 8 november 2002 15:39 schreef Andyvie het volgende:[..]
Het klokje tikt vanzelf door....doet hij hier ook
Hoe de tijd te doden?
Wacht tot het vliegt, dan goed mikken!!
quote:Een kwestie van tijd vrijmaken heet dat gewoon
Op vrijdag 8 november 2002 15:41 schreef Marc_mga het volgende:
Als je kunt fok!ken betekent dat je al te weinig te doen hebt, kijk es naar de echte mannen die de hele dag op school werken en niet eens aan vrije tijd toekomen
quote:Is hier idd niet errug druk, maar heb ook last van mijn jaarlijkse najaarsdip: geen zin in werken...
Op vrijdag 8 november 2002 15:41 schreef Marc_mga het volgende:
Als je kunt fok!ken betekent dat je al te weinig te doen hebt, kijk es naar de echte mannen die de hele dag op school werken en niet eens aan vrije tijd toekomen
quote:Oh en het werkt maakt zichzelf zeker wel af?
Op vrijdag 8 november 2002 15:41 schreef Troel het volgende:[..]
Een kwestie van tijd vrijmaken heet dat gewoon
quote:Ik was een van die geluksvogels die net het laatste jaar voor de tweede fase te pakken had... Maar het is inderdaad wel zo dat je soms veel te werk krijgt... Op sommige scholen is dat weer andersom trouwens...
Op vrijdag 8 november 2002 15:47 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Oh en het werkt maakt zichzelf zeker wel af?
Ik weet niet of iemand hier de tweede fase kent maar de enige tijd dat ik in de bieb zit (waar de computers staan) is omdat ik werkuren heb, en die bestaan omdat we te veel werk opkrijgen om thuis te doen.
Nou ja, tot zover mijn depressieve bijdrage. Ik ga maar eens naar huis. Prettig weekend iedereen
quote:dag Andyvie
Op vrijdag 8 november 2002 15:54 schreef Andyvie het volgende:
Ik zit gewoon in een dip en kan me er niet toe zetten om aan mijn werk te gaan omdat ik dan nog ongelukkiger wordt dan ik al ben. En dat klinkt misschien zielig maar zo is de realiteit voor mij wel op het moment. Fok is voor mij nu een manier om de dag door te komen. Dus ja, misschien Fok ik te lang op een dag, maar anders zou ik er al lang aan onderdoor zijn gegaan denk ik.
Nou ja, tot zover mijn depressieve bijdrage. Ik ga maar eens naar huis. Prettig weekend iedereen
quote:Prettig weekend!
Op vrijdag 8 november 2002 15:54 schreef Andyvie het volgende:
Ik zit gewoon in een dip en kan me er niet toe zetten om aan mijn werk te gaan omdat ik dan nog ongelukkiger wordt dan ik al ben. En dat klinkt misschien zielig maar zo is de realiteit voor mij wel op het moment. Fok is voor mij nu een manier om de dag door te komen. Dus ja, misschien Fok ik te lang op een dag, maar anders zou ik er al lang aan onderdoor zijn gegaan denk ik.
quote:Jazeker ken ik Sonata Arctica
Op vrijdag 8 november 2002 15:30 schreef Troel het volgende:
N.a.v. Sunjammers fotoboek...Ken je Sonata Arctica?? Moet je ook eens luisteren!! Erg mooi!!
*in jubelstemming is btw*
quote:Hoezo?
Op vrijdag 8 november 2002 16:10 schreef Sunjammer het volgende:[..]
*in jubelstemming is btw*
quote:Ik heb zojuist m'n vast contract gekregen
Op vrijdag 8 november 2002 16:11 schreef Twoflower het volgende:[..]
Hoezo?
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 16:11 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Ik heb zojuist m'n vast contract gekregen
quote:Gefeli!