Als ik het zo bekijk zijn het idd geen zenders die ik regelmatig op zetquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:15 schreef Ill-Skillz het volgende:
Kreeg vandaag ook de brief, maar zal Russia Today niet missen.
Veel verder als het nieuws kom ik eigenlijk niet, ik kijk echt zelden tot nooit tvquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:17 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Veel verder als het nieuws kom ik eigenlijk niet, ik kijk echt zelden tot nooit tv
Dat is nu net een zender verstandig om te volgenquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:15 schreef Ill-Skillz het volgende:
Kreeg vandaag ook de brief, maar zal Russia Today niet missen.
Hoe moet je dan kijken?quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:41 schreef Nelvalhil het volgende:
Anno 2015 nog televisie kijken, kan me niet voorstellen dat iemand dat nog met plezier doet..
Hmm. Yolanthe is over het hoogtepunt. Zwanger worden is een prima indicatie daar voorquote:Op zaterdag 4 april 2015 00:17 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]wachtend op een goed opgemaakte Yolanthe
En Wesley had zn hoogtepunt met een zwangerschap als gevolg.quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:21 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Hmm. Yolanthe is over het hoogtepunt. Zwanger worden is een prima indicatie daar voor
Wesley -was- te benijden. Yolanthe is nu opquote:Op zaterdag 4 april 2015 00:23 schreef Uitgebloed het volgende:
[..]
En Wesley had zn hoogtepunt met een zwangerschap als gevolg.
Idd. Tv pakket van KPN is vergelijkbaar, maar hun internetsnelheid stamt nog uit de prehistorie. Behoorlijke faal als je bedenkt dat er bij Ziggo veel klanten te halen zijn.quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:44 schreef Piger het volgende:
Afstappen van Upc, maarja dan zit je met een trage internetverbinding. Monopolie zou je zeggen, maar nee dat is het blijkbaar niet.
Ongetwijfeld. Dat was bij de laatste 2 wijzigingen in februari en maart ook al het geval.quote:Op zaterdag 4 april 2015 01:00 schreef Trebo het volgende:
Kun je ook onder je contract uit door deze wijziging?
Dat zal het probleem niet zijn, ik overweeg een overstap naar KPNquote:Op zaterdag 4 april 2015 01:31 schreef eight het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Dat was bij de laatste 2 wijzigingen in februari en maart ook al het geval.
Als je internet via de kabel wil ben je verplicht er een TV abonnement bij te nemen.quote:Op zaterdag 4 april 2015 00:44 schreef Piger het volgende:
Afstappen van Upc, maarja dan zit je met een trage internetverbinding. Monopolie zou je zeggen, maar nee dat is het blijkbaar niet.
kartelwaakhond ACMquote:Ziggo en UPC hoeven kabelnetwerk niet open te stellen
KPN heeft er bij de kartelwaakhond ACM tevergeefs op aangedrongen dat ook de kabelcombinatie van Ziggo en UPC zijn netwerk open moet stellen voor concurrentie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |