Oh haiquote:
My little Vonny?quote:
Wat lief van je! Ik ga even headbangen!quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze heb ik speciaal voor jou gedaan
Meestal nietquote:
Absoluut!quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja
Maar deze versie is wel mooier dan die themesong.
Oh, dan kom ik je op de verkeerde momenten tegen.quote:
Niks schat, ga maar lekker terug onder je steenquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Niks schat, ga maar lekker terug onder je steen
Ik vond de serie ook leuk, maar als ik man was geweest had ik Alyssa gedaan, of ze nu wilde of nietquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ze hadden wel een goed nummer uitgekozen als titelsong, dat is absoluut een feit.
Ik denk al. Niks beter dan onder een steen levenquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja, op zich was het vijf jaar geleden voor het laatst op tv ofzo.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar toen bestond ook ACT-F alquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, op zich was het vijf jaar geleden voor het laatst op tv ofzo.
Als ik een man was geweest had ik Rose McGowan in het donker verrastquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vond de serie ook leuk, maar als ik man was geweest had ik Alyssa gedaan, of ze nu wilde of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |