sodejuquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit was misschien niet super classy.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je manisch was.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:30 schreef Mani89 het volgende:
Kally is een tikkeltje autistisch, net als ik.
Jij herkent toch wel het polderaccent van Fokker? Ik heb dat ook.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik bespeur een hoop achterhoekse accenten in deze radioshow, ik weet niet zo goed wat ik hier van vind.
quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:31 schreef Fogel het volgende:
Pasen... verzoekje: ze smelten de paashaas - de heideroosjes
Het is een hele lieve jongen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij herkent toch wel het polderaccent van Fokker? Ik heb dat ook.
Ja, godverdomme.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
De dood van Jezus is niet waar pasen om gaat. Dat is goede vrijdag. Pasen is z'n wederopstanding.
Ja daarom zeg ik Jezus vond goede vrijdag helemaal niet zo goed.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
De dood van Jezus is niet waar pasen om gaat. Dat is goede vrijdag. Pasen is z'n wederopstanding.
Oh, ik dacht dat het om vrije dagen ging.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
ripquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga er van tussen, hasta la vista en nog een fijne pesach
quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Correct. Jezus stierf voor onze vrije dagen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het om vrije dagen ging.
Toffe peer.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Correct. Jezus stierf voor onze vrije dagen.
Hasta luego!quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zouden meer mensen moeten doen. In die geest wordt eigenlijk tijd voor een nieuw SBS programma. Sterren sterven aan het kruis.quote:
Heb toch geen btgquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik haat niet jongen. Kom bellen ofzo
Nee nog verder wegquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Heb toch geen btg![]()
Of zitten we niet meer in de 90's
De kroeg?quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:37 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga even verhuizen naar een andere ruimte. brb.
Nog meer vrije dagenquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zouden meer mensen moeten doen. In die geest wordt eigenlijk tijd voor een nieuw SBS programma. Sterren sterven aan het kruis.
Niet met de Z sterren van SBSquote:
Rechts en dan na 300 meter linksquote:
Voor hun egoquote:
quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan misschien geen vrijheid, maar wel eindelijk rust.
Dat heet zo omdat de gemiddelde ster even interessant is om naar te kijken als een kat die je z'n ster presenteert.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Checkquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:46 schreef Fogel het volgende:
Ik heb mijn vrouw richting de koelkast gestuurd, wil iemand anders ook bier?
Gaarne.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:46 schreef Fogel het volgende:
Nee, dank uquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:46 schreef Fogel het volgende:
Neen, wel wijnquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:46 schreef Fogel het volgende:
Ik vrees dat m'n biertje warm is tegen de tijd dat het hier is.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:46 schreef Fogel het volgende:
Het is koud daar hoor, en hier is het ook maar 8 gradenquote:Op vrijdag 3 april 2015 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vrees dat m'n biertje warm is tegen de tijd dat het hier is.
Ik ben niet zo heel erg geduldig aangelegd, maar vooruit.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gruwelijk, je moet even wachten. Het wordt wat meer uptempo.
Geen Whitesnake is een faalradio.quote:Op vrijdag 3 april 2015 23:46 schreef LompeHork het volgende:
Wat is er Mani? Heb je wat tegen Heidenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |