abonnement Unibet Coolblue
pi_151445564
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:14 schreef waht het volgende:

[..]

Gaat ook niet alleen om aanvallen he. Het gaat om infiltraties.

Voor je het weet knallen die Russen weer een vliegtuig uit de lucht, al dan niet vol met de Poolse regering. Russen hebben wel iets met het neerknallen van niet-militaire vluchten. Hoe meer burgers dood, hoe fijner.
De Poolse regering was al naar de kloten en lam voordat ze op eigen verzoek crashten...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_151445590
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:24 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

De economie van de Oekraine is allang dood, dat is niet eens spannend.
Het begint traditie te worden in de EU.. economien ondersteunen die naar de kloten zijn, kan niet anders dan dat het prima gaat in Rusland
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_151445617
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:36 schreef ZOA het volgende:

[..]

Het begint traditie te worden in de EU.. economien ondersteunen die naar de kloten zijn, kan niet anders dan dat het prima gaat in Rusland
Absoluut.

Indien je een beetje pro-Russisch bent, kun je ook beter naar Rusland verkassen. Het is daar stukken beter toeven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_151445625
Morgen bezoekt de Griekse minster-president trouwens Moskou.

quote:
Greece Should Be Wary of Mr. Putin
The Greek government is facing a series of daunting challenges. It has to come up with money to pay off maturing debts, revive its devastated economy and renegotiate its loan agreements with other countries in the eurozone. Given those difficulties, it might be tempting — though misguided — for Prime Minister Alexis Tsipras to seek financial or other support from President Vladimir Putin of Russia, whom he is scheduled to meet in Moscow on Wednesday.

Greece and Russia have close historical and cultural ties that are based in part on a common religion, Orthodox Christianity. It’s not surprising that Mr. Tsipras, whose party formed a coalition government in January, would meet with Mr. Putin. But the timing of his visit, coming just a day before Greece must repay a loan of 458 million euros (about $503 million) to the International Monetary Fund, and his earlier statements criticizing the European Union’s economic sanctions against Russia have raised questions about what he intends achieve.

What seems clear is that Greece cannot count on Russia to ride to its financial rescue. The sharp drop in oil prices and, to a lesser extent, Western sanctions have damaged the Russian economy and limited Mr. Putin’s ability to dole out aid to other countries. Russia’s foreign exchange reserves totaled $360 billion at the end of February, down more than $100 billion since August, according to the Bank of Russia. And the I.M.F. estimates that the Russian economy will shrink 3 percent this year.

Greek officials have told journalists that Mr. Tsipras will not seek financial aid from Russia. But he has also said that European sanctions against Russia for its aggression in Ukraine are a “dead-end policy.” That stance is seriously harmful because the sanctions are having a real impact on Russia and should be maintained. But they have to be renewed periodically and all members of the European Union — including Greece — have to agree to extend them.

Mr. Putin has shown a keen interest in exploiting divisions within the European Union for his own gain. For example, he has recently courted the government of Cyprus by providing it a loan and reaching an agreement that allows Russian warships to dock at a commercial port in that country. Mr. Putin has also cultivated Prime Minister Viktor Orban of Hungary as an ally. And, last year, a Russian bank lent money to the far-right National Front party in France, which is gaining popularity in that country and says it would want France to leave the eurozone if it came to power. It would be a public relations triumph for Mr. Putin if Mr. Tsipras publicly criticized the sanctions while he was in Moscow.

Mr. Tsipras and Mr. Putin are expected to talk about business and trade. Russia would like to build a new gas pipeline to Europe through Greece, and the Greek government wants Russia to offer it a discount on gas purchases and to roll back a ban on Greek fruit exports that is part of Mr. Putin’s retaliatory sanctions against the European Union.

If Mr. Tsipras appears to cut deals with or support Mr. Putin when the European Union is trying to maintain a united front on Ukraine, he will only further alienate Germany, France and other European countries. His government’s relations with those nations are already frosty, and it needs the help of those countries to revive the economy and keep Greece in the 19-member eurozone.

Most Greeks want to keep the euro, and leaving it could severely damage the economy and financial system. Of course, Germany and other eurozone members also need to work more constructively with Mr. Tsipras. They can start by granting Greece more flexibility in how and when it repays its debts and how it reforms its economy.

Mr. Putin clearly wants to lock arms with any leader who appears at odds with the European Union. But Mr. Tsipras should be careful not to let himself be used to undermine European unity.
pi_151445630
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Absoluut.

Indien je een beetje pro-Russisch bent, kun je ook beter naar Rusland verkassen. Het is daar stukken beter toeven.
Dat weet ik al een paar jaar...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_151445665
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:38 schreef ZOA het volgende:

[..]

Dat weet ik al een paar jaar...
Dus nu woon je in een achterbuurt in Moskou?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_151445672
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dus nu woon je in een achterbuurt in Moskou?
Neen
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:42:00 #133
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_151445706
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:10 schreef Solstice1 het volgende:
Maar wel onze vliegtuigen uit de lucht schieten, laat ze het schompes krijgen met dat hele 3de wereldland.
Rusland heeft dat niet gedaan.
pi_151445737
Staat 90% van de bezoekers hier op de loonlijst van het Kremlin ofzo? :')
pi_151445747
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Rusland heeft dat niet gedaan.
Dat kan je niet weten als je nooit van je zolderkamertje afkomt
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_151445765
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:43 schreef Infection het volgende:
Staat 90% van de bezoekers hier op de loonlijst van het Kremlin ofzo? :')
Hoeveel is het dan? :P
pi_151445767
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:43 schreef Infection het volgende:
Staat 90% van de bezoekers hier op de loonlijst van het Kremlin ofzo? :')
zijn ze weer met hun loze beschuldigingen/insinuaties. Zijn jullie allemaal geïndoctrineerd door de voice of America?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_151445771
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:43 schreef Infection het volgende:
Staat 90% van de bezoekers hier op de loonlijst van het Kremlin ofzo? :')
Nee .. 90 procent mensen die het anders zien...
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_151445840
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:44 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

zijn ze weer met hun loze beschuldigingen/insinuaties. Zijn jullie allemaal geïndoctrineerd door de voice of America?
Het zijn toch echt Russische 'separatisten' die Oekraïne binnen vallen. Niet Oekraïners die Rusland binnen vallen.
  dinsdag 7 april 2015 @ 12:48:59 #140
66825 Reya
Fier Wallon
pi_151445867
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:37 schreef Pharmacist het volgende:
Morgen bezoekt de Griekse minster-president trouwens Moskou.

[..]

De Russische piste lijkt me strategisch weinig interessant voor Griekenland, maar we zullen zien hoe het zal lopen.
pi_151445872
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:47 schreef Infection het volgende:

[..]

Het zijn toch echt Russische 'separatisten' die Oekraïne binnen vallen. Niet Oekraïners die Rusland binnen vallen.
Het zijn voornamelijk Oekrainers..
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_151445906
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:49 schreef ZOA het volgende:

[..]

Het zijn voornamelijk Oekrainers..
Want elke Oekraïner heeft een eigen tank en/of panzerwagen in zijn/haar bezit?
pi_151445909
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:43 schreef Infection het volgende:
Staat 90% van de bezoekers hier op de loonlijst van het Kremlin ofzo? :')
Hoe kom je daar bij. Gewoon een stuk of 4 trolls met veel vrije tijd en een hoog postritme. Om verwarring te zaaien, je weet toch hoe het kremlin rolt?
pi_151445937
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:50 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij. Gewoon een stuk of 4 trolls met veel vrije tijd en een hoog postritme. Om verwarring te zaaien, je weet toch hoe het kremlin rolt?
Viel mij ook al op. Telkens als er iets pro-westers gepost wordt, zijn er binnen no-time weer een aantal andere pro-Russische posts achteraan gekomen.
pi_151445938
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:48 schreef Reya het volgende:
De Russische piste lijkt me strategisch weinig interessant voor Griekenland, maar we zullen zien hoe het zal lopen.
Yeah, dat denk ik ook. Rusland is niet in de positie om Griekenland financieel te helpen. Griekenland, echter, is de wanhoop nabij financieel gezien denk ik zo. En Rusland kan natuurlijk mooi gebruik maken van het feit dat voor veel EU beslissingen, alle lidstaten overeenstemming moeten bereiken.
pi_151445966
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:48 schreef Reya het volgende:

[..]

De Russische piste lijkt me strategisch weinig interessant voor Griekenland, maar we zullen zien hoe het zal lopen.
De Amerikanen zuillen druk op Duitsland uitoefenen om toegevingen te doen. Ze willen geen Russische marinebases in Griekenland zien verschijnen.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_151445972
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:50 schreef Infection het volgende:

[..]

Want elke Oekraïner heeft een eigen tank en/of panzerwagen in zijn/haar bezit?
Die scoren ze bij de plaatselijke Dump-shop, begreep ik.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_151445991
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:50 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Hoe kom je daar bij. Gewoon een stuk of 4 trolls met veel vrije tijd en een hoog postritme. Om verwarring te zaaien, je weet toch hoe het kremlin rolt?
Daar krijgen ze dan ook voor betaald.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_151446000
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:50 schreef Infection het volgende:

[..]

Want elke Oekraïner heeft een eigen tank en/of panzerwagen in zijn/haar bezit?
Nou .. je zit hiermee dichter bij de waarheid dan te denken dat het Oekrainse leger zo unaniem achter Kiev staat...deserteurs, overlopers inclusief materiaal, legerbassisen etc etc
Ik heb nooit haast, daar heb ik geen tijd voor
pi_151446035
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:52 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

De Amerikanen zuillen druk op Duitsland uitoefenen om toegevingen te doen. Ze willen geen Russische marinebases in Griekenland zien verschijnen.
Aka Merkel sturen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')