abonnement Unibet Coolblue
pi_184566552
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 januari 2019 19:20 schreef Montagui het volgende:
Ik zit in VI.736

Is het niet mogelijk om eens te proberen bij elkaar in een competitie te komen?

In mijn competitie zitten op dit moment 2 bots, en een derde is niet lang meer.
er zijn twee plekken vrij bij nickhguitar en mij. In het tussenseizoen kun je daarheen switchen
pi_184611151
Ik ben zo enthousiast dat ik zelfs een tweede team overweeg :D
pi_184611216
quote:
1s.gif Op woensdag 23 januari 2019 07:45 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

er zijn twee plekken vrij bij nickhguitar en mij. In het tussenseizoen kun je daarheen switchen
Ga ik doen.....tenzij ik promoveer, maar die kans acht ik niet zo groot, maar behoort nog wel tot de mogelijkheden.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_184616925
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 12:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik ben zo enthousiast dat ik zelfs een tweede team overweeg :D
Lijkt mij ook leuk. Ik vind alleen dat hele HT supporter nog wel vrij prijzig voor hetgeen je ervoor krijgt..

Ik ga trouwens als de brandweer. Mijn trainnee is in 2 weken tijd van 200, naar 210, naar 225 TSI gegaan. Ik denk dat ik niet lang behouden blijf voor deze competitie op deze manier.
pi_184617086
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 januari 2019 17:45 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Lijkt mij ook leuk. Ik vind alleen dat hele HT supporter nog wel vrij prijzig voor hetgeen je ervoor krijgt..

Ik ga trouwens als de brandweer. Mijn trainnee is in 2 weken tijd van 200, naar 210, naar 225 TSI gegaan. Ik denk dat ik niet lang behouden blijf voor deze competitie op deze manier.
:D

Ik heb even de afweging gemaakt, heb nu een jaar supporter goud jaar ik vind 40eu voor een jaar een extra team wel veel eigenlijk. Ik denk dat ik dan ook snel 1 van de 2 teams ga verwaarlozen en dat lijkt me helemaal zonde
pi_184635645
Ik zit in VI.455 :P
Children of the night. What music they make.
pi_184636475
Is er nog een Fok!Federatie?
Children of the night. What music they make.
pi_184636894
De Hovv. _O_
pi_184637060
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 18:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
De Hovv. _O_
sup :P
Children of the night. What music they make.
pi_184648594
Ik vind die jeugdopleiding nog wel lastig trouwens. Ik krijg elke keer spelers aangeboden van 15 jaar, waarvan ik weet dat ze 1 of 2 stats op dit moment 'slecht' zijn of kunnen worden. De overall stats zijn dan wel matig, dus dan verwacht je nog wel wat potentieel in andere skills. Alleen per wedstrijd kun je dus maar van 1 speler achter de max komen van een bepaalde skill :P Nu ook een soortgelijke speler waarvan ik achtereenvolgens vleugelspel, verdedigen en scoren probeer te achterhalen, allemaal zwak/slecht/matig o.i.d. Dikke kans dus dat hij op positiespel wel aardig goed kan worden, alleen dat kostte me dus wel bijna een maand aan training om daar achter te komen.
pi_184648953
Vind dat ook lastig. Heb nu een talentje in de verdediging.

Nog 1 skill verwijderd van uitstekend (8) en nog geen 16 jaar!

Positiespel al maxed op zwak (4) en Scoren op slecht (3)
Vleugelspel kan ook max zwak (4) zijn
Passen is nog onbekend

Meestal kom ik max 7 tegen, dus die 8 vind ik wel wat.

Train dan ook nu voornamelijk verdedigen tot ie 8 is.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_184663402
Nou. Mn team is ongeveer 2 maanden oud en ik heb een uitstekend/formidabel/goed verdediging neergezet. 6 goals tegen vandaag :')
pi_184666453
quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 22:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
Nou. Mn team is ongeveer 2 maanden oud en ik heb een uitstekend/formidabel/goed verdediging neergezet. 6 goals tegen vandaag :')
Hoe was de aanval van je opponent?
Children of the night. What music they make.
pi_184667599
quote:
0s.gif Op zondag 27 januari 2019 10:41 schreef Montagui het volgende:
Vind dat ook lastig. Heb nu een talentje in de verdediging.

Nog 1 skill verwijderd van uitstekend (8) en nog geen 16 jaar!

Positiespel al maxed op zwak (4) en Scoren op slecht (3)
Vleugelspel kan ook max zwak (4) zijn
Passen is nog onbekend

Meestal kom ik max 7 tegen, dus die 8 vind ik wel wat.

Train dan ook nu voornamelijk verdedigen tot ie 8 is.
Dat red je makkelijk natuurlijk. Ik zou sowieso nog willen weten wat hij op passen haalt. Hoofdstat uitstekend, passen redelijk=kassa. Zelfs met matig passen is zo'n speler nog wel wat knaken waard.

quote:
1s.gif Op zondag 27 januari 2019 22:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
Nou. Mn team is ongeveer 2 maanden oud en ik heb een uitstekend/formidabel/goed verdediging neergezet. 6 goals tegen vandaag :')
Ik heb het BOT team even weer op z'n plaats gezet. 0-1, eet dat.
pi_184668916
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 07:51 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ik heb het BOT team even weer op z'n plaats gezet. 0-1, eet dat.
:D ik zag het

Ik moet nu dus tegen een botje. Het is weinig spannend zo
pi_184726295
Gister gewonnen op penalties met 10 tegen 10 :P ging nergens over maar was toch wel mooi
pi_184811818
Vierde overwinning dit seizoen. Werd tijd (tegen een botje) :P volgende week mijn laatste kans om nickhguitar in te halen en anders eindig ik roemloos op plek 6 :')
pi_185819769
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2019 11:27 schreef Afhaalchinees het volgende:
Vierde overwinning dit seizoen. Werd tijd (tegen een botje) :P volgende week mijn laatste kans om nickhguitar in te halen en anders eindig ik roemloos op plek 6 :')
en is dat gelukt :P? Kleine update: mijn trainnee's zitten nu zo rond de uitstekend/formidabel verdedigen. Dit seizoen nog even vol gas op verdedigen, dan 1 of 2 seizoenen op positiespel en dan wordt het tijd om eens 2 spitsen en een goede keeper te kopen. Tegen die tijd moet ik sowieso voor de bovenste plekken mee kunnen spelen :)

Overigens ook een nieuwe weg ingeslagen wat betreft de jeugd. Echt compleet debiel dat ik daar nooit eerder aan gedacht heb, maar goed :P Tot aan vorige week nam ik alleen spelers aan van 15 jaar met een aardig potentieel. Nu neem ik ook spelers aan van 16 jaar die op zelfs op 1 skill maar redelijk kunnen worden. Die jongens leveren nog geen 5k op in de verkoop, maar met moederclubgeld kan dat gaandeweg nog behoorlijk wat opleveren. TLDR: Ik neem nu praktisch alle jongens met minimaal 1 goede stat aan.

Edit: weet iemand of het mogelijk is om de oude wijze van skillweergave weer terug te krijgen? Dus geen balkje met 1,2,3 etc, maar 'matig, zwak, redelijk etc'.
pi_185821956
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 11:28 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

en is dat gelukt :P? Kleine update: mijn trainnee's zitten nu zo rond de uitstekend/formidabel verdedigen. Dit seizoen nog even vol gas op verdedigen, dan 1 of 2 seizoenen op positiespel en dan wordt het tijd om eens 2 spitsen en een goede keeper te kopen. Tegen die tijd moet ik sowieso voor de bovenste plekken mee kunnen spelen :)

Overigens ook een nieuwe weg ingeslagen wat betreft de jeugd. Echt compleet debiel dat ik daar nooit eerder aan gedacht heb, maar goed :P Tot aan vorige week nam ik alleen spelers aan van 15 jaar met een aardig potentieel. Nu neem ik ook spelers aan van 16 jaar die op zelfs op 1 skill maar redelijk kunnen worden. Die jongens leveren nog geen 5k op in de verkoop, maar met moederclubgeld kan dat gaandeweg nog behoorlijk wat opleveren. TLDR: Ik neem nu praktisch alle jongens met minimaal 1 goede stat aan.

Edit: weet iemand of het mogelijk is om de oude wijze van skillweergave weer terug te krijgen? Dus geen balkje met 1,2,3 etc, maar 'matig, zwak, redelijk etc'.
Dat lukte niet :P

Ik heb het ook ergens ingesteld dat je het in tekst ziet. Volgens mij ergens bij voorkeuren moet je kiezen voor klassieke weergave
pi_185822220
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2019 13:43 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Dat lukte niet :P

Ik heb het ook ergens ingesteld dat je het in tekst ziet. Volgens mij ergens bij voorkeuren moet je kiezen voor klassieke weergave
Dit seizoen zal het wel lukken om het simpele feit dat je een x-aantal weken voorsprong hebt op mij. Ik had het al gevonden inderdaad!
pi_185822241
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 13:59 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dit seizoen zal het wel lukken om het simpele feit dat je een x-aantal weken voorsprong hebt op mij. Ik had het al gevonden inderdaad!
Ik ben naar een andere competitie gegaan :P
pi_185823252
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2019 14:01 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Ik ben naar een andere competitie gegaan :P
Ah :P Dit geeft ongeveer aan op welk niveau ik dit spel speel inderdaad.
pi_185823694
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2019 15:18 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ah :P Dit geeft ongeveer aan op welk niveau ik dit spel speel inderdaad.
Ik ben ook overgestapt naar een andere trainingsvorm. Mijn trainees waren formidabel/uitmuntend verdedigen en die ga ik nu op positiespel trainen. Een paar heb ik verkocht en ga nu mijn stadion uitbreiden. Heb nu 1 miljoen maar geen idee of ik moet doorsparen of al moet versterken
pi_185832501
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2019 15:56 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Ik ben ook overgestapt naar een andere trainingsvorm. Mijn trainees waren formidabel/uitmuntend verdedigen en die ga ik nu op positiespel trainen. Een paar heb ik verkocht en ga nu mijn stadion uitbreiden. Heb nu 1 miljoen maar geen idee of ik moet doorsparen of al moet versterken
Stadion zou ik even zo'n calculator op loslaten. Of je moet tweewekelijks al vol zitten.

Dat 2de ligt aan je plan natuurlijk. Als je een meerjarenplan hebt met meerdere trainnee's dan is het een kwestie van doorzetten nu, als je 10 spelers alleen op verdedigen hebt getraind en er verder geen plan mee had dan kun je overwegen om er een paar te verkopen en dit weer te herinvesteren. Moeilijk is altijd om te bedenken wat het goede moment is om je te versterken op de posities die je niet traint vs. wanneer te investeren in betere trainnee's.
pi_186079768
Godver, de wikipagina met de trainingsmethode die ik volgde is opgeheven en ik heb hem nergens anders opgeslagen :')
pi_186913058
Huh, was helemaal vergeten dat ik een team had aangemaakt :')
Children of the night. What music they make.
pi_186922862
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 19:35 schreef DeHovenier het volgende:
Huh, was helemaal vergeten dat ik een team had aangemaakt :')
:')
pi_187006605
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 06:21 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

:')
Naja, heb een nieuw team aangemaakt en eergister m'n eerste competitiewedstrijd gewonnen :7
Children of the night. What music they make.
pi_187029685
"De komst van een legende als Jesús Reyes naar Prinsenstad was voor de meeste volgers een complete verrassing. De supporters kunnen in elk geval niet wachten om hem zijn debuut te zien maken voor hun geliefde club."

_O-

Kerel is 17 jaar en heb 'm vorige week gekocht :')
Children of the night. What music they make.
pi_187350115
Mijn seizoen zit er op. Gister gewonnen met een MOTS en de 7e plek in divisie 6 is nu mijn eindranking. In een van de zwaarste vi's van Nederland was het niet zo'n heel leuk seizoen. Wel een hatstatsrecord; 20

Volgend seizoen maar een andere poule uitzoeken
pi_187351171
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2019 10:20 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mijn seizoen zit er op. Gister gewonnen met een MOTS en de 7e plek in divisie 6 is nu mijn eindranking. In een van de zwaarste vi's van Nederland was het niet zo'n heel leuk seizoen. Wel een hatstatsrecord; 20

Volgend seizoen maar een andere poule uitzoeken
Niks mis mee toch? Ik eindig waarschijnlijk als 6de met 13 punten. Net boven de bots en net onder de overige deelnemers (die allen al wat langer spelen).

Ik heb inmiddels 4 multiskillers op uitmuntend verdedigen en de rest hoog in formidabel. In het aankomende tussenseizoen ga ik op passen trainen en daarna wordt het leuker; dan ga ik over op positiespel en kan ik hopelijk langzamerhand competitief mee gaan doen. Ik kan inmiddels al een uitmuntende verdediging neerzetten

Stadion ook uitgebreid van 12 naar 14.5. Gisteravond ook weer voor 96% vol dus binnenkort maar eens even kijken naar een nieuwe upgrade van 2.5k :)
pi_187351265
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2019 11:51 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Niks mis mee toch? Ik eindig waarschijnlijk als 6de met 13 punten. Net boven de bots en net onder de overige deelnemers (die allen al wat langer spelen).

Ik heb inmiddels 4 multiskillers op uitmuntend verdedigen en de rest hoog in formidabel. In het aankomende tussenseizoen ga ik op passen trainen en daarna wordt het leuker; dan ga ik over op positiespel en kan ik hopelijk langzamerhand competitief mee gaan doen. Ik kan inmiddels al een uitmuntende verdediging neerzetten

Stadion ook uitgebreid van 12 naar 14.5. Gisteravond ook weer voor 96% vol dus binnenkort maar eens even kijken naar een nieuwe upgrade van 2.5k :)
Lekker bezig! 202 bedoelde ik trouwens. Ik zit met mn stadion ook al op 20k en had gisteren ongeveer al 19.100 toeschouwers. En terwijl ik maar een paar weken langer speel. Kan hard gaan dus.

Je plan klinkt goed. Zo kan je best snel meedoen in het linkerrijtje
pi_187351351
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2019 11:55 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Lekker bezig! 202 bedoelde ik trouwens. Ik zit met mn stadion ook al op 20k en had gisteren ongeveer al 19.100 toeschouwers. En terwijl ik maar een paar weken langer speel. Kan hard gaan dus.

Je plan klinkt goed. Zo kan je best snel meedoen in het linkerrijtje
Misschien ook nog maar eens nadenken over een uitbreiding dan :P Zou jammer zijn als je inkomsten mist, en uiteindelijk kom je toch wel aan die bezoekersaantallen. Waar zit jij inmiddels met je trainnee's?

Ik zit op 165 hatstats, waarvan 110 ( :') ) in de verdediging. Ik had ook beter kunnen beginnen met positiespel.. afijn :P

Edit: Stadion wordt nu uitgebreid naar 17.000 :) Als ik mijn positiespel eenmaal wat meer op niveau heb verwacht ik voor de plekken 3-4 te kunnen spelen.
pi_188248629
Still going strong in de VI *O* :')

Vind het vooral fijn dat je alles nu via de app kunt doen, ik log bijna nooit meer in op de website
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_188353995
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:07 schreef TheVulture het volgende:
Still going strong in de VI *O* :')

Vind het vooral fijn dat je alles nu via de app kunt doen, ik log bijna nooit meer in op de website
Ik wel omdat ik een extension in chrome heb die e.e.a. wat makkelijker/overzichtelijker maakt.

Ik ben echt vies hyped om een jeugdspeler die ik over een dag of 50 kan promoveren, verwacht ik veel van. Beetje jammer dat ik daaronder (of beter gezegd: daarboven) bijna alleen maar 16 hoog/17 jarigen heb die werkelijk NIKS kunnen. Ook in de afgelopen 4 of 5 maanden gewoon geen fatsoenlijke pull gehad. Vaak zelfs alleen gasten van 16 jaar, de jongens die dan wel 15 waren kwamen niet verder dan zwak/zwak/zwak/zwak. Zat er zelfs aan te denken om gewoon het oude jeugdsysteem weer op te bouwen en gewoon lekker wekelijks kop of munt te gaan doen :')
pi_188433819
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 22:56 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Zat er zelfs aan te denken om gewoon het oude jeugdsysteem weer op te bouwen en gewoon lekker wekelijks kop of munt te gaan doen :')
Best leuk hoor dat kop munt
Dit weekend een goed spelmaker, redelijk verdedigen opgepikt

Kan ik iig als verdedigen trainer mee verder
All management is Strategic Management.
pi_188461540
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 22:50 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Best leuk hoor dat kop munt
Dit weekend een goed spelmaker, redelijk verdedigen opgepikt

Kan ik iig als verdedigen trainer mee verder
Tsjah als ik dit vraag op de fora van Hattrick zelf dan wordt je bijna afgeschoten :P Hoe durf je het nieuwe systeem in twijfel te brengen. Misschien doe ik iets verkeerd, maar ik haal er bizar weinig uit.
pi_188463055
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 17:08 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Tsjah als ik dit vraag op de fora van Hattrick zelf dan wordt je bijna afgeschoten :P Hoe durf je het nieuwe systeem in twijfel te brengen. Misschien doe ik iets verkeerd, maar ik haal er bizar weinig uit.
Je hebt er geen enkele grip op.
Maar de nieuwe jeugdopleiding was een van de redenen om er jaren geleden mee te stoppen, geen zin om daarin te verdiepen toen

Nu dus begonnen met de oude jeugdopleiding om het makkelijk te houden.
Het is geen vetpot hoor. Maar toch af en toe iig een verkoopwaarde speler.
Heb er nu ook drie in team zitten die miss verkoopbaar zijn.
All management is Strategic Management.
pi_188501788
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 17:08 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Tsjah als ik dit vraag op de fora van Hattrick zelf dan wordt je bijna afgeschoten :P Hoe durf je het nieuwe systeem in twijfel te brengen. Misschien doe ik iets verkeerd, maar ik haal er bizar weinig uit.
Vanmorgen voor de afwisseling weer eens een keeper geprobeerd.
Goed keepen
Matig verdedigen
17y17d
TSI 3640
All management is Strategic Management.
pi_188503618
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 10:18 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Vanmorgen voor de afwisseling weer eens een keeper geprobeerd.
Goed keepen
Matig verdedigen
17y17d
TSI 3640
Keurig hoor, die levert je wel iets op.
pi_188843419
Eindelijk weer een fatsoenlijke jeugdspeler op het eerste gezicht:

quote:
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Timmy Kuijvenhoven is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 15 jaar.

Zijn vaardigheden overall zijn volgens mij redelijk. Train dit jongetje goed en hij is in 'no time' redelijk op het gebied van Passen! Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer matig zijn.

Deze speler is technisch, dat zie je al van een afstand. Hou daar rekening mee bij de opbouw van het team.
pi_188854364
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 10:22 schreef nickhguitar het volgende:
Eindelijk weer een fatsoenlijke jeugdspeler op het eerste gezicht:
[..]

Mooi talent inderdaad. Benieuwd hoe je deze op hoofdskills verder scoort
All management is Strategic Management.
pi_188864310
:o Bestaat dit topic nog???

Oud winnaar van de Fok! cup meldt zich (GAM / [Hattrick] Het centrale Fok!-Cup topic! #2 2005!!! 8)7 ). Ben eergisteren weer begonnen met een nieuw team. Ben wel wat roestig :D
pi_189345864
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 17:18 schreef Robar het volgende:
:o Bestaat dit topic nog???

Oud winnaar van de Fok! cup meldt zich (GAM / [Hattrick] Het centrale Fok!-Cup topic! #2 2005!!! 8)7 ). Ben eergisteren weer begonnen met een nieuw team. Ben wel wat roestig :D
En hoe gaat het? :P

quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 22:14 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Mooi talent inderdaad. Benieuwd hoe je deze op hoofdskills verder scoort
15 jaar, vleugelspel potentie goed, passen potentie redelijk. Verder nog zwak/matig op scoren/verdedigen. Wel blij mee, die moet me wel een half mil gaan opleveren tegen die tijd :) Mijn andere trainnee net verkocht voor 150k op 17y0d. Die had goed positiespel, redelijk scoren en specialiteit krachtig. Niet veel misschien, maar was er toch blij mee :P

Verder einde seizoen. 500k op de bank en inmiddels ben ik met mijn trainnee's bij uitmuntend verdedigen en goed/uitstekende positiespel. De verleiding om nu gewoon 1 of 2 spitsen te kopen en bovenin mee te gaan draaien is groot, maar ik denk toch dat ik nog even 1 seizoen vol doorga op positiespel :P

Edit: Het blijft trouwens zonde dat ze supporter zo duur hebben gemaakt. 120/240 euro per jaar alleen om een extra team te trainen is echt bizar.. de rest van de functie zijn leuk, maar gebruik je niet of nauwelijks of voegen niet echt wat toe. Ik twijfel toch stiekem om een 2de team in talie te starten :P
pi_189349033
Kampioen geworden *O*

Ben wel kansloos in het promotieduel :P

Volgend jaar weer opnieuw in de vi denk ik
pi_189349043
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 17:18 schreef Robar het volgende:
:o Bestaat dit topic nog???

Oud winnaar van de Fok! cup meldt zich (GAM / [Hattrick] Het centrale Fok!-Cup topic! #2 2005!!! 8)7 ). Ben eergisteren weer begonnen met een nieuw team. Ben wel wat roestig :D
Welkom! :D ik ben vorig jaar opnieuw begonnen na 2x >5 jaar actief geweest te zijn
pi_189349407
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 17:18 schreef Robar het volgende:
:o Bestaat dit topic nog???

Oud winnaar van de Fok! cup meldt zich (GAM / [Hattrick] Het centrale Fok!-Cup topic! #2 2005!!! 8)7 ). Ben eergisteren weer begonnen met een nieuw team. Ben wel wat roestig :D
Misschien leuk om de nog actieve users in dat topic te dm'en. Nu met het einde van het seizoen is het een leuk moment om weer te beginnen

Ik kan daar vanavond wel aan beginnen denk ik en het zou opzich wel lachen zijn als het een beetje vol loopt hier
pi_189349581
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 18:07 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Misschien leuk om de nog actieve users in dat topic te dm'en. Nu met het einde van het seizoen is het een leuk moment om weer te beginnen

Ik kan daar vanavond wel aan beginnen denk ik en het zou opzich wel lachen zijn als het een beetje vol loopt hier
Of gewoon even mentionen.
pi_189349926
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 18:20 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Of gewoon even mentionen.
Beter nog ja :P ik mention nooit, is dat gewoon met @username?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')