SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie april:
20 April: Nominatie door paspoorthouders
21 april: Nominatie door bewoners
22 april: Entree 2 aspirantbewoners
26 april: Exit 1 aspirant bewoner
27 april: Exit 1 genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
gaby loopt ook al zo vreemdquote:Op vrijdag 3 april 2015 13:57 schreef snetje het volgende:
Niet weg te slaan daar ... Laura heeft dus gewoon een hele dag bezoek![]()
[ afbeelding ]![]()
ik heb m door met die neus: als ze die latente *** een pijpbeurt geeft, geeft ze 'm met dr neus meteen automatisch een anale massage
verhip, een signature!![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:00 schreef ddww het volgende:
ik heb m door met die neus: als ze die latente *** een pijpbeurt geeft, geeft ze 'm met dr neus meteen automatisch een anale massage![]()
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ze haalt zijn prostaat wel.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:00 schreef ddww het volgende:
ik heb m door met die neus: als ze die latente *** een pijpbeurt geeft, geeft ze 'm met dr neus meteen automatisch een anale massage
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:00 schreef ddww het volgende:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hop alles wat over is van gister in bakjes doen
Voila picknick is ready
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Super handigquote:Op vrijdag 3 april 2015 14:02 schreef snetje het volgende:
Wel handig dat Gio er niet is .. zo kan Gaby de restjes van gisteren gebruiken![]()
[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Is de picknick voor de groep ,of voor bezoekers ?quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:03 schreef snetje het volgende:
Kaasje erbij ...die red zich wel![]()
[ afbeelding ]My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Alleen voor de groep.quote:Op vrijdag 3 april 2015 14:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is de picknick voor de groep ,of voor bezoekers ?Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
met paasuitleg en een liedjequote:Op vrijdag 3 april 2015 14:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is de picknick voor de groep ,of voor bezoekers ?![]()
Gaby tegen Chris: Kom je straks ook mee picknicken?
Chris: Nee ik ben bezig .... maar wel bedanktWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
dat was voor de eerste paasdag bedoeld, die uitleg enz.quote:Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
Forum Opties Forumhop: Hop naar: