Hoe heeft die gene dat zo snel gekeken?quote:Op woensdag 16 maart 2016 13:19 schreef Breuls het volgende:
FOK!review van seizoen 2: Daredevil: seizoen 2
Diegene ben ikzelf.quote:Op vrijdag 18 maart 2016 14:25 schreef isax het volgende:
[..]
Hoe heeft die gene dat zo snel gekeken?
Seriously? Ik vind Punisher echt perfect gecast en vertaald naar beeld. Nu moet zeggen dat ik Punisher misschien wel het tofste karakter vind uit de Marvel Universe.quote:Op maandag 21 maart 2016 14:19 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben niet zo enthousiast als de posters boven mij. Punisher is geen Fisk.
Nog niet ver hoor, net 3 gekeken. Wie weet valt de rest me mee.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:08 schreef Stranger het volgende:
[..]
Seriously? Ik vind Punisher echt perfect gecast en vertaald naar beeld. Nu moet zeggen dat ik Punisher misschien wel het tofste karakter vind uit de Marvel Universe.
Bij welke aflevering zit je?
Ik denk dat het inderdaad zou kunnen dat de rest je nog meevalt, ik zit zelf bij aflevering acht en het deed bijna pijn dat ik gisteravond naar bed moest.quote:Op maandag 21 maart 2016 15:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nog niet ver hoor, net 3 gekeken. Wie weet valt de rest me mee.
Ik mis de goede gestage opbouw van S01
Ik vond Daredevil veel beter dan JJ. Fisk is een toffe bad guy!quote:Op maandag 21 maart 2016 16:19 schreef CactusJack het volgende:
De eerste 5 afleveringen van seizoen 1 gekeken, maar begint te vervelen. Steeds knokken zelf gewond raken en weer verder..
Ben op dit moment afgehaakt.. of moet ik toch even doorbijten? Wordt het nog beter?
Ik vond Jessica Jones tot nu toe veel beter te kijken..
Een van de beste bad guys die ik in series heb gezien.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:23 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vond Daredevil veel beter dan JJ. Fisk is een toffe bad guy!
Vind ik zonde, juist de goede degelijke opbouw maakt het leuk voor me, alles snel snel snel werkt minder goed tot nu toequote:Op maandag 21 maart 2016 15:34 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik denk dat het inderdaad zou kunnen dat de rest je nog meevalt, ik zit zelf bij aflevering acht en het deed bijna pijn dat ik gisteravond naar bed moest.
Wat betreft de opbouw, het gaat inderdaad allemaal wat sneller, maar ze willen dan ook veel in dit seizoen proppen.
Ligt er aan wat jij persoonlijk leuker vind. Daredevil gaat meer om de actie en dat ging het Bij Jessica Jones niet. Dus ja, het is vooral veel knokken.quote:Op maandag 21 maart 2016 16:19 schreef CactusJack het volgende:
De eerste 5 afleveringen van seizoen 1 gekeken, maar begint te vervelen. Steeds knokken zelf gewond raken en weer verder..
Ben op dit moment afgehaakt.. of moet ik toch even doorbijten? Wordt het nog beter?
Ik vond Jessica Jones tot nu toe veel beter te kijken..
Jeetje, ik ben nu 10 aan het kijken en vorige aflevering was de eerste die ik echt goed vond.quote:Op woensdag 23 maart 2016 10:31 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Seizoen zit er weer op.
Genoten, hoewel ik de serie wel vond inkakken rond de afleveringen 9-11.
Toch een beetje gevoel dat ze moesten rekken tot 13 afleveringen.
De laatste twee en zeker de eerste 6 afleveringen waren smullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen een was voor mij gewoon zoveel beter qua opbouw. Dit lijkt aan elkaar te hangen waar ik bij één meer het gevoel had dat ze ergens naartoe aan het werken waren. Aan de ene kant Murdock die stapje bij stapje dichter bij Fisk kwam en aan de andere kant Fisk in combi met echt goede personages als Gao, Nobu en die andere. Dat was pas goede televisie. Ik ben nog steeds niet overtuigd van s02Laffe huichelaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Mike op 27-03-2016 15:35:19 ]Oh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |