G1Ace | vrijdag 8 november 2002 @ 14:35 |
en hier weer verder Het Grote Gamecube Topic Part VI | |
erikh | vrijdag 8 november 2002 @ 14:40 |
Net dat filmpje van zelda gezien, VET !!!! ![]() En dan komt hij verdomme pas in de lente uit | |
febster | vrijdag 8 november 2002 @ 14:40 |
Maar heb je dus een USA cube dan ![]() ![]() | |
Choller | vrijdag 8 november 2002 @ 15:28 |
Ik heb een Mario Sunshine vraag. Ik heb dit niet zo lang (4 shines hehe) Bij de levels heb ik elke keer dezelfde aantal coins (ik 45, mijn vriendin 43). Dit is dus wanneer je moet kiezen welke deel van een bepaalde "wereld" je gaat spelen. Mijn gf dacht dat je de coins die je nog nooit had gepakt moet nemen om dit aantal te doen toenemen maar er gebeurde niks. Welke aantallen worden hier bedoeld en hoe kan ik dit vergroten ? Alvast bedankt. | |
G1Ace | vrijdag 8 november 2002 @ 15:44 |
quote:Yep | |
flappiewappie | vrijdag 8 november 2002 @ 16:05 |
quote:Pikmin is cker wel leuk voor een man als zowel vrouw ( als je dat bedoeld ![]() ![]() op je SMS vraag kan ik helaas geen antwoord geven, geen geld voor SMS | |
HAL9000S | vrijdag 8 november 2002 @ 19:20 |
Heb de hele week eternal darkness gespeeld, wat een heerlijk spel zeg!!! Zit nu in chapter 11. | |
Lexie | vrijdag 8 november 2002 @ 19:23 |
quote:Ik neem aan dat je die gele muntjes bedoelt? Deze moet je iedere keer opnieuw verzamelen als je een level betreedt. Als je er 100 hebt verzameld krijg je ook een shine. Als je toch de blauwe muntjes bedoelt, wat me onwaarschijnlijk lijkt aangezien je er al zoveel hebt, dan hoef je ze maar 1 keer te verzamelen. | |
G1Ace | vrijdag 8 november 2002 @ 19:50 |
quote:dat is de leukste chapter vond ik zelf, vooral omdat je die assault riffle en granaten hebt om mee te gooien o ja, en de leukste wapen ga je ook nog eens assembleren | |
HAL9000S | vrijdag 8 november 2002 @ 19:57 |
quote:heb nu net de explosieven gevonden waarmee ik die brug moet opblazen, alleen weet ik nog niet hoe ik er moet komen. Ik denk dat het met dat zwaard te maken heeft ofzo. | |
nikanoru | vrijdag 8 november 2002 @ 20:45 |
quote:Ha mooi je hebt dus het enchanted sword. Maar die is pas voor later heheheehe. | |
G1Ace | zaterdag 9 november 2002 @ 00:00 |
dat zwaard had je allang al moeten vinden, dat is voordat je naar de brug gaat. De zwaard activatie gedeelte zit in dat ene kamer dat je tegen de horror kwam met de rune als Karim, en je moet wat terug om te komen bij de opening in de grond nadat je alles hebt geactiveerd. De red warrior bows to the magician, the green scholar to the warrior, the blue magician to the scholar Als je de tweede gedeelte van de explosief hebt gevonden, moet je 7 punt mantorok casten en doorrennen, kom je bij de brug. Vergeet niet te schieten op die wormen. Enchanten met een 7 punt van de sterkste allignment en dan usen en wegwezen. Liefst met voor het gebruiken het casten van 7 punts mantorok shield en een magick pool, denk beste sanity, want je hebt 3 minuten om terug te rennen | |
Ajax_master | zaterdag 9 november 2002 @ 10:34 |
quote:Ja is echt fun! Je vriendin zla ervan smullen met die kleine wezentjes! echt schattig. ![]() Ik heb trouwens Pikmin(uitgespeeld) nog liggen je mag hem wel kopen voor 35 euro. | |
frost_old_hate | zaterdag 9 november 2002 @ 10:45 |
I LOVE ZELDA !!!!!!!!! al vanaf de ouwe 8 bit NES | |
flappiewappie | zaterdag 9 november 2002 @ 11:00 |
quote:in welke vorm het meest? : als zelda of als sheik ![]() | |
keeper | zaterdag 9 november 2002 @ 13:20 |
*meldt* | |
gieling.com | zaterdag 9 november 2002 @ 13:42 |
* gieling.com meld zich ook maar ff ![]() | |
nikanoru | zaterdag 9 november 2002 @ 15:59 |
* nikanoru kan niet achterblijven | |
speknek | zondag 10 november 2002 @ 17:35 |
Helaas is de kwaliteit nogal butt, maar hier is een pagina met nieuwe Metroid filmpjes van Gamespot: http://gamespot.com/gamespot/filters/products/media/0,11100,447244,00.html Je zult op streaming moeten drukken als je net als ik geen member ben. [Dit bericht is gewijzigd door speknek op 10-11-2002 17:50] | |
speknek | zondag 10 november 2002 @ 17:52 |
Oh IGN trapt er ook mee af:quote:Alleen helaas nog geen review, maar die zit er wel aan te komen dus. | |
Leec | zondag 10 november 2002 @ 21:28 |
Die nieuwe movies van Metroid P op Insider van IGN is ongelooflijk. Wat een spel. Dat is toch niet normaal meer ! | |
G1Ace | zondag 10 november 2002 @ 22:13 |
METROID SAMUS METROID SAMUS METROID SAMUS METROID SAMUS METROID SAMUS METROID SAMUS METROID SAMUS METROID SAMUS METROID SAMUS METROID SAMUS METROID SAMUS METROID SAMUS METROID SAMUS METROID SAMUS METROID SAMUS METROID SAMUS METROID SAMUS METROID SAMUS METROID SAMUS METROID SAMUS | |
Leec | zondag 10 november 2002 @ 22:19 |
quote: ![]() | |
Leec | zondag 10 november 2002 @ 23:04 |
Oh my God | |
speknek | maandag 11 november 2002 @ 00:41 |
Leuk:
In Super Metroid op de SNES regende het ookal bij je ruimteschip. | |
Leec | maandag 11 november 2002 @ 01:06 |
quote:Cool detail idd. De regen schijnt ook verschrikkelijk mooi op je visor af te kaatsen ! | |
Luigi | maandag 11 november 2002 @ 09:02 |
*kuch*. | |
nikanoru | maandag 11 november 2002 @ 09:17 |
quote:Heeft er iemand een tissue misschien? | |
G1Ace | maandag 11 november 2002 @ 09:59 |
GVD, ik heb net gevraagt om metroid prime te bestellen IK WIL DAT SPEL, FUCK ALLE ANDERE SPELLEN, IK WIL METROID PRIME!EN HET KOMT MAAR OP DE 19DE UIT VD! | |
Luigi | maandag 11 november 2002 @ 10:05 |
Maar wat is nu de officiele release datum voor MP in europa? Op play.com lees ik 30/3/2003! ![]() | |
Leec | maandag 11 november 2002 @ 10:23 |
quote:Om eerlijk te zijn is die niet eens bekend ! | |
Luigi | maandag 11 november 2002 @ 10:33 |
quote:Jezus! Dus ik heb nog tijd genoeg om eerste Star Fox ofzo te gaan spelen? | |
SmashBro | maandag 11 november 2002 @ 10:39 |
Ik word altijd misselijk van spellen met het eerstepersoonsperspectief, dat is wel kut. Goldeneye en Perfect Dark enzo heb ik ook nooit kunnen spelen zonder de hele tijd misselijk te worden. Maar aan de andere kant had ik er bij Duke Nukem 3D weer nauwelijks last van. Vaag. Maar ik wil MP toch wel hebben. Dilemma. ![]() | |
Leec | maandag 11 november 2002 @ 10:41 |
quote:MP wordt DE must have voor de cube Smash ! ![]() | |
Lexie | maandag 11 november 2002 @ 10:43 |
quote:Neem gewoon een teiltje. MP is het waard om ziek van te worden. Gewoon spelen tussen het kotsen door ![]() | |
Choller | maandag 11 november 2002 @ 12:21 |
quote:Yo, Mail me dan op masterclickdj@yahoo.com | |
keeper | maandag 11 november 2002 @ 14:37 |
quote:Bedankt. Ik had die hele klok dus nog niet eens gezien ![]() ![]() En een vriend van me speelt ff z'n eigen ED-game en pakt zonder dat ik wat zeg meteen die klok er uit. Ben ik niet geschikt voor deze spellen ofzo? ![]() Anyway, ik zit nu wel wat verder. Heb net het hoofdstuk met het Aziatische meisje in die tempel met kaarsen enzo afgesloten (chapter 2 ofzo). Wat ik me alleen afvroeg: met die Centurion kom je op een gegeven moment bij een altaar met 3 artifacten. Maakt het voor de verloop van het spel uit welk van de 3 je pakt? Ik heb namelijk de groene gepakt gewoon omdat dat de eerste was waar ik voor stond en omdat ik niet wist wat er ging gebeuren Maar maakt het dus wat uit? | |
nikanoru | maandag 11 november 2002 @ 14:42 |
quote:Tja ach zoveel nou eigenlijk ook weer niet. ![]() Enchant je wapen maar iig met de Chatturga allignment dan komt het best goed. | |
febster | maandag 11 november 2002 @ 15:08 |
Vraagje: Er komt dus een apart Games (sub)forum, is een van de vaste klanten toevallig benaderd als mod ofzo ![]() ![]() | |
speknek | maandag 11 november 2002 @ 15:55 |
quote:Zou kunnen, maar waarschijnlijk niet. Mijn broertje heeft in het begin ook een uur rondgedoold en ik pakte hem er meteen uit. Maar m'n broertje is nu bezig hem voor de derde keer uit te spelen en ik ben nog niet klaar met de eerste. (okee hij heeft het veel langer gespeeld, maar toch). | |
Kennyman | maandag 11 november 2002 @ 18:46 |
quote:Jullie zijn echt wel EXTREEM positief. Leg nou eens uit waarin het zich zo onderscheidt van andere first-person-shooters, dat deze ZOOOOOOOO goed is. Het ziet er niet slecht uit, maar hebben jullie nog nooit een pc gehad ofzo? | |
gieling.com | maandag 11 november 2002 @ 18:50 |
quote:ik wil wel!! ![]() ![]() | |
G1Ace | maandag 11 november 2002 @ 18:52 |
quote:het verschil zit hem in de soort zombies tegen welk je gaat vechten, waar je de meeste damage van krijgt, en aan het einde wie tegen wie gaat vechten o ja, als je niet zeker weet wat voor soort zombies je tegen je hebt, mantorok doet het altijd goed | |
speknek | maandag 11 november 2002 @ 18:57 |
quote:Heb jij nooit Super Metroid gehad ofzo? | |
speknek | maandag 11 november 2002 @ 18:58 |
Ik heb vanmiddag de demo van SFA even gespeeld en ofschoon ik totaal geen fan ben van platformspellen ziet het spel er wel wonderschoon uit. En het speelt ook best intuïtief. Zijn platformspellen dus wel jouw ding kan het geen kwaad hem uit te checken. | |
Luigi | maandag 11 november 2002 @ 19:42 |
Huh? WTF? SFA is toch een adventure achtig iets? Geen platformer, toch? | |
Luigi | maandag 11 november 2002 @ 19:45 |
Of snap ik er weereens niks van? ![]() | |
Leec | maandag 11 november 2002 @ 19:54 |
quote:Chocobo is niet benaderd nee, maar ik zou het eerlijk gezegd ook niet willen hoor ! ![]() | |
Luigi | maandag 11 november 2002 @ 21:06 |
Niet lachen, maarre... 10 SHINES!
| |
keeper | maandag 11 november 2002 @ 21:09 |
quote:Ik heb er al/pas 20 ![]() | |
speknek | maandag 11 november 2002 @ 21:10 |
quote:Ja da's waar. Maar het leek verdomd veel op een platformer. | |
Luigi | maandag 11 november 2002 @ 21:10 |
quote:Dit spel gaat mij bezighouden tot 2010, gok ik zo. ![]() | |
keeper | maandag 11 november 2002 @ 21:12 |
quote:Ja ik heb nu ff Eternal Darkness dus Mario moet ff wachten ![]() | |
febster | maandag 11 november 2002 @ 21:38 |
Ik "Fok" via mijn naam en ik d8 dus WTF is t GC topic heen maar goed eindelijk weer gevonden ![]() ![]() Metroid Prime (check de nieuwe filmpjes die overal te vinden zijn | |
Lexie | maandag 11 november 2002 @ 22:16 |
quote: ![]() Wat komt er wel nog voor de kerstmis uit? Ik moet natuurlijk wel nog wat te spelen hebben ![]() | |
Kennyman | maandag 11 november 2002 @ 22:59 |
quote:Nee, was druk bezig met zelda, mario kart voor de zoveelste keer tijden verbeteren en volgens mij krijg ik toentertijd een pc en playstation. Wel on-ge-loof-lijk veel super mario 1 op de snes gedaan. Ik kan dat spel nu nog dromen met alle geheime weggetjes. Maar in welk opzicht is het spel beter dan, zeg eens wat, UT 2, of Soldier of Fortune of weetikveel. | |
Kennyman | maandag 11 november 2002 @ 23:00 |
quote:Eer je in alle levels 100 muntjes hebt ben je ook al drie consoles verder. Ik heb er overigens al 60 ofzo, nog 3 en ik heb in alle levels shadow mario gebeat (dan komt het einde toch?). | |
Lexie | maandag 11 november 2002 @ 23:01 |
quote:In welk opzicht is Mario beter dan Crash Bandicoot? In welk opzicht is Mario Kart beter dan Street Racer? In welk opzicht is Zelda beter dan andere adventures/rpg's? Über-gameplay | |
Kennyman | maandag 11 november 2002 @ 23:35 |
quote:Ik denk dat MP nog een naam moet krijgen, terwijl iedereen WEET wat bovenstaande zo goed maakt. Super metroid was toch niet zo'n hit? | |
febster | maandag 11 november 2002 @ 23:39 |
quote:Moet er iemand zijn mond gaan spoelen ![]() ![]() ![]() Samus/Metroid Prime | |
Reda | maandag 11 november 2002 @ 23:43 |
Ik denk dat Myjamoto weer een knap staaltje techniek in software gaat zetten met Zelda voor de NGC. Gewoon rustig afwachten. Zelda laat je niet in de steek. | |
speknek | maandag 11 november 2002 @ 23:49 |
quote:Lezen? Ze hebben hem insider gemaakt ![]() ![]() Wel een tegenvaller dat het geen 10 is zeg ![]() Kennyman: voor de zoveelste keer is Metroid niet echt een FPS maar een spel waarbij je moet ontdekken. De sfeer van het spel is erg belangrijk. | |
speknek | maandag 11 november 2002 @ 23:54 |
edit - kut dat is de preview. | |
twi | dinsdag 12 november 2002 @ 00:11 |
Ik had me voorgenomen in het najaar een GC te kopen, maar als ik de line-up van de games zo zie komt die kubus voorlopig m'n huis nog niet in. Voor MP hebben we Halo, Blinx schopt Mario's kont en Starfox trekt me niet zo. Resident Evil is sowieso niet m'n game. Wanneer komt er een Mario Kart mensen?? Zijn er al geruchten van? | |
speknek | dinsdag 12 november 2002 @ 00:17 |
Je vergeet Eternal Darkness en Metroid Prime is iets totaal anders dan Halo. (MP heeft ook een heel klein beetje hoger gescoord dan Halo) | |
febster | dinsdag 12 november 2002 @ 00:33 |
Metroid Prime Unquestionably a must-have masterpiece for GameCube and faithful 3D translation of the sci-fi franchise. Nearly two decades ago Nintendo created a sci-fi adventure that pushed gameplay design boundaries to new limits. Named Metroid, for the energy-sucking creatures featured in it, the franchise debuted on the NES to make a larger splash in America than Japan. Knowing it had only laid the foundation for greater things to come, though, Nintendo went on to create sequels on the Game Boy and Super Nintendo. Regarding the latter, Super Metroid proved to be one of the most detailed and creative 2D games ever, offering up fantastic vertical platforming and unbridled exploration of the moody worlds. In the wake of that, it has been called one of the greatest games of all time by numerous publications. Astonishingly, the final product is anything but that. Instead, Metroid Prime has undergone the same brilliant translation into 3D that Nintendo's acclaimed Legend of Zelda franchise has. Indeed, one of the greatest game franchises of all time is totally reborn on Nintendo GameCube, replete with nearly everything that made Super Metroid so stellar and perhaps even more. From the amazingly polished gameplay design to the gorgeous visuals and atmospheric soundtrack, Metroid Prime is unquestionably a must-have masterpiece and a show horse that all forthcoming adventure titles will be judged by. The Facts Ø The return of Samus Aran and the Metroid franchise Gameplay Metroid Prime is an action-packed adventure set in the first-person perspective that takes place just after the events in the original Metroid (NES). It has lead character Samus Aran, a bounty hunter by trade, chasing down the evil Space Pirates. Their intention is to use a genetic mutagen called Phazon to create a super army and take over the universe. While the installments in the series before have never been home to deeply involving storylines, Metroid Prime breaks the shell to offer up one of the most intriguing and read-worthy sagas yet. Equipped with a scanning tool, one of many useful features of the Power Suit that protects the hunter's body, Samus Aran can uncover important details about the past and present. As the player, it's easy to become absorbed in the grim tale, and furthermore because you save all data to your log book, it becomes a practical novel of research data available at any time. Next to Eternal Darkness: Sanity's Requiem, it's one of most well done story concepts on GameCube yet, which is an especially rare treat given that it's based on the Metroid franchise. Moreover, the solitary nature of being a bounty hunter on the unfamiliar planet of Tallon IV makes understanding the plot all the more rewarding and immersive. The prevailing gameplay style, polished and refined, is perfectly representative of the standards laid down in Super Metroid. In fact, Prime manages to bring nearly every major element of the series, sans the Screw Attack and Dash Boots, to this new adventure. Like before, the focus is exploring the massive, uncharted planet around you. As Aran, you begin your quest with nothing. Your most important Power Suit features -- the ability to roll into a Morph Ball, jump higher, carve through ice, etc. -- must be gained through exploration and persistence. The general progression teases you with sights of inaccessible doorways, out of reach platforms, and often caustic environments that require suit upgrades. For example the lava-filled caverns of Magmoor require a suit upgrade to shield you from the heat, grey doors call for the Ice Beam, and numerous elevated platforms demand a special pair of boots. These upgrades are only a few of the many. It is this delicate and sophisticated balance that makes Metroid Prime the incredible design accomplishment that it is. It is one massive world tied together by a handful of elevators and secret passages. The rewarding sensation of discovering new areas and powering up your arsenal of weapons and tools is unmatched. Complex puzzles play hugely into this design. Around every corner Metroid Prime demands that the player figure out something. Occasionally it's simple and at other times it requires drawing on everything you've learned to that point, but it is always gratifying. This system of awarding you for even the smallest of your efforts makes it extremely difficult to travel to the nearest save station and take a break. There is always something tugging at the back of your mind, begging you to try out your newest skill and solve what may have previously seemed like an impossible puzzle. In particular, Retro Studios has taken hold of the many opportunities that arise from Samus's ability to change into a Morph Ball. You must use it in half-pipes to speed to higher points and quite often the camera switches to a 2D-style perspective to reveal mazes and pinball-esque designs. One of our favorite puzzle environments submerges the Morph Ball underwater. Only with the clever detonation of bombs and exploiting the lessened gravity will you make it to the exit. Moments like these are littered liberally all over the worlds, which keeps gameplay from getting repetitive. It also easily makes Metroid Prime the most diverse and complicated in the series. It is not remotely easy or passive in any way, which is exactly what we adore about it. Likewise, the pacing of the design and balance is the best we've seen in years. It's truly remarkable. That is but a small portion of the list, and there are other foes that cause trouble in a more subtle way. For example, one particularly neat beetle-like creature vacuums up Samus in Morph Ball form and ejects you out the nearest exit. As a whole, the controls work perfectly for the game style, and combat can still be very intense and satisfying. As a matter of fact, artificial intelligence is handled pretty well and ramps up as you progress deeper on your journey. Namely, the Space Pirates begin to take cover when attacked, leaping huge distances to gain a better vantage point. They can be very aggressive, sometimes working in teams. If you have any apprehension that the said lock-on system will not provide a challenge, think again. Things get very difficult. The only qualm we have with the combat, is that you must repeatedly engage in the same battles. It's meant to be faithful to the previous Metroids, where enemies reappear after you leave a room, but with the increased difficulty and complexity it can seem unfair at times. It's debatable, however, and once you've honed your skills enough it shouldn't pose a major problem. Additionally, you will have to face off with about a dozen mini-boss and boss figures. On a much larger scale than figuring out basic enemies, the bosses all have some weakness that must be exploited. As you acquire more skills, the requirements for defeating each boss become more imposing. Equally impressive is that nearly every boss figure towers high above Samus. We found the collection of foes to be some of the best and most cleverly designed we've faced in a great while. It's another element of Metroid Prime that exudes the kind of polish that Nintendo so consistently delivers to its Zelda series. Needless to say, we were very happy with the boss sequences, and we're positive you'll find them very gratifying. In its entirety, the package screams sky-high production values from start to finish. Everything about Metroid Prime is absolutely amazing. Just as we experienced total elation with Zelda's transition from 2D to 3D (The Ocarina of Time, 1998), we can now enjoy that same caliber thrill with Metroid Prime, which is every bit as fantastic as Super Metroid. Make haste, and add Prime to your GameCube collection. Graphics Aesthetically, Metroid Prime is one of the most gorgeous games we've ever seen. It owes its beauty to two major components: art direction and a technologically impressive engine. It is so extremely rare that we see a game bring both elements together so tightly. In Metroid Prime's case, the art direction is probably the more fantastic of the two. Retro Studios' artists have created a completely believable style for this science fiction fantasy. Borrowing concepts from the original designs in Metroid and Super Metroid, Retro's stunning art vision is generously spread across several uniquely themed environments; the verdant rain-soaked overworld, steamy magma-filled cavern, and hazy mining facilities make up but a few of the diverse areas. Naturally, that accomplishment is only possible with the backing of equally ambitious technology. The programming team at Retro Studios has constructed a flexible engine that is capable of drawing these detailed and sometimes massive environments at 60 frames per second with no slowdown. At first glance it may not seem like the worlds are high polygon, but with all the subtleties and organic architecture there is a lot going on. Furthermore, the character rendering is truly jaw-dropping. Samus, the various creatures, and the gigantic boss figures are all tremendously detailed. There are a few in-engine cut-scenes in the game that could easily be mistaken for full-motion video. For example, one incident that unfolds as you defeat the final boss will take your breath away. Indeed, it's very often that Metroid Prime will have you second-guessing how the engine is capable of so much. That's not to say it's perfect, however. Textures are complex and plentiful, even crisp from far away, but up close the quality falters. Furthermore, the much-talked-about bump-mapping technique, used to give textures more depth, is nowhere to be found. It seems likely that these drawbacks are a product of keeping Prime running at 60 fps with so much diversity and intricacy. Nonetheless there are a host of other effects that easily overshadow what's lacking. For starters, the visor effects such as Infrared and X-ray prove incredibly accurate. Unbelievably, every object has a sensible heat signature; machinery displays as dark blues and black while living creatures, lights, and other heated objects light up in orange and red. Likewise, the X-ray visor is so precise it even reveals the bones in Samus's hand. There are also a handful of atmospheric conditions that affect Samus's visor: condensation builds from passing under a waterfall or through steam, static and veins of electricity brand the screen when Samus interacts with energy-charged objects, and raindrops and splashes of water create a temporary refraction of the world around you. The numerous eye-popping effects -- so many we can't detail them all -- pull you into the world and don't let go. Equally important is the lighting model found in Prime. Nearly everything that moves produces beautiful, vibrant lighting. The shots from Samus's gun, the beams that radiate out of the Morph Ball, and the varying overcast of colors that set the mood in the environments exploits the very robust lighting GameCube is capable of. It produces a lot of depth by interacting with the detailed architecture, and the desire for bump-mapping is lessened because of it. To top it all off, those with a progressive scan capable television can benefit from a truly gorgeous display. Metroid Prime looks incredible with the blazingly fast framerate and myriad of effects. Unfortunately, there is no widescreen support. Sound: It should come as no surprise that Metroid Prime is home to the best sound design yet on GameCube. The Kenji Yamamoto composed soundtrack is every bit as characteristic and pleasing as Super Metroid was before it. For very good reason, too, as Yamamoto was the original composer. The Japanese surprises with incredibly versatility, twisting together light atmospheric melodies that hang on the air and driving industrial beats, which give it a distinct modern tinge. As soundtrack done completely with MIDI, Yamamoto proves that redbook audio can be overrated. Heavy drums, piano, voiced chants, clangs of pipes, ominous electric guitar hooks, and many synthesized effects produce a distinctly alien mood. More impressive is that there are a lot of subtle audio cues that affect the player during the experience. When fighting the music gets very aggressive and perhaps after you've beaten a boss you'll find there is a more driving beat that parallels your excitement. Naturally, many themes from the previous games have returned too. You'll recognize them frequently, but Yamamoto has been keen to add new flavor to them. The same goes for the celebratory melodies heard when kicking off your quest from your last save point or finding a power-up. So, both fans and new Metroid followers alike will find the listening experience absolutely rocks. Mixed in Dolby Pro Logic II by a member of Dolby itself, Prime is a stellar treat for the ears that we can find few issues with. Metroid on the NES was one of the first epic games I ever experienced. My brother and I, at the age of about seven, spent weeks and months questing through the password- enabled adventure. It had a certain charm to it, and even if I couldn't describe it then it made an impact on me. Then along came Super Metroid in 1994, and I was totally blown away by how brilliant it was. It was a perfect videogame in my mind. It was edgy, home to a fantastic power-up system, full of awesome bosses, and the gameplay style was a soul mate to me. Needless to say, I have an unhealthy obsession with the franchise. So, when Metroid Prime was finally announced I was both thrilled and frightened to see how it would turn out. But after several years of very hard work, Retro Studios and Nintendo have translated the same genius of Super Metroid into 3D with very few casualties. Because of that, Metroid Prime has not only become my most beloved title on GameCube, but also one of my most treasured games of all time. I'm not sure where I place it, but it's very high on the list. If I had to make one personal observation, it would be that the change to first-person perspective was brilliant for its move to 3D, but not perfect. I felt comfortable (even in awe) 90% of the time, but there are a few boss fights where it can frustrate. It's extremely rare, but something you should be aware of going into it. It's nothing that sours the overall quality, though. That said, I would recommend Metroid Prime as an absolute buy -- skip the renting facade -- for every owner of a GameCube. It's a real collector's item. You'll want to keep this one even after your done spending 30+ hours with it. The only reason one would avoid it is if action/adventures are not part of your narrower taste in games. If you fall into that category, you have no idea what you're missing out on. Metroid Prime is an instant classic that you will use to measure forthcoming software by. -- Fran Mirabella III
Metroid reborn in 3D, and an impressive sci-fi fantasy to boot. Awesome menus. Design is great from concept to execution. Few games are this polished. 10.0 Graphics A stunning art vision that deserves major recognition, jaw-dropping world architecture, and volumes of pretty textures. At 60 fps with progressive scan support, there are few that compare. 9.0 Sound The original Nintendo composer delivers another opus and fantastically designed sound effects compliment the mood with Dolby Pro Logic II support. 10.0
A true masterpiece; an accomplishment that will be recognized for years. It is Super Metroid in 3D, and it's as complex and wonderful as any gamer could want. Any self-respecting gamer must own it. 10.0 Lasting Appeal 30+ hours to average completion. Requires much longer to earn 100%. Unlock art galleries, difficulty settings, and connect to GBA for extras. No multiplayer, but like Zelda, do we need it? 9.0
9.8
| |
blieblie | dinsdag 12 november 2002 @ 00:36 |
Poef, en topic vol ![]() | |
keeper | dinsdag 12 november 2002 @ 00:38 |
quote:Wanneer weet ik niet, maar hij komt zeker. Heb er een heel kort minifilmpje van gezien (volgens mij gepost in deel IV of V van deze topicreeks). | |
twi | dinsdag 12 november 2002 @ 00:43 |
quote:Halo 2 komt er volgend jaar ook aan. MP ziet eruit als schieten en zal enige adventure-vormen hebben neem ik aan? Ik heb Metroid enkel op de NES gedaan en toen vond ik er - sorry Metroid diehards - geen ene fuck aan. Ga er dus ook geen € 250 voor neerleggen. Hoe dan ook moet ik vroeger of later aan de GameCube. Misschien dat Zelda een reden is, al hou ik totaal niet van de tekenstijl. Anders zal Mario Kart me misschien over de streep trekken. Gaat Nintendo nog wat met Donkey Kong doen nadat Rare Xbox exclusive developer is geworden? Ik ga in ieder geval even zoeken naar dat filmpje, keeper. Ohja, Auto Modellista kan me ook over de streep trekken, maar dan kan ik ook een PS2 kopen...Hmmmm...moeilijk, moeilijk...Naja, voorlopig ben ik toch blut | |
keeper | dinsdag 12 november 2002 @ 00:46 |
quote:Neem er nog eentje ![]() | |
Luigi | dinsdag 12 november 2002 @ 08:41 |
quote:Ik speel het ook maar bij vlagen, dat SMS. Te lang achtger elkaar gaat het me vervelen. Maar ik heb nu 2 spellen uit (Luigi en SWRL2) dus er blijft niet veel over. Wil nog even wachten met nieuwe spellen kopen, heb m'n zinnen gezet op iets als MP4 ofzo. | |
Luigi | dinsdag 12 november 2002 @ 09:14 |
Wat is op dit moment trouwens het leukste race-spel voor de GC? Hoeft niet super-realistisch a la F1 2002 ofzo, meer arcade achtig racen. Hoeft nog geeneens met een auto. Is NFS de moeite waard, ik lees allemaal dingen over schokkerige, slechte graphics? Of kan ik beter nog even wachten, op Burn Out 2 ofzo? | |
Leec | dinsdag 12 november 2002 @ 09:28 |
Die MP review heerst ! | |
SmashBro | dinsdag 12 november 2002 @ 09:36 |
quote:In dat rijtje vergeet je wel mooi even Super Smash Bros. Melee, het beste spel van het jaar. ![]() quote:Alleen op de GBA. Op de GC geen Rare-games meer na SFA. | |
Luigi | dinsdag 12 november 2002 @ 09:43 |
Ohja! (Vragen, vragen). Ik zoek ook nog een leuk spel met 'eeuwigheids-waarde'. Dus hoge replay. A la SMBM, SMB, dat soort werk. Beetje puzzelen dus, lekker ff een kort spelletje en klaar. Is Pikmin dan ook een goede keuze? Of is er iets anders leuks? | |
SmashBro | dinsdag 12 november 2002 @ 09:45 |
quote:Heb je SSB Melee al? Ben je erg lang mee bezig tot je alles hebt, maar daarna blijft het ook altijd leuk. Pikmin schijnt wel leuk te zijn maar niet zo lang. En je gaat het ook niet zo snel nog een keer spelen als je het uitgespeeld hebt. | |
Luigi | dinsdag 12 november 2002 @ 09:47 |
SMBM = Super Smash Bros. Melee ![]() Ja, die heb ik al dus. En dat andere, ehm, iets met Animal ofzo. Is dat wat? | |
SmashBro | dinsdag 12 november 2002 @ 09:49 |
Animal Crossing Lees dat maar even door, spel is te uitgebreid om helemaal te gaan uitleggen. | |
Leec | dinsdag 12 november 2002 @ 09:54 |
quote:Animal Crossing komt begin volgend jaar in Australie uit geloof ik. Dat is dus Pal,.......dus als je een goede gamestore kent in AU dan zit je goed en bestel je tegen die tijd de Pal versie gewoon. Mij lijkt Animal Crossing ook onwijs cool ! | |
Luigi | dinsdag 12 november 2002 @ 09:58 |
Dat ziet er idd erg leuk uit! Qua gameplay en replay-waarde dan. En ook nog eens link-mogelijkheid met de GBA, toe maar. Thanks voor de tip, deze ga ik in de gaten houden! | |
frost_old_hate | dinsdag 12 november 2002 @ 10:29 |
Zou je in Metroid Prime ook weer zo'n balletje kunnen worden, Dat lijkt me wel Cool. Verder wacht ik vol verwachting op The Legend of Zelda op GC. | |
gieling.com | dinsdag 12 november 2002 @ 11:29 |
quote:me 2 ![]() | |
Chocobo | dinsdag 12 november 2002 @ 11:51 |
quote:Dat kan ook. Heb je alle waanzinnige screens en info niet gezien hierover. Op de vorige pagina kan je zelfs de gehele IGN review vinden. | |
Luigi | dinsdag 12 november 2002 @ 11:58 |
quote: | |
keeper | dinsdag 12 november 2002 @ 13:06 |
quote:Burn Out is wel een leuke ja. Deel 1 dan. Deel 2 zou ik niet weten of dat wat is, want die heb ik niet. NFS vind ik op de PC wel lachen. Op de Cube nog niet gespeeld. Verder zijn er nog niet echt veel racing games op de Cube gleuf ik. | |
flappiewappie | dinsdag 12 november 2002 @ 14:57 |
quote:jahwel,. 18 pro truck wheeler of iets dergelijk ![]() | |
Strolie75 | dinsdag 12 november 2002 @ 14:58 |
Op IGN staat een review van Resident Evil: 0, komt iemand daarbij? | |
The.PhantoM | dinsdag 12 november 2002 @ 15:13 |
quote:chocobo heeft volgens mij een account daar. | |
The.PhantoM | dinsdag 12 november 2002 @ 15:13 |
quote:Ik zag AS anders wel in de winkel liggen, wel voor 110 geuro ![]() | |
Luigi | dinsdag 12 november 2002 @ 15:14 |
PAL? | |
Chocobo | dinsdag 12 november 2002 @ 15:46 |
quote:*checken gaat* | |
Chocobo | dinsdag 12 november 2002 @ 15:58 |
Review RE 0 Closing Comments If you look at our review score, you might conclude that Resident Evil 0 is somehow vastly inferior to the remake. That's not exactly true. The same problems interrupted the pace of the remake. But the remake was essentially an update to a classic game that managed to inspire feelings of nostalgia and still scare the hell out of you. Now, though, we have a completely new outing with the same old problems. In fact, the control is worse and the puzzles are possibly even more stupefied. That's not cool. If you can live with the drawbacks -- the same ones as always -- you'll probably grow to like or even love the latest in the Resident Evil series. If you're unwilling to brave bad control and poorly executed puzzles in search of the next big scare, though, you might want to rent this game before you get on the train for good. Graphics Sound Gameplay Lasting Appeal OVERALL SCORE (not an average) 8.2 | |
G1Ace | dinsdag 12 november 2002 @ 17:17 |
ik vertel wel hoe goed metroid prime speelt zodra ik het binnen heb | |
Chocobo | dinsdag 12 november 2002 @ 17:36 |
quote:Oh dat hoeft niet,....dat weet ik al ![]() | |
nikanoru | dinsdag 12 november 2002 @ 19:56 |
quote:NEEN niet vertellen ik wil alles zelf uitvogelen. (Ik kan natuurlijk ook gewoon niet kijken maarja) | |
SmashBro | dinsdag 12 november 2002 @ 19:59 |
Ik heb die review van Metroid Prime van IGN net even uitgeprint (leest makkelijker) en het is gewoon 5 kantjes! In een best wel klein lettertype. Ze maken er wel werk van daar bij IGN ![]() | |
The.PhantoM | dinsdag 12 november 2002 @ 20:44 |
quote:veel text zegt niet altijd iets hoor ![]() [edit] heb je wel eens een pu review gelezen? Soms lullen ze pagina's weg over 1 ding wat ze zo kut vinden. Over 1 zielig boompje ofzo... [Dit bericht is gewijzigd door The.PhantoM op 12-11-2002 20:44] | |
febster | dinsdag 12 november 2002 @ 20:44 |
quote:Als je me 1x zou moeten geloven, geloof me dan nu dat dat in dit geval wel zo is ![]() ![]() | |
The.PhantoM | dinsdag 12 november 2002 @ 20:45 |
quote:dat is het wel goed ja | |
The.PhantoM | dinsdag 12 november 2002 @ 20:47 |
quote:Maar opzich lees ik liever een korte review. Heb nooit zin om zo lang te lezen. Liever kort en bondig ![]() | |
gieling.com | dinsdag 12 november 2002 @ 21:31 |
k lees gewoon altijd de PU ![]() | |
Chocobo | dinsdag 12 november 2002 @ 22:16 |
quote:Oei,...die vind ik persoonlijk sucken ! | |
SmashBro | woensdag 13 november 2002 @ 09:04 |
quote:Ja heb ik ook een abo op, maar die zijn sowieso heel anders dan IGN. ![]() | |
gieling.com | woensdag 13 november 2002 @ 09:09 |
quote:idd ![]() | |
PBateman1978 | woensdag 13 november 2002 @ 15:05 |
EINDELIJK Timesplitters 2 binnen gekregen.... Is er niemand die dit spel heeft op de NGC ? Heb volgens mij nog geen enkele reactie erover gezien nml. Terwijl het mij juist DE FPS lijkt tot aan Metroid.... ?!? | |
twi | woensdag 13 november 2002 @ 15:19 |
quote:SSB voor de N64 gaat hier na 3 uur spelen de deur uit - verkocht via eBay. Vond ik totaal niets aan. Ik heb niets aan multiplayer games. quote:Dat betekent niet dat Nintendo, dat alle rechten op Donkey Kong en bijbehorende figuren heeft, niets meer kan maken ![]() | |
Strolie75 | woensdag 13 november 2002 @ 15:31 |
Mmm, Resident Evil: 0 is dus toch niet de grote stap vooruit die aangekondigd was. ![]() | |
erikh | woensdag 13 november 2002 @ 15:55 |
heeft iemand trouwens al fifa 2003 voor de cube en is die beter dan de vorige versies. Daar kon je altijd op vaste plekken scoren en echt realistisch was het niet. Hoe zit dat nu? | |
SmashBro | woensdag 13 november 2002 @ 16:08 |
quote:Niet op Diddy, Dixie, Cranky, Tiny enzovoort hoor. Die heeft Rare ontworpen. Niet dat Rare er verder nog wat mee gaat doen (mag ook niet denk ik, de naam Kong op zich zal vast wel van Nintendo zijn), maar wel met Conker en Banjo en Kazooie (die tot voor kort ook exclusief voor Nintendo-consoles waren voorbehouden). Nintendo is volgens mij alleen echt eigenaar van Donkey Kong en Donkey Kong Junior enzo, die standaardfiguurtjes dus. Vandaar dat je Diddy, Dixie enz. ook alleen maar in Rare-games terugzag (m.u.v. Dixie in SSB Melee, maar dat was slechts een trophy). | |
febster | woensdag 13 november 2002 @ 16:24 |
PBateman1978: jawel ik heb TS2 en hij is idd cool om te doen vooral co op multiplayer ![]() ![]() Nieuwe Famitsu: Vertaling: quote:* febster ergggggg hoopt dat dit ook in de EU uitkomt ![]()
| |
speknek | woensdag 13 november 2002 @ 17:09 |
quote:Jawel hoor, ik heb hem. Maar ik vind het nou niet bepaald de FPS. Misschien moet ik hem wat vaker deathmatch met meer dan m'n broertje spelen. | |
Chocobo | woensdag 13 november 2002 @ 17:38 |
quote:Damn zeg,..........dat is pas een score. RE 0 heerst ![]() | |
febster | woensdag 13 november 2002 @ 17:42 |
quote:Die cijfers zijn echt ik weet alleen niet helemaal 100 procent zeker of Biohazard ook RE is ![]() ![]() ![]() | |
SmashBro | woensdag 13 november 2002 @ 17:58 |
Yep, Biohazard is Resident Evil. En Famitsu is dus een stuk positiever te spreken over RE 0 dan IGN? | |
Chocobo | woensdag 13 november 2002 @ 18:02 |
quote:IGN is die shit zat van items in dozen plaatsen en medailles in standbeelden douwen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat altijd wel cool vind. | |
G1Ace | donderdag 14 november 2002 @ 00:06 |
ik hoop ook dat die disk in amerika of europa uitkomt, wil wel ocarina of time spelen Dat icm gamecube, moet echt prachtige effecten geven, al zeg ik het zelf | |
speknek | donderdag 14 november 2002 @ 00:08 |
Ik heb nog een N64 met OOT staan, geen nut om die op de gamecube te kopen (alhoewel de controller lekkerder is). | |
Chocobo | donderdag 14 november 2002 @ 00:12 |
quote:Ik ben zelfs nu met OOT bezig. Zit in de shadowtemple ! | |
keeper | donderdag 14 november 2002 @ 01:12 |
quote:Ik zie mijzelf met die gamecube-controller niet echt relaxt gebruik maken van Z-Targeting. Welke aap heeft die Z-knop daar neergepleurd? Zattie op de N64 controller wel ff beter. | |
G1Ace | donderdag 14 november 2002 @ 11:12 |
heb geen OOT voor de N64, dus daarom is het voor mij wel interessant | |
SmashBro | donderdag 14 november 2002 @ 12:26 |
Ura Zelda is een soort OoT special edition met nieuwe gebeiden enzo, dus ook al heb ik OoT al ben ik daar eigenlijk ook wel benieuwd naar. Al is het natuurlijk op zich rete-irritant dat Nintendo OoT te snel de deur uit heeft gedaan waardoor er nog veel bugs inzaten en ie niet compleet was. Ze hadden het gewoon in 1 keer goed moeten doen i.p.v. nu nog eens met de echte, complete versie te komen. | |
UNDERTAKER | donderdag 14 november 2002 @ 13:16 |
*snel terug gaat naar zijn xbox topic* | |
nikanoru | donderdag 14 november 2002 @ 13:22 |
quote:En HEEL snel ja! | |
Reda | donderdag 14 november 2002 @ 13:26 |
quote:shadow temple is niet zo moeilijk meer. Je bent iig voorbij de watertempel en die is ECHT lastig voor mij geweest. Schiet wel een beetje op met spelen want Ganondorf ziekt rustig door | |
Reda | donderdag 14 november 2002 @ 13:30 |
quote:ach over een paar jaar is Mario vrolijk te zien op de XboX2 of 3 en hakt Link rustig zijn cell shading eraf op een Microsoft console. Wees maar alvast voorbereid | |
nikanoru | donderdag 14 november 2002 @ 14:09 |
quote:HALT!!!1 weet je wel wat je zegt?!?!!?!!? | |
SmashBro | donderdag 14 november 2002 @ 14:11 |
Ik lees net dat Soul Calibur 2 pas gepland staat voor november 2003 (!). Vind het wel érg lang duren. | |
speknek | donderdag 14 november 2002 @ 14:32 |
Ja, zeker omdat het spel al aangekonigd was als één van de eerste GC spellen. En ik op een goed vechtspel wacht. | |
Chocobo | donderdag 14 november 2002 @ 14:46 |
quote:Mij lijkt Mortal Kombat Deadly Alliance ook erg goed hoor ! | |
G1Ace | donderdag 14 november 2002 @ 17:19 |
quote:Microsoft gaat zich wel terugtrekken uit de consoles over paar jaar, kan ik je nu alvast voorspellen ze zijn helemaal verkeerd aan begonnen | |
Ajax_master | donderdag 14 november 2002 @ 18:24 |
Ik vind Timesplitters echt een mooi spel. Ik vind hem even lekker lopen als unreal 2003. Ja dat is heel wat voor een console first person shooter. Aleen als je levels wil maken en je hebt nog andere spellen voor je cube is het hoog tijd voor een nieuwe memory card. Damm wat neemt die levels 'veel in zeg!! Trouwens offtopic: | |
febster | donderdag 14 november 2002 @ 18:33 |
Whoeeeeiiiii ![]() Jaja goed nieuws vandaag Capcom heeft enkele games aangekondigd exclusief voor de Gamecube: Nummer 1: Product Number 3 aka P.N. 03, het lijkt op een soort Lara Croft met een StarWars, Matrix, Metal Gear Solid achtig sausje Beschrijving: quote:Mijn mening: Ziet erg leuk en mooi uit, samen met RE4 de beste titel van het stel denk ik, ben benieuwd wat Capcom ervan gaat brouwen maar heb er alle vertrouwen in ![]() ![]() Pics: ![]() ![]() ![]() Filmpje (alleen weet ik niet of die werkt) Numero 2 Wat info: quote:Mijn mening: Oke na deze filmpjes (sorry je zult ze moeten zoeken ![]() ![]() ![]() Alles is Real-Time dus niet pre-renderd Nummertje 3: Killer 7, een bloederige cellshaded FPS achtig iets met veel "sfeer" Beschrijving: quote:Dit spel vind ik minder, ik vind geweld in games niet erg ofzo maar dit vind ik iets te ![]() ![]() ![]() ![]() Filmpje 1 Filmpje 2 Nummer 4: Viewtiful Joe releasedatum voorjaar 2003, Info: quote:Weet niet wat ik er van moet vinden maar goed ![]() ![]() Filmpjes die t misschien wel of misschien niet doen ![]() Filmpje 1 Filpmje 2 Nummer 5: Dead Phoenix, release date zomer 2003 Beschrijving: quote: ![]() Een hele mooie game in wording denk ik met een soort FF sausje erover maar de gameplay zal goed moeten zijn anders wordt het absoluut nix dat vliegen maar ik wacht rustig af
Disclaimer: De filmpjes heb ik allemaal maar ik mag die link niet vrijgeven helaas, ik hoop dat de urls die ik hier gegeven heb het doen maar ze kunnen ook op dit moment erg sloom/overbelast zijn probeer het later dan nog eens | |
keeper | donderdag 14 november 2002 @ 21:33 |
* misschien Eternal Darkness SPOILER * . . . . . . . . . . Eh ja, wat mij dus opvalt in dat spel. Dat het lijkt alsof je af en toe echt een paar keer een plek moet bezoeken voor de clue waarmee je verder kan pas gegeven wordt. Voorbeeld: in chapter 3 met Anthony. Ik heb dus echt die hele abdij drie keer doorgelopen (en alles al gedaan en doodgemaakt enzo) en ook al ontelbare keren de boekenkast op de bovenverdieping gecheckt, maar pas toen ik er vandaag voor de zoveelste keer langs kwam en op 'Examine' drukte werd me een boek getoond die als schakelaar diende voor een deur. Maar dat is echt fuckin' irritant, want ik ben er zeer vaak langs gelopen en alles ge-examined maar toen kwam dat niet naar boven.. Verder is het zeker een dope spel. Ben nu bezig met Karim in chapter 4 | |
febster | donderdag 14 november 2002 @ 21:42 |
Toevoeging: Konami zou eigenlijk vandaag ook met een mededeling komen, maar heeft dat vanwege Capcom afgeblazen maar komt daar binnenkort mee. En Nintendo zelf komt zeer binnenkort met een MegaTon/erg belangrijke mededeling, en het is of een rij goede spellen (DK nieuwe Mario/Zelda/Mario Kart) maar waarschijnlijk de uitrol van de internetplannen van Big N want ze hebben al een groot netwerk klaar liggen in Japan als de geruchten kloppen maar ik wacht rustig af | |
G1Ace | donderdag 14 november 2002 @ 22:42 |
quote:Neh, is het niet
| |
PBateman1978 | vrijdag 15 november 2002 @ 09:16 |
Na een avondje TS2 weet ik t zeker, dit is het beste console FPS spel tot nu toe... Okee, ik heb nooit een N64 gehad, en dus ook nooit Goldeneye en PD gespeeld, maar goed.... De Arcade League is erg cool, zit nu alleen vast in ''Men in Grey'', die accountants blijven maar komen.... erg lastig | |
Luigi | vrijdag 15 november 2002 @ 09:31 |
Ik twijfel enorm of ik TS2 ga halen. Eigenlijk wacht ik op MP, maar die laat nog wel even op zich wachten vrees ik. En Mario Part 4 komt ook bijna. | |
Luigi | vrijdag 15 november 2002 @ 10:02 |
quote:Hij krijgt wel een rave-review op ign! En een 10 voor lasting appeal! Hmmmm. Alleen schijnt de single player mode wat minder te zijn? | |
UNDERTAKER | vrijdag 15 november 2002 @ 10:23 |
quote:Godzijdank ben je niet veprlicht dat soort ***games te kopen!!! ![]() | |
Smots | vrijdag 15 november 2002 @ 10:24 |
quote:kijk anders gewoon effe op www.metacritic.com ![]() | |
Chocobo | vrijdag 15 november 2002 @ 10:42 |
Ik weet dat Resident Evil 0 nog niet eens uit is hoor, maar ik heb net een filmpje van Resident Evil 4 gezien. Tis meteen het mooiste filmpje wat ik ooit heb gezien. Het is echt niet normaal. Wat een kracht in die Cube. Een volledige 3D RE...... Hier een voorbeeld shot. | |
Strolie75 | vrijdag 15 november 2002 @ 10:45 |
quote:Gamespot had de meeste moeite met de besturing die nog (steeds) niet verbeterd is. | |
febster | vrijdag 15 november 2002 @ 10:49 |
quote:Geil he ![]() ![]() Jammer alleen is dat als dat filmpje eindigt dat er 200X staat dus t zal wel 2004 ofzo worden | |
Chocobo | vrijdag 15 november 2002 @ 10:50 |
OMG,....Ik kan maar niet uit over dat filmpje ![]() | |
Chocobo | vrijdag 15 november 2002 @ 10:51 |
quote: ![]() ![]() LEON HEERST ! | |
Chocobo | vrijdag 15 november 2002 @ 10:54 |
Whoehahaha,...die kop van het artikel van CVG. RESIDENT EVIL 4 UNVEILED, WORLD CRAPS PANTS Capcom made a sneak showing of the latest in its horror series yesterday inducing torrents of faecal expulsion: first details inside | |
speknek | vrijdag 15 november 2002 @ 10:56 |
quote:Was het maar zo ![]() ![]() Hopen dat ze bedoelen dat ie misschien ook al 2003 uitgebracht gaat worden | |
SmashBro | vrijdag 15 november 2002 @ 12:18 |
RE 4 ziet er geweldig uit idd, fotorealisme begint erg dichtbij te komen. Al hoop ik niet dat spellen ooit echt helemaal fotorealistisch worden, dat lijkt me niet leuk. Vroeger had je weleens spellen die (gedeeltelijk) met echte mensen werkten zoals Red Alert en dat vond ik ook niks. | |
Luigi | vrijdag 15 november 2002 @ 14:42 |
Was er nou al een officiele release date voor SFA? | |
SmashBro | vrijdag 15 november 2002 @ 14:47 |
Volgens de nieuwe folder van Bart Smit 22 november. ![]() | |
Luigi | vrijdag 15 november 2002 @ 15:00 |
quote:Mooi! Dat wordt er 1 voor op de HCC dus. | |
Chocobo | vrijdag 15 november 2002 @ 23:19 |
SFA ? Oh god die komt ook nog ![]() * Chocobo houd het allemaal niet meer bij | |
febster | vrijdag 15 november 2002 @ 23:39 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() edit: Vergeet ik gewoon Splinter Cell (GC versie in de maak gelukkig) | |
Chocobo | zaterdag 16 november 2002 @ 07:36 |
quote: ![]() Mja,....Kingdom Hearts, Splinter Cell en Metroid Prime zijn mijn laatste aankopen dit jaar. Alhoewel ik ook nog over SFA twijfel. Metroid Prime is in ieder geval HET spel voor mij ! | |
HAL9000S | zaterdag 16 november 2002 @ 11:41 |
quote:Hier nog een !!! | |
Dr.Daggla | zaterdag 16 november 2002 @ 11:49 |
quote:Yeah! Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht. ![]() RE is nou eenmaal nog steeds een van de beste serie games. ![]() | |
Dr.Daggla | zaterdag 16 november 2002 @ 11:55 |
Ik blijf erbij dat er TE WEINIG screenies en linkjes naar filmpjes worden gepost.. Jammer.. Ik geef het goede voorbeeld wel ff. ![]() Resident Evil 0
[Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 16-11-2002 12:06] | |
Dr.Daggla | zaterdag 16 november 2002 @ 12:03 |
quote:Jammer maar helaas.. Van de 5 games die Capcom gaat ontwikkelen voor de GC is alleen RE4 exclusive voor de GC. De andere 4 (waaronder P.N. 03) worden hoogstwaarschijnlijk ook op de XBOX uitgebracht.. 15th Nov 2002 Titles: To have five titles exclusive to one format has surely got to limit your options. Think about it. Five titles. All of them of the quality only a Japanese company could produce. All of them will sell. Capcom has had a moment of clarity and realised the amount of uber-bucks they could be missing out on, which brings us to Shinji Mikami, producer of Resident Evil 4. The man himself stated that although RE4 is a definite GC-only title, the other four games are not. No other formats aside from Gamecube have been decided as of yet for Killer 7, Product Number 03, Dead Phoenix or the bizarre Viewtiful Joe, but we'll assume that the house that Bill Gates built will be right at the front of the queue waving the chequebook. In gamesland draait het allemaal om de $$$.. Dat begrijpt Capcom gelukkig ook.. [Dit bericht is gewijzigd door Dr.Daggla op 16-11-2002 12:12] | |
febster | zaterdag 16 november 2002 @ 12:17 |
quote:Eerst zien dan geloven ![]() ![]() Spoiler Alert Ik heb ze wel gezien en ook wel wat oude maar echt vet zijn ze zeker wel weer Jammer van je troll trouwens [Dit bericht is gewijzigd door febster op 16-11-2002 12:22] | |
Dr.Daggla | zaterdag 16 november 2002 @ 12:21 |
quote:Ga er maar van uit hoor. ![]() Money makes the world go round..Especially the world of games.. | |
febster | zaterdag 16 november 2002 @ 12:22 |
quote:Hoppa nog een troll ik zeg dit: ik ben blij dat ik voor een bedrijf heb gekozen dat goede gameplay heeft gekozen als speerpunt en niet kopen kopen kopen ![]() | |
Dr.Daggla | zaterdag 16 november 2002 @ 12:25 |
quote:LAMER! Wat nou troll.. Ik heb zelf ook een GC baklap.(<---Flame) ![]() Trouwens wel een erg lame fanboy opmerking hoor. ![]() Niets mis met de gameplay van de XBOX. ![]() | |
febster | zaterdag 16 november 2002 @ 12:27 |
quote:Lama, ik ga weer kwijlen bij Zelda screens en ik wacht rustig op the big N mededeling ![]() | |
Dr.Daggla | zaterdag 16 november 2002 @ 12:31 |
quote:Ik weet niet wat er trouwens zo trolly was aan die opmerking.. ![]() Het is gewoon een feit dat alles om geld draait.. ![]() Manyways.. Metroid, RE 0 en 4 zijn DE games waar ik op wacht. Zelda ook wel uiteraard..Al moet ik zeggen dat ik een beetje teleurgesteld ben dat ze voor cell shading hebben gekozen. Na het meesterwerkje OoT had ik eigenlijk gehoopt op een "normale" Zelda game.. Neemt niet weg dat Zelda er hoe dan ook komt. ![]() | |
Chocobo | zaterdag 16 november 2002 @ 12:34 |
Ik ben het met Daggla eens. Er moeten hier meer screens gepost worden. Hier mijn fave games ! Legend of Zelda Metroid Prime | |
febster | zaterdag 16 november 2002 @ 12:38 |
quote:Uitleg dan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [sub]krijg t niet duidelijk uitgelegd maar misschien is t een beetje duidelijk nu?[/sub] | |
febster | zaterdag 16 november 2002 @ 12:39 |
quote:Tnx Chocobo die MP screens had ik al gepost en de link van de Zelda screens gaf ik net ![]() ![]() Maar toch bedankt | |
nikanoru | zaterdag 16 november 2002 @ 12:42 |
quote:Bij xbox games hoor je bijna iedereen 9 van de 10 keer zeggen : Die graphics man kijk eens naar die graphics zo dat moet wel een goed spel zijn. Weten zij veel dat gameplay het spel maakt. | |
Chocobo | zaterdag 16 november 2002 @ 12:44 |
quote:I know,...maar ik dacht,..laat ik die Zelda screens eens posten ! En van Metroid kan ik geen genoeg krijgen ! | |
Chocobo | zaterdag 16 november 2002 @ 12:45 |
quote:Ben zelf de trotse eigenaar van alle consoles en trust me. De xbox heerst net zo erg als de andere. Ieder zijn kwaliteiten maar ze zijn allemaal cool..............en over XboxLive wil ik niet eens praten ! | |
HAL9000S | zaterdag 16 november 2002 @ 12:47 |
quote:tja, dat is de oppervlakkig gamer, heb trouwens vele xbox games gezien en gespeeld, maar geen enkele xbox game heeft meer (grafische) indruk op me gemaakt dan RE op de cube. Al moet ik zeggen dat CM3.0 er wel errug gelikt uitziet!! | |
febster | zaterdag 16 november 2002 @ 12:49 |
quote: ![]() * febster hoopt dat er ook iets komt als "Nintedonline" Tegen veel mensen Mario Karten, SSBM, Zelda/MP co op/multiplayer? (dat geld dus net zo goed voor Halo FF Tekken Splinter Cell enzo | |
Dr.Daggla | zaterdag 16 november 2002 @ 12:52 |
quote:Logisch toch.. Aan de hand van SCREENIES kan je ook alleen een oordeel geven over de graphics.. Maargoed, gameplay maakt idd het spel..Graphics zijn zeker belangrijk.. Maar in het land der games is gameplay koning. ![]() | |
Dr.Daggla | zaterdag 16 november 2002 @ 13:03 |
quote:Ik begrijp MS wel hoor.. Ze hebben natuurlijk bij een hoop mensen hun naam tegen.. Veel mensen haten Microsoft nou eenmaal.. Op PC gebied misschien terecht maar dat werkt ze ook tegen op consolegebied en dat vind ik onterecht en erg jammer.. Feit is ook dat er gewoon niet zo heel erg veel zeer aansprekende titels (voor mij dan) op de GC in productie zijn. (wat er aankomt aan aansprekende titels lijken mij wel pareltjes trouwens) Dat is het enige dat ik erg jammer vind van Bill zijn koopzieke gedrag.. Kameo bijv. is gecancelled voor de GC en is een XBOX exclusive geworden.. Alles blijft XBOX exclusive wat hij koopt en dat is heel erg jammer.. Maargoed.. Ontopic: | |
Chocobo | zaterdag 16 november 2002 @ 13:31 |
Ik weet niet wie van jullie de video review op Gamespot heeft gezien van Metroid Prime,................., ik raad je namelijk aan dit niet te doen. "Je wilt daarna niks anders meer......... ![]() Waanzinnig.......... | |
Dr.Daggla | zaterdag 16 november 2002 @ 13:35 |
quote:Sinds wanneer zijn we te lui om een linkje te posten?! ![]() | |
Chocobo | zaterdag 16 november 2002 @ 13:51 |
quote:http://gamespot.com/gamespot/filters/products/media/0,11100,447244,00.html ![]() | |
Dr.Daggla | zaterdag 16 november 2002 @ 14:17 |
quote: ![]() | |
Chocobo | zaterdag 16 november 2002 @ 14:17 |
quote:Hahahaha,...alles gezien ? Dat was erg he ! ![]() | |
Dr.Daggla | zaterdag 16 november 2002 @ 14:39 |
quote:Niet alles..Stream hakkelde wat.. ![]() Maar ik MOET MOET MOET um hebben! | |
G1Ace | zaterdag 16 november 2002 @ 15:04 |
ik heb op de 13de metroid prime besteld 18de komt ie uit meteen na mijn pwweek komt ie dus aan ![]() | |
Dr.Daggla | zaterdag 16 november 2002 @ 15:07 |
quote:November? December? | |
G1Ace | zaterdag 16 november 2002 @ 15:38 |
november Ik heb een amerikaanse GC | |
speknek | zaterdag 16 november 2002 @ 16:58 |
Ik wil niets anders meer dan Metroid Prime ![]() | |
speknek | zaterdag 16 november 2002 @ 17:01 |
quote:Ik niet, ik zou er iig geen geld insteken. Het leuke van consoles is juist dat je tegen je vrienden naast je kunt spelen. Wat is er nou voor leuks om in je eentje op een bank Mario Kart te spelen tegen iemand die je niet kent en niet ziet? | |
flappiewappie | zaterdag 16 november 2002 @ 20:06 |
quote:pcies, het pesten van je vrienden boven alles ![]() ![]() | |
G1Ace | zaterdag 16 november 2002 @ 21:04 |
ja... pesten van 15 vrienden, waarvan 3 bij jouw en de rest allemaal rond een andere cube is leuker! | |
SmashBro | zaterdag 16 november 2002 @ 21:43 |
Is het nationale nieuwe icoontjesdag in dit topic ofzo? Flappie, Daggla, G1Ace allemaal nieuwe opeens... Wel mooi hoor! ![]() Nog ff wat mooie/leuke/interessante Zelda-screens die volgens mij nog niet gepost waren:
| |
erikh | zaterdag 16 november 2002 @ 22:23 |
quote:Je wordt bedankt ![]() | |
flappiewappie | zaterdag 16 november 2002 @ 23:03 |
quote:niet iedereen heeft een T1 verbinding ![]() anywayz kijk dit ns : eerder dan op de ps2 gehehe | |
Chocobo | zondag 17 november 2002 @ 07:10 |
quote:Ehhhh,... nope,..dat is zijn zusje ! ![]() | |
G1Ace | zondag 17 november 2002 @ 11:00 |
morgen is de release van metroid prime moet alleen nog week wachten door shipping ![]() op zich, die screens van zelda lijken me best wel vet. Maar screens vertellen niet hele verhaal, daar zal de nieuwe zelda zeker niet aan tekort komen, doordat ze OOT playengine gebruiken | |
Chocobo | zondag 17 november 2002 @ 12:08 |
quote:OOT engine........ ![]() | |
G1Ace | zondag 17 november 2002 @ 12:12 |
bedoelde dus zelfde manier van spelen zoals in OOT zelfde controls +/- | |
Chocobo | zondag 17 november 2002 @ 12:18 |
quote:Precies,.........das heel wat anders ![]() | |
flappiewappie | zondag 17 november 2002 @ 12:50 |
quote:jah, hoe zitten de controls van zelda in elkaar eigenlijk? heb ik nog niks over gelezen/gezien ![]() | |
Chocobo | zondag 17 november 2002 @ 12:55 |
quote:Volgens G net als in OOT, en dat zou cool zijn, maar het maakt mij niks uit. Ik weet dat het cool wordt. | |
SmashBro | zondag 17 november 2002 @ 18:38 |
quote:Nee, DIT is zijn zusje. Dat andere meisje is iemand anders. ![]() | |
febster | zondag 17 november 2002 @ 19:56 |
quote:Hmmm nu ben ik in de war ![]() ![]() | |
frost_old_hate | zondag 17 november 2002 @ 20:03 |
Link een zusje??? hmmm ...tja wat moet ik daar nu van denken/.... | |
frost_old_hate | zondag 17 november 2002 @ 20:04 |
quote:Inderdaad Myamoto en die andere weldoeners die zelda creeren zullen er wel weer wat supers van maken | |
Chocobo | zondag 17 november 2002 @ 20:12 |
quote:Volgens mij is dit een gozer ! ![]() | |
Dr.Daggla | zondag 17 november 2002 @ 20:29 |
quote: ![]() Duidelijk niet! | |
G1Ace | zondag 17 november 2002 @ 20:32 |
zouden ze zelda weer erin hebben gestopt dan? | |
flappiewappie | zondag 17 november 2002 @ 21:02 |
quote:en hoe zitten ze bij OOT dan in elkaar ? ![]() | |
Chocobo | maandag 18 november 2002 @ 00:11 |
quote:Z-targeting heerste alhoewel dat erg lastig gaat worden op een Cube controller. Dat was lekkere gameplay..... gewoon een voorbeeld. | |
febster | maandag 18 november 2002 @ 00:25 |
quote:R knop als vervanger voor de Z targeting gebruiken ![]() Pookje: bewegen | |
Chocobo | maandag 18 november 2002 @ 00:27 |
quote:Ja,...maar in Zelda OOT speelde ik vaak met een hand ![]() ![]() Althans,....bij lange stukken lopen etc... In ieder geval kunnen we er best wel vanuit gaan dat dat wel goed gaat komen met de gameplay en zelda ! | |
febster | maandag 18 november 2002 @ 00:31 |
quote:*pakt N64/GC controller* Ja ik snap je punt, ik doe het zelf ook | |
G1Ace | maandag 18 november 2002 @ 09:09 |
vandaag komt het eindelijk eens uit: Metroid Prime moet nog min. een week wachten voordat ze het leveren ![]() | |
G1Ace | maandag 18 november 2002 @ 10:58 |
Wat is metroid prime nou zonder![]() metroid's | |
Chocobo | maandag 18 november 2002 @ 12:04 |
quote: ![]() | |
speknek | maandag 18 november 2002 @ 12:35 |
quote:Heh nou zeg poepoe nog een week wat een ramp ![]() Trouwens wel jammer dat het verhaal deze keer niet echt om Metroids lijken te draaien. Ik vond het altijd wat mysterieus hebben die dieren. | |
G1Ace | maandag 18 november 2002 @ 12:42 |
quote:7 dagen shipping word er echt gek van | |
Luigi | maandag 18 november 2002 @ 12:44 |
Ik twijfel enorm tussen Timesplitters 2 NU kopen, volgende week Mario Party 4 kopen of volgende week SFA kopen. ![]() | |
Forau_Diavolina | maandag 18 november 2002 @ 12:44 |
Heren, ik ben van plan om een GC te kopen, maar enigzins bang dat het na een paar jaar weer overrompeld wordt door een of ander nieuw project, en de GC in de hoek gegooid wordt. Kan iemand misschien die gedachte veranderen, zodat ik met een goed hard een leuk kubusje kan aanschaffen? | |
Luigi | maandag 18 november 2002 @ 12:47 |
Als de opvolger van de GC er is (die pas over JAREN zal verschijnen) kun je weer gaan wachten op die opvolger. Enzovoort. Trust me, je krijgt er GEEN spijt van, de GC is nu pas op stoom. | |
G1Ace | maandag 18 november 2002 @ 13:05 |
quote:eh Vraag 1. Wat wil je, multi player of single? Single, SFA Multi, ga door met vraag 2 Vraag 2, wil je daarnaast ook single? Ja, TS2 Nee, ga door met vraag 3 Vraag 3, wil je mensen afknallen of gewoon spelen Afknallen, timesplitters 2 gewoon spelen, mario party | |
speknek | maandag 18 november 2002 @ 14:21 |
quote:Nee die gedachte kan niemand veranderen, maar met een goed hart een leuk kubusje kopen kan altijd. | |
flappiewappie | maandag 18 november 2002 @ 14:49 |
quote:ik wil star fox! voor multi player heb ik SSBM wel ![]() | |
Luigi | maandag 18 november 2002 @ 14:51 |
Ik wil alles. | |
nikanoru | maandag 18 november 2002 @ 14:53 |
quote:Meesterlijk plaatje ![]() ![]() Is het een skin oid? | |
G1Ace | maandag 18 november 2002 @ 17:14 |
quote:sorry, had het gevonden op nintendo website bij de prime artwork quote:Tuurlijk zal over paar jaar het worden overrompelt, maar ja, dat heb je zowiezo ook met computers. Koop je vandaag een 2.2 ghz, of wacht je ermee tot over paar jaar er een 10 ghz bestaat. Waar je op moet letten is wat nou het slimst is om te kopen, waar de meeste mogelijkheden mee zitten, en welke soort spellen je aantrekken. De cube is wat volwassener voor Nintendo dan andere consoles, gezien eternal darkness, metroid prime, resident evil, om maar paar voorbeelden te noemen. Tuurlijk, je kan wachten, en dan, kan je eindeloos blijven wachten. Ik raad je aan de gamespot video review van metroid prime te bekijken | |
gieling.com | maandag 18 november 2002 @ 17:55 |
**ander onderwerp animalcrossing lijkt me toch wel vet! | |
MeneerTim | maandag 18 november 2002 @ 18:01 |
quote:Ik ook. Vooral Zelda. Ik heb net gezocht maar ik kan het niet vinden, wanneer wordt ie verwacht? | |
Forau_Diavolina | maandag 18 november 2002 @ 18:05 |
Dank, ik zal eens op gamspot kijken, en dan mijn broertje overhalen om met mij een kubus te kopen ![]() | |
gieling.com | maandag 18 november 2002 @ 18:07 |
quote:overhalen ![]() dwingen ![]() | |
Lexie | maandag 18 november 2002 @ 18:33 |
quote:Wat gebeurt er eigenlijk in dat spel? Is het vergelijkbaar met harvest Moon, dat vond ik echt een mooi spel. In Harvest Moon moest je gewoon een boerenleventje leiden, dat was wel eens verfrissend voor een keer. | |
Chocobo | maandag 18 november 2002 @ 18:40 |
SFA is toch al uit ? Ik dacht dat ik die bij de BS zag liggen. Iemand die het spel gaat halen? ![]() | |
Lexie | maandag 18 november 2002 @ 18:42 |
quote:Neuh, na Mario 64, Banjo Kazooie, Donkey Kong en Mario Sunhine ben ik wel even uit verzameld.... Ik denk dat het wel even duurt voordat ik weer een platformer koop. | |
G1Ace | maandag 18 november 2002 @ 20:35 |
quote:je hoeft hem niet over te halen nadat hij die review ziet, zal hij jouw juist proberen over te halen om nu te kopen | |
febster | maandag 18 november 2002 @ 22:07 |
![]() ![]() ![]() quote: ![]() ![]() ![]() | |
gieling.com | maandag 18 november 2002 @ 22:41 |
quote:Jah zoiets, ![]() Hier zit alleen geen eind aan. Je woont in een dorp en daar kan je een huis kopen, vrienden maken soort The sims dus, maar dan anders ![]() Je kan ook cadeautjes versturen naar andere gamers. dat doe je dan zo. Jan heeft animal crossing an stuurt een cadeau naar piet. Je stuurt hem dan bij het post kantoor en je krijgt een password. Jan mailt naar peit dt wachtwoord + de naam van de stad + speler En zo krijgt peit z'n cadeautje kwel toch?!? ![]() en je kan nog je huis inrichten, van alles wat dus. ![]() | |
gieling.com | maandag 18 november 2002 @ 22:41 |
quote: ![]() dubbel post | |
Chocobo | dinsdag 19 november 2002 @ 00:06 |
quote:Hahahahaha,...dat klopt allemaal als een bus, maar misschien is het beter om de gehele ign review te lezen. | |
Chocobo | dinsdag 19 november 2002 @ 00:10 |
Europese releasedates. Zelda pas rond de zomer ![]() Metroid Prime (March 2003) Metroid en Zelda komen naar mijn mening te laat. Ik had ook wel met de Kerst Metroid willen spelen net als die US-ers. * Chocobo hoop nog op een wonder en hoopt dat de Freeloader nou eens uitkomt | |
febster | dinsdag 19 november 2002 @ 00:12 |
quote:MP had GVD gewoon de 10e jan uit moeten komen ![]() ![]() En daarbij, Zelda komt gvd ook al 18 dec uit in Japan en een goede conversie naar Pal moet dan een half jaar duren | |
Chocobo | dinsdag 19 november 2002 @ 00:19 |
quote:Ik doe even met je mee.... GODVERDOMME | |
speknek | dinsdag 19 november 2002 @ 08:03 |
Inderdaad, teringlijers. Alsof het niet zou verkopen hier. | |
Dr.Daggla | dinsdag 19 november 2002 @ 08:38 |
Bij Zelda kan ik het nog wel begrijpen.. Die moet immers vertaald worden naar het Engels.. Dat MP is uitgesteld is gewoon zwaar kut en onnodig! ![]() | |
Luigi | dinsdag 19 november 2002 @ 09:30 |
Nou, lekker dan. Ga ik toch maar eerst TS2 halen. | |
PBateman1978 | dinsdag 19 november 2002 @ 09:57 |
Daar zul je zeker geen spijt van krijgen Luigi... TS2 is heel erg strak ! | |
nikanoru | dinsdag 19 november 2002 @ 09:57 |
quote:FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK.%#_!&_"$%&_%(&&%&(&)%_&##$"(_(. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() DIT VIND IK NIET FIJN. (Zal micro$oft wel achter zitten) | |
Dr.Daggla | dinsdag 19 november 2002 @ 10:03 |
quote:Wat een trieste, kansloze en domme kutopmerking zeg. ![]() Ben je jaloers ofzo.. ![]() Wat heeft Microsoft in hemelsnaam nou weer met MP en Nintendo te maken. Gewoon een beetje slechte marketing van de publisher. Wsl hebben ze zo er hun redenen voor. Al zou ik niet weten waat die zijn..Waarom zou je een game waar alle GC bezitters op wachten nog langer uitstellen? Hij is immers al af (engels gesproken versie). Converten naar PAL is a piece of cake.. | |
speknek | dinsdag 19 november 2002 @ 10:04 |
Tja vaak doen ze het om eerst wat eerder gemaakte kosten terug te winnen. Maar zoals ik al zei, alsof dit niet verkoopt ![]() | |
Luigi | dinsdag 19 november 2002 @ 10:05 |
Ik snap het ook niet. Zal wel met marketing te maken hebben. Zo werken ze zaken als Freeloader en ombouwen wel in de hand natuurlijk. | |
Dr.Daggla | dinsdag 19 november 2002 @ 10:09 |
quote:Ik vind dat dat op een GC moet kunnen! Je kan er immers alleen import GC games mee spelen. Illegaal kopieëren kan niet echt.. Ik kan niet wachten op de freeloader. ![]() | |
G1Ace | dinsdag 19 november 2002 @ 11:19 |
opzich, ik wil ook freeloader, soms is het handiger gewoon spellen hier in Nederland te kopen spijt me voor jullie dat Metroid Prime nog langer op zich laat wachten. maar denk er dan zo over, jullie hebben nu wel meer plezier eraan, omdat jullie extra veel erover zijn gehyped | |
SmashBro | dinsdag 19 november 2002 @ 12:32 |
quote:Ik vind dat ik nu wel genoeg ben gehyped eigenlijk, hij mag nu wel komen. Nu ie in maart pas komt is de hype/anticipatie alweer voorbij, beetje mosterd na de maaltijd. ![]() Dat heb ik nu ook met SFA, daar heb ik echt heel lang naar uitgekeken maar omdat we er zo lang op moesten wachten heb ik nu een beetrje zoiets van oja die kwam ook nog... | |
Dr.Daggla | dinsdag 19 november 2002 @ 12:35 |
quote:Ik kan het niet meer dan eens met je zijn. ![]() Wachten op goede games is zwaar kut. | |
Luigi | dinsdag 19 november 2002 @ 13:01 |
Hypen zuigt. Een goede game heeft geen hype nodig. | |
SmashBro | dinsdag 19 november 2002 @ 13:14 |
Het is ook niet echt een hype ofzo bij MP, gewoon anticipatie aangezien dat spel zo goed is. En dat kan niet oneindig lang aanhouden, ik denk bijvoorbeeld van mezelf niet dat ik er in maart nog zo om zit te springen als nu. Ik snap gewoon niet dat het altijd zo lang duurt eer games naar Europa komen, vind het ook zeker geen goede zaak. | |
speknek | dinsdag 19 november 2002 @ 13:15 |
Nintendo gaat een beetje dezelfde kant op als Sega, de Europese markt lijkt niet interessant meer ![]() | |
Skull | dinsdag 19 november 2002 @ 13:24 |
quote:Zie hier de reden waarom ze het doen. Tuurlijk verkoopt zo'n spel wel, de andere spellen daardoor alleen minder. | |
Luigi | dinsdag 19 november 2002 @ 13:25 |
quote:Haha, idd. Zo had ik het niet bekeken. Nouja, ze hadden 'm niet bij de MM en bij de e-plaza, dus voorlopig heb ik niks gekocht! ![]() | |
speknek | dinsdag 19 november 2002 @ 13:25 |
Dat denk ik inderdaad ook. Niet dit spel hoeven ze bang te zijn dat het niet verkoopt, maar aangezien andere spellen dat wel hadden komen er deze maand een hele hoop nieuwe uit. Waaronder Eternal Darkness, TimeSplitters 2 en Star Fox die allemaal natuurlijk met een grotere spreiding in Amerika uitkwamen. Maar dan nog vind ik maart, MAART, wel erg ver weg ![]() |