quote:maak foto's van alle pagina's die je hebt gemaakt. Die hoef je niet verplicht te posten, maar als er een boekje kwijt maakt is het een schrale troost dat de foto's er nog zijn
quote:Op dinsdag 7 april 2015 23:11 schreef Radyhyn het volgende:
Morgen ga ik het boekje ook afmaken (is al lang bijna af.. maar moet nog 1 pagina afmaken) en dan volgt ook een sneak-peak
Enne niet vergeten voor versturen:
[..]![]()
Ow en pritstift..Heb ik vorige week druk zitten pritstiften.. komt nu alles los buuuhhh
Die heb ik ook! Daar plakt echt alles meequote:Op woensdag 8 april 2015 00:27 schreef Hilzillah het volgende:
Hobby lijm van Action. Vlekt niet mits voorzichtig gelijmd en laat niet los
oh wat gaaf!!!quote:Op woensdag 8 april 2015 18:45 schreef Radyhyn het volgende:
De pagina's voor het boekje van Butter zijn af
Sneak Peek:
[ afbeelding ]
Ik heb ook de voorkant van je boekje gepimpt (= middelste foto)
De ideeën voor de pagina's van het boekje van JM zijn ook al compleet in mijn hoofd. Nu de uitwerking nog
quote:Op donderdag 9 april 2015 21:50 schreef Stormqueen het volgende:
Fazz, ik word zenuwachtig van je sneak!
oh dankjequote:
Dat is de uiterste verzenddatumquote:Op vrijdag 10 april 2015 07:09 schreef Barreltje het volgende:
Ik hoef toch pas maandag te verzenden?![]()
Ziet er geweldig uit!quote:Op woensdag 8 april 2015 18:45 schreef Radyhyn het volgende:
De pagina's voor het boekje van Butter zijn af
Sneak Peek:
[ afbeelding ]
Ik heb ook de voorkant van je boekje gepimpt (= middelste foto)
De ideeën voor de pagina's van het boekje van JM zijn ook al compleet in mijn hoofd. Nu de uitwerking nog
joh gekkie! dan laat je m toch leeg? ik snap je omstandigheden wel hoorquote:Op vrijdag 10 april 2015 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
door privé omstandigheden ben ik niet meer aan mijn idee voor mijn lege bladzijde in kwaks boekje toegekomen....
Ik ga dus dit weekend nog wat fröbelen, en hopen dat LuDann nog een teken van leven geeft
Spann0nd!quote:Op vrijdag 10 april 2015 15:40 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Ziet er geweldig uit!
Ik ben druk bezig met je boekje hoor JM!
Ga vanavond weer verder.
Mooi!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |