Nice!quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:12 schreef mousemicky het volgende:
Kwakz, omdat ie toch al af is, komt Barreltje's boekje wat eerder jouw kant op, heb je volgende week langer dan de door jou geplande 1 week. Hij gaat dinsdag op de post denk ik
Ja, wat een bron van inspiratie is Pinterest toch!quote:Op zaterdag 4 april 2015 13:22 schreef mousemicky het volgende:
Nieuw knutselspul vraagt er idd om om gebruikt te worden
En ik krijg van dat art journaling op pinterest zo'n leuke ideeën, dat ik alvast losse pagina's aan het maken ben voor andere (en voor mezelf ook 1)
quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:24 schreef L-E het volgende:
Hehe, heb je nu mijn vocabulaire als inspiratie gebruikt?
quote:
*pinterest weer aanslingertquote:Op zaterdag 4 april 2015 22:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn man zei serieus gisteren nog: 'Wat word jij toch elke keer grof in de mond als je zwanger bent..'
quote:Op zaterdag 4 april 2015 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
Gewoon een paar Dirk & desiree stripjes in dat boekje van L-E
gelukkig is er niks aan de hand! Welkom terug!quote:Op zondag 5 april 2015 12:21 schreef LuDann het volgende:
Hoi! Ik ben weer boven water hoor!![]()
Ik was onverwachts een weekje weg en had mijn telefoon thuis laten liggen. Ik heb SQ d'r boekje ontvangen hoor! Harstikke leuk gedaan SQ, krijg er een beetje prestatievrees van.![]()
Stom dat ik mijn adres in mijn boekje ben vergeten te zetten.
Yitchaaaaaaa!!quote:Op zondag 5 april 2015 22:44 schreef Fazzoletti het volgende:
Woooooh, bijna al m'n 2e (dubbele) pagina af voor Hilz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |