abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151288732
Hoi allemaal!

Ik ben benieuwd of meer dames dit probleem kennen. Sinds 7 maanden heb ik een vriend en gaat het echt perfect tussen ons. Geen onzekerheid, geen problemen en compleet vertrouwen: HEERLIJK!

Ik ben sinds een maand weer begonnen met de pil (hiervoor condooms) Microgynon30 en voel me echt heel naar. Ik zit niet lekker in mijn vel, voel me ontzettend onzeker over alles, met name mijn relatie/vriend (ben ik wel leuk genoeg etc.) en ben nu opeens ook veel sneller jaloers terwijl dit de eerste 7 maanden geen enkele issue was. Ik probeer hem hier niet mee lastig te vallen maar ik heb er zoveel last van op dit moment. Ik mis dat onbevangen vertrouwde, fijne gevoel van de eerste tijd.

Omdat dit echt enkele dagen nadat ik met de pil ben gestart is begonnen vraag ik me af...herkent iemand dit? En als ik met de pil stop ebt dit gevoel dan ook weer weg?
pi_151288802
Kan wel kloppen hoor. Merk dat ik zelf ook emotioneel wat minder stabiel ben sinds ik vorige maand weer aan de pil begonnen ben. Als je er echt heel veel last van hebt kun je misschien beter een spiraaltje nemen.
pi_151288978
Stop. En kijk of het weer verandert
pi_151289708
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 11:38 schreef Holy_Goat het volgende:
Stop. En kijk of het weer verandert
Dit dus. Dit is de enige manier om erachter te komen.
  vrijdag 3 april 2015 @ 14:45:59 #5
405616 BlueJeans
I'm feelin' eletric
pi_151329094
Toen ik met de pil begon was ik zeer emotioneel en moest ik op de kleinste dingen huilen. Gelukkig ging dit na een paar maanden vanzelf over ;)
Want ik wil gezellig met je neutronenbommenstickers op m'n nieuwe tas gaan plakken!
pi_151329934
Ik heb die pil ook gehad en ik had nergens last van. Maar je zou even kunnen stoppen toch? En dan kijken of het over is? En anders weer beginnen? Waarom is dit ingewikkeld? :P
  vrijdag 3 april 2015 @ 15:31:33 #7
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_151330366
Dit gaat als het goed is na enige tijd vanzelf weer over. Je lichaam moet er weer even aan wennen.

(Sprak ik als man, uit ervaring :+ )
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_151331919
Erg herkenbaar. Na 2 weken microgynon werd ik ook heel down en onzeker over mezelf. Had o.a. last van onverklaarbare huilbuien en verstopping. Overgestapt naar een pil met oestrogeen overwicht (Yaz-24+4) en veel minder last gehad van bijwerkingen.

En ja, het gevoel trekt binnen enkele dagen na stoppen weer weg. Dan voel je je weer jezelf. :)

[ Bericht 15% gewijzigd door -Strawberry- op 03-04-2015 16:36:24 ]
pi_151332166
Misschien heb je wat aan dit topic: SEX / [TVT] De Pil deel 13
pi_151335497
Misschien niet de beste methode, maar gewoon helemaal niet meer aan de anticonceptie? En anders een spiraal proberen, maar dat is ook niet bij iedereen geweldig.

Ik ben nu al 8/9 manen gestopt met de pil omdat ik ook gewoon een wrak was en niet tegen al die hormonen kan.

Voel me kiplekker _O_

Amper nog ruzie, geen huilbuien om zeehondjes, kan gewoon het nieuws kijken zonder depressief te worden en het klinkt raar maar ik ben nu meer zeker van dat ik niet zwanger word, dan toen ik aan de pil zat. Weet nu ten minste precies wanneer ik mijn eisprong heb, als je aan de pil bent kan die gewoon random zonder dat je het weet komen als je hem niet goed slikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')