quote:Ik vind 't goed. Maar het is idd wel druk enzo
Op donderdag 30 januari 2003 21:45 schreef Gorro het volgende:
Is het geen idee om hier een tournament van te maken. Ik geloof dat er vorig jaar ook één geweest is. Het is alleen wel erg druk in muziek nu met tournaments en er moet ook iemand bereid worden gevonden om het te organiseren, maar mij lijkt het wel een goed idee...
Dus interesse?
quote:Prima, wat mij betreft. Klinkt als een leuk idee.
Op donderdag 30 januari 2003 23:55 schreef Seborik het volgende:
Ik wil op zich wel net zoiets doen als wat menjo gedaan heeft met een top100, maar dan moet er wel genoeg animo voor zijn. Kun je top10 lijstjes insturen. (zie de FAQ voor de topics daarover)Dus interesse?
Wat het ook wordt, ik doe iig mee
quote:3 steps ahead
Op vrijdag 8 november 2002 14:23 schreef FAIR het volgende:
Oxide & Neutrino - 2 Stepz Ahead.
quote:Eej maar Millionaire is volgens mij wél in 2001 uitgekomen hoor!
Op donderdag 30 januari 2003 20:19 schreef IsaacD het volgende:
Het leuke altijd is van die jaarlijstjes is dat de meeste ceedees uit de laatste drie maanden komen!Iedereen vergeet bijvoorbeeld knettergoede ceedees die uit januari komen enzo.. Ik dacht bijvoorbeeld van Echobrain dat ie uit 2001 kwam.. Maar deze is toch samen met Millionaire - Outside the Simian Flock binnengekomen in mijn Top 5 platen aller tijden
Anywayz, mijn lijstje:
QOTSA - Songs for the deaf
Spinvis - Spinvis
Muse - Hullaballoo soundtrack
Alanis Morissette - Under rug swept
Alanis Morissette - Feast on scraps
Foo Fighters - One by One
Audioslave - Audioslave
Tori Amos - Scarlet's walk
quote:Tja, maar een bandstoernooi is een stuk frustrerender... Het feit dat bekendheid het altijd wint van kwaliteit is vreselijk pijnlijk, en ik moet ook aan m'n hart denken.
Op vrijdag 31 januari 2003 01:11 schreef Gorro het volgende:
Ik vind persoonlijk een tournament zoals nu bijvoorbeeld het Bands-tournament van ranja altijd leuker, maar dat vergt wel weer meer tijd en inspanning.
quote:Dat maakt het juist spannender naar mijn idee, en niet altijd wint bekendheid het van kwalitiet. Bijvoorbleed bij het Fok! Movie Tournament 2002 heeft Donnie Darko het gewonnen van Lord Of The Rings: The Two Towers. Maar goed, ik kan met beide structuren leven. Nu nog iemand zo gek vinden om het te organiseren
Op vrijdag 31 januari 2003 10:07 schreef Grobbel het volgende:[..]
Tja, maar een bandstoernooi is een stuk frustrerender... Het feit dat bekendheid het altijd wint van kwaliteit is vreselijk pijnlijk, en ik moet ook aan m'n hart denken.
Dan liever gewoon een lijstjesinlever-structuur.
quote:De laatste 3 maanden van 2002 waren juist behoorlijk zwakjes. In oktober nog enkele aardige releases, november kwam er heel bekaaid vanaf met Sigur Rós als enige noemenswaardige plaat en december... tja, da's al jaren een waardeloze maand.
Op donderdag 30 januari 2003 20:19 schreef IsaacD het volgende:Het leuke altijd is van die jaarlijstjes is dat de meeste ceedees uit de laatste drie maanden komen!
Iedereen vergeet bijvoorbeeld knettergoede ceedees die uit januari komen enzo.. Ik dacht bijvoorbeeld van Echobrain dat ie uit 2001 kwam.. Maar deze is toch samen met Millionaire - Outside the Simian Flock binnengekomen in mijn Top 5 platen aller tijden
quote:Ja in Belgie kwam hij uit in Oktober 2001 en in Januari 2002 in Nederland
Op vrijdag 31 januari 2003 09:02 schreef PiperMaru het volgende:[..]
Eej maar Millionaire is volgens mij wél in 2001 uitgekomen hoor!
[Dit bericht is gewijzigd door IsaacD op 31-01-2003 13:54]
quote:Ja, ik dus, maar dat wordt pas op z'n vroegst na het weekend.
Op vrijdag 31 januari 2003 10:48 schreef Gorro het volgende:[..]
Dat maakt het juist spannender naar mijn idee, en niet altijd wint bekendheid het van kwalitiet. Bijvoorbleed bij het Fok! Movie Tournament 2002 heeft Donnie Darko het gewonnen van Lord Of The Rings: The Two Towers. Maar goed, ik kan met beide structuren leven. Nu nog iemand zo gek vinden om het te organiseren
edit:
oeps, beetje laat
quote:www.suncaged.com voor het laatste nieuws over het album, het wordt verwacht voor de zomer van dit jaar (2003).... Hier kun je trouwens ook al hun demo's bestellen en ze zijn bij alle optredens te koop.....ik heb ze allemaal, maar Dominion is mijn favoriet......(daar maken ze nog gebruik van de stijl en de stem van Sacha Burchardt.) Bij de nieuwe demo hebben ze een nieuwe zanger,Andre Vuurboom,instrumentaal is de band nog steeds hetzelfde, maar de stijl van de teksten en zanglijnen zijn veranderd, ook vet, maar anders.....een aanrader: Band nr 'weet ik hoeveel' van Marcel Coenen: "Fitfth" http://artists.iuma.com/IUMA/Bands/Fifth/index-0.html kun je hun sounds downloaden....
Op zondag 1 december 2002 15:05 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ik vind Dream Theater soms een beetje kinderachtig, wat betreft maatwisselingen. Ze hebben blijkbaar nog steeds behoefte om zichzelf te bewijzen met vooral maatwisselingen. De prioriteit voor melodie is niet superhoog bij Dream Theater, wat ik jammer vind. Er komt wel bij dat ze echt hun eigen stijl hebben, en een creatieve drummer (die geen kuttriggers gebruikt). Voor beide heb ik veel respect.
Rebirth van Angra vind ik wel een van de beste cd's die ik dit jaar heb. Van Suncaged zou ik ook wel een cd willen hebben, die solo cd van Marcel Coenen heb ik al, geen id waar de Suncaged albums kunt halen. Wanneer komt dat nieuwe album trouwens uit? Ze waren toch druk bezig met opnamens?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |