Dream Theater
Six Degrees Of Inner Turbulence
Ben 3 november naar Inner Tourbulence geweest in Ahoy (part 2) en ik ben helemaal onder de indruk van die heren...
Maar in 2002 heb ik ook een demo in handen gekregen via de lokale gitaarshop en die vind ik zo VET..nl.
Sun Caged Dominion echt super!!!
Voorlopige nominering:
Saybia - The Second You Sleep
Goed, maar niet zo super als die hierboven:
Pink - M!zzundaztood
Robbie Williams - Escapology
Bon Jovi - Bounce
Richard Ashcroft - Human Conditions
Die Toten Hosen - Auswärtsspiel
Official Soundtrack - XXX
Tori Amos - Scarlet's Walk
Verder weinig cd's uit 2002 gekocht dit jaar .
Vergeet niet dat dit jaar de nieuwe deftones nog uit komt!
ISOS3 of Airdrawndagger
quote:Nope, maart 2003 op z'n vroegst. Staat op de website.
Op zondag 10 november 2002 22:10 schreef Thomasumo het volgende:Vergeet niet dat dit jaar de nieuwe deftones nog uit komt!
quote:Black of White??
Op zondag 10 november 2002 17:23 schreef okkie-man het volgende:
sensation 2002
Black is zeker wel goed.
komt op een goede tweede plaats.
maar ik blijft toch wel id-t present dana mix: 01
Echt een heel goed album
quote:Hier komen ook nog Symphony X - The Odyssey, Luca Turilli - Prophet of The Last Eclipse en Therion - Live in Midgard bij.
Op vrijdag 8 november 2002 14:35 schreef Seborik het volgende:
Ik kan echt nog niet kiezen, er komen nog een paar leuke uit en ik moet er nog een paar kopen...In ieder geval staan Star One, Halford - Crucible, Iron Maiden - Rock in Rio en Blind Guardian - A Night at The Opera wel hoog op m'n lijstje.
Nou ja, in hoeverre kan een live-cd een "beste nieuwe cd" zijn, let je dan vooral op de liveprestaties van een band, of is het toch het muzikale geheel, dus ook de oudere nummers die ze live spelen?
quote:Ik vind Dream Theater soms een beetje kinderachtig, wat betreft maatwisselingen. Ze hebben blijkbaar nog steeds behoefte om zichzelf te bewijzen met vooral maatwisselingen. De prioriteit voor melodie is niet superhoog bij Dream Theater, wat ik jammer vind. Er komt wel bij dat ze echt hun eigen stijl hebben, en een creatieve drummer (die geen kuttriggers gebruikt). Voor beide heb ik veel respect.
Op vrijdag 8 november 2002 14:01 schreef blade182 het volgende:
Dream Theater - Six Degrees Of Inner TurbulenceDream Theater the best!!!
Rebirth van Angra vind ik wel een van de beste cd's die ik dit jaar heb. Van Suncaged zou ik ook wel een cd willen hebben, die solo cd van Marcel Coenen heb ik al, geen id waar de Suncaged albums kunt halen. Wanneer komt dat nieuwe album trouwens uit? Ze waren toch druk bezig met opnamens?
Afwachten wat de maand december nog brengt
de nieuwe versie
echt veel stijlen van muziek.... toppertje!!! Die lui kunnen veel
quote:Ik dacht al wanneer komt-ie...
Op vrijdag 8 november 2002 15:08 schreef B1tchwax het volgende:
Queens of the Stoneage - Songs for the Deaf
(ik sluit me er bij aan...)
quote:Whoehaaaaaaaaaaaaaa. HEBBEN!!!!
Datsuns vond ik ook leuk trouwens...Op vrijdag 8 november 2002 15:08 schreef B1tchwax het volgende:
Aankomend jaar:
Gallery of Mites - Bugs On A Bluefish
Monstermagnet - nog niet bekend
hopelijk eindelijk Unida's albumVooral Gallery of Mites word een kunststukje voor de stonerliefhebbers.
Tim Cronin - Vocals
Jon Kleiman - Drums, Rhythm Guitar, Bass
Ed Mundell - Lead Guitar
Stu Gollin - Lead Guitar
Tommy Southard - Lead Guitar
Mike Schwaggert - Lead Guitar
Phil Caivano - Lead Guitar
Joe Calandra - Bass
Jim Baglino - Bass
Duane Hutter - HarmonicaDe liefhebbers hebben de namen van Monster Magnet bandleden er tussenuitgepikt
.. Vocals komen naast Cronin voor rekening voor.. Garcia! (van Kyuss faam
)
Afgelopen jaar getipt voor een release eind dit jaar.. is uiteindelijk maart aankomend jaar geworden.. zeker een interessante band!
en dat was het wel, allemaal erg goede cd's.
Ik heb er vast een paar vergeten maar die komen nog wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |