Er zijn toch ook modellen dat je de bilnaad ziet wat vinden de vrouwen hier van ?
DAt is weer een beetje te toch?
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 13:58 schreef nonzz het volgende:
Echt vet ja!
Kun je ook mooi strings spotten
quote:heb er sinds kort 2 van, en ze zitten lekker, wil niet meer anders voorlopig!!
Op vrijdag 8 november 2002 13:51 schreef harmonichunk het volgende:
DE broeken worden steeds lager niet dat ik het erg vind
vind het alleen maar leuk
Het maakt eeen vrouw gelijk zoveel ah mooier
Wie van de vrouwen draagt hier vaak heupbroeken?Er zijn toch ook modellen dat je de bilnaad ziet wat vinden de vrouwen hier van ?
DAt is weer een beetje te toch?
Het enige probleem is eventueel ondergoed (string) dat er bovenuit komt, maar verder vind ik het perfecte broeken.
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 14:33 schreef Angeles het volgende:
Ik heb een hele lage heupbroek van Indian Rose (ik heb hem nu toevallig aan) en ik vind het heel lekker zitten, hij staat ook heel mooi. Ik heb ook nog een vrij lage heupbroek, iets minder dan die Indian Rose, een roze van ONLY. Ik vind het veel lekkerder zitten dan zo'n hogere broek. Van die echte taillebroeken vind ik absoluut niet mooi en ook niet lekker zitten, daar heb ik er ook maar eentje van gehad en sindsdien alleen nog maar broeken die meer om de heupen zitten. Maar dat echt hele lage vind ik juist wel heel mooi.Het enige probleem is eventueel ondergoed (string) dat er bovenuit komt, maar verder vind ik het perfecte broeken.
zie vaak genoeg van die meisje waar der echt zo een vetrol boven uit komt, brrrrr
zal der zelf dan ook echt nooit in lopen of ik moet eerst 10 kilo afvallen ofzo
met zo'n korte strak trainingsjackie erboven of naveltruitje of t-shirt
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 14:53 schreef MissX het volgende:
ik vind het alleen mooi staan als je slank bent.zie vaak genoeg van die meisje waar der echt zo een vetrol boven uit komt, brrrrr
zal der zelf dan ook echt nooit in lopen of ik moet eerst 10 kilo afvallen ofzo
quote:is dat een probleem??
Het enige probleem is eventueel ondergoed (string) dat er bovenuit komt, maar verder vind ik het perfecte broeken.
quote:Niet iedereen hoeft m'n string te zien. Mijn moeder geeft er ook de hele tijd commentaar op, die vindt het niet kunnen als er een string te zien is.
Op vrijdag 8 november 2002 15:05 schreef capoeirista het volgende:[..]
is dat een probleem??
![]()
btw ik vind heupbroeken ook
wee'k ook meteen of me vriendin ze draagt of niet
* Punica heeft 't vermoeden dat 't de standaard zwart of witte breezahchick broek is.
Ik vind het alleen mooi staan bij volslanke meisjes... en dat ben ik niet
quote:Het zijn gewoon broeken die laag om de heupen zitten. Bij mij is het geen zwarte of witte broek, maar gewoon een spijkerbroek. Je hebt ze in alle soorten, van ordinair tot netjes, van goedkoop tot duur.
Op vrijdag 8 november 2002 15:10 schreef Punica het volgende:
posts eens pics, wtf moe'k me hier bij voorstellen ?wee'k ook meteen of me vriendin ze draagt of niet
* Punica heeft 't vermoeden dat 't de standaard zwart of witte breezahchick broek is.
Denk maar aan de broek die Madonna draagt in de clip van American Pie - ook al is dat wel wat overdreven, zo laag zijn de meeste broeken ook weer niet.
quote:Ik ook niet, maar ik vind het toch mooi staan. Ik ben wel slank, ik heb alleen niet zo'n recht figuur, ik heb wel heupen (daarom vind ik Indian Rose mooier vallen dan Miss Sixty, dat is voor meisjes met vrij smalle heupen - maar ik weet niet of je van dat merk ook heupbroeken hebt).
Op vrijdag 8 november 2002 15:17 schreef Qarinx het volgende:
Ik vind het alleen mooi staan bij volslanke meisjes... en dat ben ik niet
quote:Ik heb 2 Miss Sixty heupbroeken en ik voel me er niet echt gemakkelijk in.. en Indian Rose.. al die broeken zijn zo lang! (geldt overigens ook voor Miss Sixty).. maar als ik één ding irritant vind is dat je de broek niet gelijk aan kan doen, omdat je hem eerst moet inkorten
Op vrijdag 8 november 2002 15:20 schreef Angeles het volgende:[..]
Ik ook niet, maar ik vind het toch mooi staan. Ik ben wel slank, ik heb alleen niet zo'n recht figuur, ik heb wel heupen (daarom vind ik Indian Rose mooier vallen dan Miss Sixty, dat is voor meisjes met vrij smalle heupen - maar ik weet niet of je van dat merk ook heupbroeken hebt).
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 08-11-2002 15:24]
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 15:20 schreef Angeles het volgende:[..]
Ik ook niet, maar ik vind het toch mooi staan. Ik ben wel slank, ik heb alleen niet zo'n recht figuur, ik heb wel heupen (daarom vind ik Indian Rose mooier vallen dan Miss Sixty, dat is voor meisjes met vrij smalle heupen - maar ik weet niet of je van dat merk ook heupbroeken hebt).
quote:bij volslank? slank bedoel je
Ik heb ook 2 heupbroeken, maar ik heb ze bijna nooit aan..Ik vind het alleen mooi staan bij volslanke meisjes... en dat ben ik niet
quote:Er bestaan ook lage strings en die zie je niet boven een heupbroek uitkomen.
Op vrijdag 8 november 2002 14:33 schreef Angeles het volgende:
quote:jij bent ronduit dik?
Ik heb ook 2 heupbroeken, maar ik heb ze bijna nooit aan..Ik vind het alleen mooi staan bij volslanke meisjes... en dat ben ik niet
quote:True... die moet ik nog eens aanschaffen.
Op vrijdag 8 november 2002 15:25 schreef Oxazepam het volgende:[..]
Er bestaan ook lage strings en die zie je niet boven een heupbroek uitkomen.
quote:Qarinx is eerder ronduit slank volgens mij.
Op vrijdag 8 november 2002 15:25 schreef extreme het volgende:[..]
jij bent ronduit dik?
quote:Nou een heupbroek bij een slanke hark vind ik niet mooi.. er moeten wel wat rondingen zijn..
Op vrijdag 8 november 2002 15:24 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
bij volslank? slank bedoel je
quote:
Op vrijdag 8 november 2002 13:58 schreef nonzz het volgende:
Echt vet ja!
Kun je ook mooi strings spotten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |