Dat zegt hij niet. Maar wellicht dat jij iets meer in de lijn van "wholla, ik ga ze joeken" wil horen. Die ondoordachte onzin kom je nergens mee.quote:
Sorry hoor maar wanneer jij in deze fase, met al het gruwelijks dat er al bekend is (onder sympathisanten circuleren de bekende maar ook minder bekende publicaties, ongecencureerd, uncut en in full hd) nog zichtbaar radicaliseert dan is voorzichtigheid inderdaad geboden maar zeker niet om jou te beschermen.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:50 schreef Djoetma het volgende:
Alsof die cijfers aan een burgemeester liggen. Daar geloof ik niets van.. Ook het beleid niet.
[..]
Dat zegt hij niet. Maar wellicht dat jij iets meer in de lijn van "wholla, ik ga ze joeken" wil horen. Die ondoordachte onzin kom je nergens mee.
Je weet niet hoe die gasten beïnvloed zijn. Het is zaak om daar achter te komen. Verwachten dat die gasten rationaliteit in acht nemen bij de keus om Islam-Gekkie te worden gaat natuurlijk nergens over. Ze krijgen doodleuk te horen dat de media selectief is. Verder, als ze zich genoeg weggezet voelen en vervolgens een flink geldbedrag aangeboden krijgen om daar naar toe te gaan, wordt die keus ook sneller gemaakt. Je wil niet weten hoeveel van die figuren serieus geloven dat 9/11 een complot is.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Sorry hoor maar wanneer jij in deze fase, met al het gruwelijks dat er al bekend is (onder sympathisanten circuleren de bekende maar ook minder bekende publicaties, ongecencureerd, uncut en in full hd) nog zichtbaar radicaliseert dan is voorzichtigheid inderdaad geboden maar zeker niet om jou te beschermen.
quote:Op woensdag 1 april 2015 23:50 schreef Djoetma het volgende:
Alsof die cijfers aan een burgemeester liggen. Daar geloof ik niets van.. Ook het beleid niet.
[..]
Dat zegt hij niet. Maar wellicht dat jij iets meer in de lijn van "wholla, ik ga ze joeken" wil horen. Die ondoordachte onzin kom je nergens mee.
Ik denk anders dat ik een vrij aardig idee heb hoor:quote:Op woensdag 1 april 2015 23:58 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Je weet niet hoe die gasten beïnvloed zijn. Het is zaak om daar achter te komen. Verwachten dat die gasten rationaliteit in acht nemen bij de keus om Islam-Gekkie te worden gaat natuurlijk nergens over. Ze krijgen doodleuk te horen dat de media selectief is. Verder, als ze zich genoeg weggezet voelen en vervolgens een flink geldbedrag aangeboden krijgen om daar naar toe te gaan, wordt die keus ook sneller gemaakt. Je wil niet weten hoeveel van die figuren serieus geloven dat 9/11 een complot is.
quote:Op woensdag 1 april 2015 23:59 schreef NotYou het volgende:
[..]
Kijk dit anders eens. Zo'n beetje de mildste ronselvideo. Hier gaat het veel over zusters, vrouwen, kinderen, ontheemden, broederschap. Toch wordt ook hier onverhuld het strijden voor islamitische theocratie genoemd en - jawel - hoe al je zonden vergeven zouden worden bij de eerste druppel van jouw bloed die vloeit in de jihad.
Als jij hiervoor te poren bent dan ben je geen zielig slachtoffer maar een groot gevaar voor dit land en haar inwoners.
quote:Op woensdag 1 april 2015 23:39 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jihadschool?
Gewoon in grote moskeeën, goed mogelijk ook bij jou in de buurt.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan vergat ik het expliciete vijandsdenken richting de kufar (ongelovige) zelfs nog te noemen.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:59 schreef NotYou het volgende:
[..]
Kijk dit anders eens. Zo'n beetje de mildste ronselvideo. Hier gaat het veel over zusters, vrouwen, kinderen, ontheemden, broederschap. Toch wordt ook hier onverhuld het strijden voor islamitische theocratie genoemd en - jawel - hoe al je zonden vergeven zouden worden bij de eerste druppel van jouw bloed die vloeit in de jihad.
Als jij hiervoor te poren bent dan ben je geen zielig slachtoffer maar een groot gevaar voor dit land en haar inwoners.
Daar is waarschijnlijk wel geld aan te verdienen.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:07 schreef Djoetma het volgende:
Overigens wel raar dat de Rabobank zijn rekening wil opzeggen. Allerlei criminelen hebben toch ook gewoon een rekening?
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:13 schreef Djoetma het volgende:
Ik vind het een beetje raar beleid. Het is duidelijk dat deze gast niet serieus te nemen valt. Pak mensen aan die wel een gevaar zijn. Maar als je dat vermoeden hebt als bank, schakel je daarvoor de overheid in. Heb je als bank niets aan te dragen aan strafbare feiten, dan moet je gewoon je mond houden. Het is niet de plaats van de bank om dit soort beleid te voeren.
twitter:ShabirBurhani twitterde op donderdag 02-04-2015 om 00:53:26En wat vonden we ervan? Jammer genoeg dat ik te weinig tijd en gelegenheid had om alles uit te leggen. #Pauw reageer retweet
twitter:ShabirBurhani twitterde op donderdag 02-04-2015 om 00:57:27Het is vreemd dat @AfshinEllian1 nu opeens aangifte tegen mij doet. Ik heb helemaal geen Taliban kamp bezocht of zo, ik zag ze gewoon daar. reageer retweet
Voor sekswerkers schijnt het dan weer lastiger te zijn, coffeeshops volgens mij ook.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:07 schreef Djoetma het volgende:
Overigens wel raar dat de Rabobank zijn rekening wil opzeggen. Allerlei criminelen hebben toch ook gewoon een rekening?
[ Niet dus. Je ziet het filmpje, maar dat zegt niets over het het proces werkt dat uiteindelijk ervoor zorgt dat iemand vatbaar is voor iets als dit, plus wat de overige factoren zijn die voor die vatbaarheid zorgen.quote:Op woensdag 1 april 2015 23:59 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik denk anders dat ik een vrij aardig idee heb hoor:
Reden genoeg om niet te kijken. Walgelijke man.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond Jan, ik vind alles kut, Slagter over de MAX-boete.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |