quote:helemaal mee eens is.........
Op dinsdag 18 november 2003 22:49 schreef calvobbes het volgende:
Wat een kippevel DVDIk heb nog niet alles gezien maar de emoties spatten er gewoon af... Het plezier dat de Bono, Larry, Adam en The Edge hebben bij het spelen. De lading van dat concert op die plek!
Nu al stukken beter dan de Boston DVD
Prachtig nummer! Leuk moment dat Bono een glas bier ofzoiets vol over zich heen krijgt, lacht en dan roept "All I want is fucking you man" ![]()
En dan de overgang naar Where the streets
Zit er ook weer een kippenvelmoment in zoals With or Without You in Boston? Die meid op dat podium. Blijft errrug gaaf ![]()
Maar volgens mij ga ik me met Slane ook prima vermaken
quote:Echt super, geweldig!!! Inderdaad eerst dat bier en die overgang is echt kippevel
Op woensdag 19 november 2003 11:20 schreef calvobbes het volgende:
All I Want is YouPrachtig nummer! Leuk moment dat Bono een glas bier ofzoiets vol over zich heen krijgt, lacht en dan roept "All I want is fucking you man"
En dan de overgang naar Where the streets
Maar eens kijken in Enschede (of weet iemand de prijs daar?), dan ga ik hem zekers kopen
quote:Hmmm... Ik vind het echt niet slechter hoor. Beetje jammer dat er wel veel van een kleine DV camera inzit. Maar het doet zeker niet onder voor Boston.
Op donderdag 20 november 2003 09:20 schreef Neilza het volgende:
Natuurlijk niet zo mooit geschoten als die van Boston
quote:Tuurlijk zat er dezelfde regiseur op.. U2 wisselt daar niet zo snel in (al vond ik Dave Mallet natuurlijk wel beter), alleen doel ik op het feit dat het niet een DVD productie zou worden en daarom minder camera's en minder production aanwezig was. Boston is een top productie in die zin met 20+ camera's..
Op donderdag 20 november 2003 11:01 schreef calvobbes het volgende:[..]
Hmmm... Ik vind het echt niet slechter hoor. Beetje jammer dat er wel veel van een kleine DV camera inzit. Maar het doet zeker niet onder voor Boston. Zat immers ook dezelfde regisseur op.
Neemt niet weg dat Slane slecht geschoten is, integendeel zelfs.. met de middelen die ze hadden is ie top.. Maar als ik de Elevation experience wil zien zet ik Boston op.. Als ik top geluid en een top optreden wil zien zet ik Slane op..
quote:klopt, dan zet ik ook Slane op...Boston klinkt ook zeker niet slecht, erg goed zelfs...maar Slane is audio-technisch beter, ik vernam het gelijk aan de bas van Clayton....
Op donderdag 20 november 2003 11:33 schreef Neilza het volgende:[..]
Als ik top geluid en een top optreden wil zien zet ik Slane op..
quote:Hoor ik dat verschil ook over mijn normale ouderwetse Marantz receiver zonder al die surround handel?
Op donderdag 20 november 2003 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
vergeten we niet dat Boston "slechts" DD5.1 geluid had en Slane DTS? Lijkt me logisch dat 't geluid dan beter is ...
En dan nog, ik weet ook wel dat Slane DTS is (de eerste van U2 in DTS overigens).. Maar het geluid is gewoon beter, de mixing en het concert zelf..
Visueel is Boston gewoon beter..
Nadeel van de dvd Ik moest dwijlen van het gekwijl
Toch twee minpuntjes:
- Waarom is Mysterious Ways eruit geknipt?? Zodat ze heel wild en populair BONUS TRACK op de doos konden zetten? ![]()
- Volgens mij hebben ze in het intro van Bullet the Blue Sky geknipt... dat filmpje was veel langer toen ik er 1 augustus was.
Maar al met al is 't een geweldige DVD. Vooral het zien van Out of Control was weer fijn!
quote:Vind het ook een beetje raar zo. Maar misschien was die niet goed opgenomen qau audio ofzo. Want die schijnt alleen maar in stereo geluid te zijn ofzoiets.
Op zaterdag 22 november 2003 10:27 schreef Mister_Slide het volgende:- Waarom is Mysterious Ways eruit geknipt?? Zodat ze heel wild en populair BONUS TRACK op de doos konden zetten?
quote:is die kleine dansende meid Bono's dochter dan ?
Op zaterdag 22 november 2003 10:37 schreef calvobbes het volgende:[..]
En misschien wilde Bono niet dat zijn dochter te vaak in beeld komt ofzo
quote:Yup.
Op zaterdag 22 november 2003 10:38 schreef Zapje het volgende:is die kleine dansende meid Bono's dochter dan ?
quote:klopt, die wazige beelden geven het concert zeker iets extra's....
Op zaterdag 22 november 2003 10:27 schreef Mister_Slide het volgende:Het af en toe schokkerig gebruik van de camera vind ik wel cool gedaan, het geeft een bepaald gevoel
quote:Lees het topic eens goed door.
Op zaterdag 22 november 2003 14:08 schreef rheingold het volgende:
als ik het goed begrijp is go home dus een opname van een concert uit de elevation tour.......maar welke is dan beter, die boston dvd of deze nieuwe release. ik wil er maar eentje en ik zit te twijfelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |