leuke review idd ![]()
wel raar dat 't verschil tussen de 2 versies bij Amazon en CDWow niet helemaal duidelijk is. het ASN nummer van de digipack version is bij amazon.com en amazon.co.uk niet aan elkaar gelijk. bovendien staat alleen bij amazon.com 'Limited Deluxe Edition' erbij.
[Dit bericht is gewijzigd door Roel_Jewel op 08-11-2003 13:24]
quote:Limited edition?
Op zaterdag 8 november 2003 13:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, nog ff wachten en dan heb ik die limited edition ook in huis
quote:deze bij amazon.com
Op zaterdag 8 november 2003 13:21 schreef calvobbes het volgende:[..]
Limited edition?
quote:Order the 'Digipack' Version:
The first surprise is that the DVD is available in two different kinds of packaging. One version comes in the usual digipack-cover as we know it from the Boston DVD. Inside you find the booklet in the usual DVD upsize format. The second version, in contrast, comes in a suprising format: its a standard cd jewel case with a booklet in the same format.
http://www.freerecordshop.nl/pages/productview.asp?ProductID=387222
Hopelijk heeft de Mediamarkt nog een stunt, als hij 21,99 bij de FRS is, is ie vast en zeker wel 19,99 bij de media markt
http://www3.cd-wow.com.hk/detail_results_2.php?product_code=7975
verzendkosten kennen ze uiteraard niet
quote:Ja officieel. Maar hij zal wel al eerder geleverd zijn. Waarschijnlijk gister al.
Op zaterdag 15 november 2003 16:50 schreef Roel_Jewel het volgende:Beetje raar op zich; dacht dat ie pas op de 17e zou uitkomen ...
quote:jah, dat blijkt
Op zaterdag 15 november 2003 16:52 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ja officieel. Maar hij zal wel al eerder geleverd zijn. Waarschijnlijk gister al.
quote:Kweenie. De ene keer zijn ze daar wat strenger in dan de andere keer.
Op zaterdag 15 november 2003 16:52 schreef Roel_Jewel het volgende:maar moeten winkels zich niet aan de officiële releasedatum houden?
quote:ja, psies. daarom
Op zaterdag 15 november 2003 16:53 schreef calvobbes het volgende:[..]
Kweenie. De ene keer zijn ze daar wat strenger in dan de andere keer.
ach, ik neem aan dat ie volgende weekend ofzo in de brievenbus valt
(cdwow)
quote:mmm volgende week gelijk kijken.....
Op zaterdag 15 november 2003 16:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb de dvd vandaag bij Van Leest hier in Maastricht in m'n handen gehad. (niet gekocht natuurlijk, want ik heb 'm online besteld).
Beetje raar op zich; dacht dat ie pas op de 17e zou uitkomen ...
maare...lijkt me frustrerend om de DVD in handen te hebben, terwijl je 'm eigenlijks niet kan kopen
quote:Alle maandag releases worden op zaterdag al uitgeleverd aan de winkels want op maandag zijn er geen leveringen aan de winkels. De ene winkel legt ze dan al zaterdag in de zaak en de ander wacht er netjes mee tot maandag en weer een ander levert het alleen aan zijn trouwe U2 (of ander band) klanten (die van mij dus).
Ik heb de dvd vandaag bij Van Leest hier in Maastricht in m'n handen gehad. (niet gekocht natuurlijk, want ik heb 'm online besteld).
Alleen jammer dat Mysterious Ways de bonus track is en niet de door mij gehoopte A Sort Of Homecoming
quote:En?
Op zondag 16 november 2003 19:44 schreef Zapje het volgende:
Heb vanmiddag de DVD * slane * gehaald bij de FRS voor ¤ 21,99.... vanavond ff kijken....ben benieuwd
Vergelijk eens met de Boston DVD?
quote:Als U2 fan ( vanaf de eerste single
Op zondag 16 november 2003 23:10 schreef Elevation het volgende:[..]
En?
Vergelijk eens met de Boston DVD?
Bonustrack is * mysterious ways *...snap niet dat het nummer niet gewoon opgenomen is in het concert...
Documentaire is ook mooi meegenomen....
quote:Van leest verkoopt dvds bijna altijd meteen als ze em binnen krijgen, wat vaak in de week voor de officiele release is. Mag niet, maar niemand maalt erom.
Ik heb nog niet alles gezien maar de emoties spatten er gewoon af... Het plezier dat de Bono, Larry, Adam en The Edge hebben bij het spelen. De lading van dat concert op die plek!
Nu al stukken beter dan de Boston DVD
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |