Bang Bang Bang!quote:Op donderdag 2 april 2015 00:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik kijk ondertussen Nintendo Direct
Nieuwe Nintendo shit word daar aangekondigd.
En wat voor shit. Yoshi pluche Amiibo, Splatoon Amiibo's, Attack on Titan, SMT/FEquote:Op donderdag 2 april 2015 00:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik kijk ondertussen Nintendo Direct
Nieuwe Nintendo shit word daar aangekondigd.
quote:Op donderdag 2 april 2015 00:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En wat voor shit. Yoshi pluche Amiibo, Splatoon Amiibo's, Attack on Titan, SMT/FE
It's permanently attached.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:35 schreef YokiKater het volgende:
Ik wil dit nummer niet in mijn hoofd hebben als ik straks ga slapen.
ik kom zo weer terug, luister ff naar de burenquote:Op donderdag 2 april 2015 00:34 schreef ACT-F het volgende:
O jee, gezakt naar 14:
http://62.45.158.237:1000/VirtualDJ.mp3
15 nu.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom zo weer terug, luister ff naar de buren
Vrede op den aardklootquote:Op donderdag 2 april 2015 00:38 schreef Fokker89 het volgende:
Ohja voor de mensen die nog willen weten wat er net aan de hand was :
Pixelbitty probeert een beetje ons de grond in te trappen, en dat is niet voor de eerste keer, dus zijn we eigenlijk wel klaar met haar. Gelukkig zijn de opnames er nog. Dus als niemand het gelooft kunnen we die altijd nog plaatsen.
Het ging overigens niet alleen om vanavond. Maar mevrouw denkt dat ze alles kan maken, en op een gegeven moment pikken we het niet meer.
Natuurlijk gelooft niemand dit, want die pixelbitty is toch zo schattig? nou nee.
Genoeg fansquote:Op donderdag 2 april 2015 00:40 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig wie er luisteren, want dit is wel wat anders dan anders zeg maar
quote:Op donderdag 2 april 2015 00:38 schreef Fokker89 het volgende:
Ohja voor de mensen die nog willen weten wat er net aan de hand was :
Pixelbitty probeert een beetje ons de grond in te trappen, en dat is niet voor de eerste keer, dus zijn we eigenlijk wel klaar met haar. Gelukkig zijn de opnames er nog. Dus als niemand het gelooft kunnen we die altijd nog plaatsen.
Het ging overigens niet alleen om vanavond. Maar mevrouw denkt dat ze alles kan maken, en op een gegeven moment pikken we het niet meer.
Natuurlijk gelooft niemand dit, want die pixelbitty is toch zo schattig? nou nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |