Wait...whut?quote:Op donderdag 2 april 2015 00:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik luister nog even een half uurtje of zo en dan is het fap time.
En die spoelen na met gekookt water.quote:
De mongoloids in de chat zijn weer verschrikkelijk. En het enige verschil is de ondertiteling volgens mij.quote:
Chat sowiesoquote:Op donderdag 2 april 2015 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De mongoloids in de chat zijn weer verschrikkelijk. En het enige verschil is de ondertiteling volgens mij.
Moet lachen wel, net de streams naast elkaar geopend don't cross the streams!quote:Op donderdag 2 april 2015 00:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Chat sowieso![]()
Alles zonder Kappa op het eind is kut.
Wat voor pussy ben je? Gewoon ongekookt en onfilterd water in je bakkes dumpenquote:Op donderdag 2 april 2015 00:11 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
En die spoelen na met gekookt water.
Alsjeblieft Yookquote:Op donderdag 2 april 2015 00:13 schreef YokiKater het volgende:
Volgens mij heeft nog helemaal niemand Pixel bedankt voor het draaien. Dus bij deze, bedankt voor het draaien Pixel!
ik heb d'r niet horen draaienquote:Op donderdag 2 april 2015 00:13 schreef YokiKater het volgende:
Volgens mij heeft nog helemaal niemand Pixel bedankt voor het draaien. Dus bij deze, bedankt voor het draaien Pixel!
Sorry poes.quote:Op donderdag 2 april 2015 00:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee.. pls geen Yook zeggenGewoon Yoki
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |