Morgen weerquote:Op donderdag 2 april 2015 01:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik alleen in het begin, maar de gewone werkt ook weer hoor
Ik zal haar eens vragen.quote:Op donderdag 2 april 2015 01:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die moet trouwens ook weer eens komen
Ja dat kan met traktor dus ook wel, maar dan moet iedereen opnieuw intunen + niet iedereen kan dan luisteren + het is niet echt stabielquote:Op donderdag 2 april 2015 01:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Kun je gewoon rechtstreeks mee streamen, dat is wel handig
Als je verbinding maar stabiel isquote:Op donderdag 2 april 2015 01:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat kan met traktor dus ook wel, maar dan moet iedereen opnieuw intunen + niet iedereen kan dan luisteren + het is niet echt stabiel
Ja maar traktor zend uit in Ogg ipv MP3 en dat schijnt niet zo lekker samen te werken met onze serverquote:
Een uur later ..quote:Op donderdag 2 april 2015 00:10 schreef YokiKater het volgende:
Ik luister nog even een half uurtje of zo en dan is het sleepy time.
VDJ doet precies hetzelfde.quote:Op donderdag 2 april 2015 01:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar traktor zend uit in Ogg ipv MP3 en dat schijnt niet zo lekker samen te werken met onze server
Oh ? Jij bent bij ons ook de enige die dat gebruikt denk ik. Maar dan kan je dus ook problemen verwachtenquote:
NOOOO!!!quote:Op donderdag 2 april 2015 01:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh ? Jij bent bij ons ook de enige die dat gebruikt denk ik. Maar dan kan je dus ook problemen verwachten
Maar het is bij VDJ wel anders. want die werkt ook op shoutcast, en dat doet traktor ook niet, alleen op icecastquote:
Ik zend nu uit met MP3, als het goed is zijn de titels nu ook zichtbaar.quote:Op donderdag 2 april 2015 01:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar het is bij VDJ wel anders. want die werkt ook op shoutcast, en dat doet traktor ook niet, alleen op icecast
Ja niet op die stream bij mijquote:Op donderdag 2 april 2015 01:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik zend nu uit met MP3, als het goed is zijn de titels nu ook zichtbaar.
No shit!quote:Op donderdag 2 april 2015 01:20 schreef Fokker89 het volgende:
Daar had ik natuurlijk ook uit kunnen afleiden dat je met vdj draait
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |