SPOILER: greek reporterOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omhoog of omlaag?quote:Op woensdag 1 april 2015 17:24 schreef Geralt het volgende:
Als dit echt zou zijn was dit al lang terug te zien in de koersen. En dat is het niet. Dus is het niet echt.
Omhoog lijkt me. En niet te zuinig ook.quote:
Zoiets werkt enkel als je de munt ook daadwerkelijk in kan ruilen voor goud, anders wil niemand die munt hebben.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Stel nou dat de regering Griekenland besluit om alle euro's in het land te confisqueren en met die euro's in het buitenland goud te kopen. Vervolgens besluit je om uit de euro te stappen en een nieuwe munteenheid in het land in te voeren. Die kun je vervolgens koppelen aan de goudvoorraad waardoor je een sterke munt hebt die ook in het buitenland waardevol is.
Wijs mij nu op de zeer waarschijnlijk aanwezige denkfouten.
Waarom toch dat wantrouwen tegen de overheid? Alsof ze het achter je rug om zouden verkopen.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zoiets werkt enkel als je de munt ook daadwerkelijk in kan ruilen voor goud, anders wil niemand die munt hebben.
Je denkt toch niet werkelijk dat Amerika dat toestaat he?quote:Op woensdag 1 april 2015 18:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja man, banken en overheden moet je gewoon vertrouwen om genoeg geld en goud in voorraad te houden!quote:Op woensdag 1 april 2015 21:33 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Waarom toch dat wantrouwen tegen de overheid? Alsof ze het achter je rug om zouden verkopen.
Op fok lees ik iedere keer weer dat mensen niks te verbergen hebben en de overheid bestaat uit dat soort mensen. Ga je me nou vertellen dat mensen op het internet liegen of zo dom zijn dat ze niet begrijpen dat ze wat te verbergen hebben?quote:Op woensdag 1 april 2015 21:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja man, banken en overheden moet je gewoon vertrouwen om genoeg geld en goud in voorraad te houden!
Hoe bedoel je alle Euro's? Van de Griekse bevolking? Van de bedrijven? Dan krijg je sowieso oorlog.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Stel nou dat de regering Griekenland besluit om alle euro's in het land te confisqueren en met die euro's in het buitenland goud te kopen. Vervolgens besluit je om uit de euro te stappen en een nieuwe munteenheid in het land in te voeren. Die kun je vervolgens koppelen aan de goudvoorraad waardoor je een sterke munt hebt die ook in het buitenland waardevol is.
Bij de eerste regel brandde het parlementsgebouw al af en greep het volk de macht. En ging het land nog sneller naar de kloten dan nu het geval is.quote:Op woensdag 1 april 2015 18:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Stel nou dat de regering Griekenland besluit om alle euro's in het land te confisqueren
Waarom goud en niet bitcoins?quote:Op woensdag 1 april 2015 18:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
1. De mensen met veel spaargeld hebben deze euros allang in D op de bank gezetquote:Op woensdag 1 april 2015 18:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |