In de stad moet je ook geen auto willen hebben.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is hier altijd druk met parkeren. Overdag kun je hier sowieso je auto niet kwijt. Op zaterdag is het altijd drama en zodra er een evenement is in de stad kun je het ook vergeten.
Straks de schoenen maar eens aantrekken en mijn auto ophalen die verderop staat en hier op de parkeerplaats zetten
Waar is hier?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:28 schreef DrMarten het volgende:
Ze moeten hier gewoon net als in Almelo blauwe zones invoeren. Je mag 2 uur staan en dan opzouten. Geef de bewoners een vergunning en klaar ben je. Maar om een of andere reden wil de gemeente dat niet.
Lekker. Hier ook maar weer eens plannen.quote:
Inderdaad, tegen de tijd dat we naar Schier gaan tegen de 20 graden. Met een beetje geluk als we terugkomen uit Egypte (30 graden!) hier hopelijk over de 20. 5-5 aub rond de 25 kkthnxbyequote:Op donderdag 2 april 2015 08:15 schreef MissMSX het volgende:
En het weer wordt ook eindelijk beter. Mooie vooruitzichten
Ik zal een mooiweerdansje doen tegen die tijdquote:Op donderdag 2 april 2015 08:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Inderdaad, tegen de tijd dat we naar Schier gaan tegen de 20 graden. Met een beetje geluk als we terugkomen uit Egypte (30 graden!) hier hopelijk over de 20. 5-5 aub rond de 25 kkthnxbye
Dankjewel alvast!quote:Op donderdag 2 april 2015 08:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zal een mooiweerdansje doen tegen die tijd
Oh ja, dat begint ook weerquote:Op donderdag 2 april 2015 08:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dankjewel alvast!
Heel veel festivalgangers zullen je dankbaar zijn
Ik noemde specifiek 5-5, vanwege het bevrijdingsfestivalquote:Op donderdag 2 april 2015 08:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh ja, dat begint ook weer
Ik doe het ook wel een klein beetje voor mezelf hoor
Oh ja, natuurlijk. Ik ben totaal niet van de festivals, dus heb dat niet zo op m'n netvlies staan.quote:Op donderdag 2 april 2015 08:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik noemde specifiek 5-5, vanwege het bevrijdingsfestival
Ik ben zo erg van de festivals, ik sta er zelfs om in de krant:quote:Op donderdag 2 april 2015 08:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk. Ik ben totaal niet van de festivals, dus heb dat niet zo op m'n netvlies staan.
Maar maakt niet uit, ik dans toch wel
Je bent ook wel een hippie hequote:Op donderdag 2 april 2015 08:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben zo erg van de festivals, ik sta er zelfs om in de krant:
[ afbeelding ]
Nu ben ik ook wel benieuwd wat je krantbuurvrouw te melden heeftquote:Op donderdag 2 april 2015 08:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die trui kan zo langzamerhand wel een maatje groter krijgenquote:Op donderdag 2 april 2015 08:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of viking, dat kan ookquote:
Dat ze de stad uit gaat en dat er heel wat minder festivals moeten zijn, want zij vindt het niks aan en de huisdieren hebben er enorm last van.quote:Op donderdag 2 april 2015 08:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu ben ik ook wel benieuwd wat je krantbuurvrouw te melden heeft
Gewoon lekker in een buitenwijk gaan wonen. Wel de lusten, niet de lasten van de stadquote:Op donderdag 2 april 2015 08:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of viking, dat kan ook
[..]
Dat ze de stad uit gaat en dat er heel wat minder festivals moeten zijn, want zij vindt het niks aan en de huisdieren hebben er enorm last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |