Stroom eraf, 10 min niets doen en dan weer aan. Dan mag je weer terug bellenquote:Op woensdag 1 april 2015 19:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Even kort de melding E48 en dan zwart. Melding E48 komt soms even een kwart seconde in beeld. Heb het bij Fox en TLC (gelukkig niet de meest boeiende zenders)
En ja, ik heb goede kabels en dat soort dingen
idd vnml interferentie op slechte kabels en versterkers binnenshuis. Als dat niet aan de orde Is te zwak signaal van buiten en moet er een monteur bij komen.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Even kort de melding E48 en dan zwart. Melding E48 komt soms even een kwart seconde in beeld. Heb het bij Fox en TLC (gelukkig niet de meest boeiende zenders)
En ja, ik heb goede kabels en dat soort dingen
nee hoor, bij een e48 werkt dat nietquote:Op woensdag 1 april 2015 19:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Stroom eraf, 10 min niets doen en dan weer aan. Dan mag je weer terug bellen
"Maar tot voor kort deed die ene twee zenders t wel en nu die ene twee niet meer, kan dan toch niet aan kabels liggen? "quote:Op woensdag 1 april 2015 19:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
idd vnml interferentie op slechte kabels en versterkers binnenshuis. Als dat niet aan de orde Is te zwak signaal van buiten en moet er een monteur bij komen.
Vriendin uit Adamquote:Op woensdag 1 april 2015 19:27 schreef CherryLips het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met telfort?
Al jaren mobiel bij Telfort.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:27 schreef CherryLips het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met telfort?
Nope, en veel mensen die hetzelfde probleem hebben gehad sinds ze samen zijn met UPC en die inmiddels overgestapt zijn omdat er geen oplossing komt vanuit Ziggo.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"Maar tot voor kort deed die ene twee zenders t wel en nu die ene twee niet meer, kan dan toch niet aan kabels liggen? "
quote:Op woensdag 1 april 2015 19:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"Maar tot voor kort deed die ene twee zenders t wel en nu die ene twee niet meer, kan dan toch niet aan kabels liggen? "
Ik wilde het toch even gemeld hebbenquote:
Wat zouden we toch zonder die melding moetenquote:Op woensdag 1 april 2015 19:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wilde het toch even gemeld hebben
Ik geef gewoon netjes antwoord op de vraagquote:Op woensdag 1 april 2015 19:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat zouden we toch zonder die melding moeten
helpdesk jawel bellen en je krijgt n monteur als je binnenshuis hebt uitgesloten moet er een monteur bij anders kun je wachten tot je n ons weegt die zenders gaan t niet automatisch weer doenquote:Op woensdag 1 april 2015 19:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nope, en veel mensen die hetzelfde probleem hebben gehad sinds ze samen zijn met UPC en die inmiddels overgestapt zijn omdat er geen oplossing komt vanuit Ziggo.
Ik reageer gewoon netjes op jouw post!quote:Op woensdag 1 april 2015 19:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geef gewoon netjes antwoord op de vraag
En ik op de jouwequote:
oh de ongecodeerd zenders, je hebt geen smartcard meer?quote:Op woensdag 1 april 2015 19:33 schreef CherryLips het volgende:
Upc gebeld, kreeg meteen bandje. Ik kan m'n zenders nu vinden vanaf zender 925. Praktisch. Npo 1, 2 en 3 zitten nog wel op de juiste plek. Superior. 925. Onthouden.
Maar wat gaat de monteur dan doen?quote:Op woensdag 1 april 2015 19:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
helpdesk jawel bellen en je krijgt n monteur als je binnenshuis hebt uitgesloten moet er een monteur bij anders kun je wachten tot je n ons weegt die zenders gaan t niet automatisch weer doen
Precies!quote:Op woensdag 1 april 2015 19:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh de ongecodeerd zenders, je hebt geen smartcard meer?
Maar waar moet die monteur bij dan? Niet in huis, dus buitenshuis... maar van de ervaringen van anderen begrijp ik dat half Twente er last van lijkt te hebben... moeten ze overal langs.quote:Op woensdag 1 april 2015 19:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
helpdesk jawel bellen en je krijgt n monteur als je binnenshuis hebt uitgesloten moet er een monteur bij anders kun je wachten tot je n ons weegt die zenders gaan t niet automatisch weer doen
I could do this all night longquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |